'قلدر با مدالها': کلرادو دیگر طول می کشد نگاهی به ایلیا McClain مرگ در بازداشت

الیاس McClain بود در راه رفتن به خانه از فروشگاه راحتی در غیر منتظره ای خنک شنبه شب در ماه اوت زمانی که سه شفق

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

الیاس McClain بود در راه رفتن به خانه از فروشگاه راحتی در غیر منتظره ای خنک شنبه شب در ماه اوت زمانی که سه شفق افسران پلیس به او نزدیک.

به گفته این مقام پلیس گزارش یکی از ساکنان به نام 911 چون 23 ساله ماساژ درمانگر با پوشیدن یک ماسک اسکی و "اقدام عجیب و غریب" با "تکان دادن اسلحه خود را در اطراف" باعث شد که ماموران به او نزدیک و تلاش برای پت او را. اما McClain, که تا به حال ساخته شده سریع مواد غذایی run را انتخاب کنید تا بطری چای برای پسر عموی خود و به تن باز رو ماسک اسکی به دلیل او تا به حال کم خونی که اغلب او را سرد و غیر مسلح و به سادگی گوش دادن به موسیقی است.

در طول 15 دقیقه درگیری سه افسران پنجه McClain به زمین قرار داده و او را در یک کاروتید نگه دارید پس از یک افسر شنیده می شد گفت: "او به تفنگ خود را." در صوتی از افسران بدن دوربین McClain التماس برای زندگی خود و او بارها و بارها می گوید که پلیس او نمی تواند نفس.

"من هیچ تفنگ. من نمی توانم که مسائل" McClain شنیده است گفت: پس از انکار او مقاومت در برابر بازداشت. "من نمی انجام هر مبارزه. چرا شما حمله به من ؟ من حتی نمی کشتن مگس".

زمانی که اولین پاسخ دهندگان وارد آنها تزریق می شود او را با کتامین به متین او را—حتی اگر McClain گذشته بود در پلیس خویشتنداری ، او دچار یک حمله قلبی در آمبولانس و در نظر گرفته شد حمایت از زندگی شش روز بعد.

هیچ یک از ماموران درگیر شد متهم شده است. اما در روز پنج شنبه نزدیک به یک سال پس از McClain مرگ و میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس به نام یک دادستان ویژه برای بررسی مجدد پرونده او تعهد عدالت برای خانواده اش است.

"الیاس McClain باید امروز زنده است و ما آن را مدیون خانواده اش به این مرحله و بالا بردن پیگیری عدالت در نام خود را به یک ایالت نگرانی" پلیس در بیانیه ای گفت. "حالا بیشتر از همیشه ما باید چیزی در قدرت ما برای تقویت اعتماد عمومی و اعتماد به نفس در اجرای قانون و سیستم عدالت کیفری."

"به عنوان یک پدر شکسته قلب من برای McClain خانواده است. همه Coloradans باید امن راه رفتن به خانه از فروشگاه یا تنها بودن در خود محله گوش دادن به هدفون," او اضافه شده است. "ما نیاز به انجام یک کار بهتر و در حداقل آنها سزاوار یک بررسی کامل از این مورد است."

شفق قطبی اداره پلیس افسران درگیر در McClain مرگ ناتان Woodyard, Jason Rosenblatt و سفت Roedema—قرار داده شد در مرخصی اداری پس از حادثه. سه ماه بعد آنها دوباره پس از Adams County District Attorney دیو جوان کاهش یافته است به پرونده اتهامات جنایی.

"آنها به قتل او. آنها قلدر با مدالها" Sheneen McClain 23 ساله گفت: "CBS اخبار در روز پنج شنبه.

در پی خشم جورج فلوید مرگ معترضان خواستار تمدید توجه در چند مورد مرگ در دست پلیس—از جمله McClain است. تا به امروز حداقل سه میلیون نفر امضا کرده اند یک درخواست اصرار مقامات دولتی در آرورا کلرادو به انجام یک تحقیق جدید به McClain مرگ در حالی که یک GoFundMe برای خانواده اش مطرح شده حداقل معادل 1.4 میلیون دلار است. شهرستان مدیر جیم Twombly توافق در ژوئن 9 برای انجام تحقیقات مستقل McClain مرگ است.

اما در حالی که چندین رهبران برجسته و مشهور از جمله بهداشت ، الیزابت وارن (D-MA), Padma Lakshmi و Roxane گی—در میان میلیون ها نفر خواستار عدالت, دادستان منطقه که رفتار مورد دو برابر شده است در تصمیم به تعقیب.

در یک شنبه بیانیه ای جوان اعلام کرد که در حالی که McClain مرگ بود "غم انگیز و غیر ضروری" او ایستاده بود و با اعتقاد به این که "شواهد پشتیبانی نمی کند پرونده قتل."

"در حالی که ماموران بدون شک استفاده از زور در این حادثه بر اساس شواهد و قانون قابل اعمال در زمان آقای McClain مرگ دادستان نمی تواند رد افسران معقول اعتقاد به ضرورت استفاده از نیروی" جوان منطقه وکیل برای 17th, قضایی, منطقه, گفت:. "در نهایت در حالی که من ممکن است به اشتراک گذاری گسترده افکار عمومی که الیاس McClain مرگ می تواند اجتناب شده است نقش من به پرونده اتهامات جنایی بر اساس نظر بلکه در شواهد حاکی از این تحقیقات و قابل استفاده کلرادو قانون است."

Mari نیومن یک وکیل برای McClain خانواده گفت: ان بی سی نیوز که اگر چه خانواده بود ممنون از ملی حمایت از آنها باقی مانده است نا امید انفعال در برابر کسانی که در 23 ساله را به قتل.

"من فکر می کنم روشن است که نیاز به تحقیقات مستقل به همین دلیل است که من خواستار آغاز شد یکی از آخرین سقوط" نیومن گفت.

با توجه به گزارش رسمی, شفق قطبی اداره پلیس دریافت تماس از یک هفته اقامت در 10:32 p. m. در اوت. 24, 2019 در مورد "مشکوک سیاه نر با پوشیدن یک ماسک اسکی." Woodyard بود که افسر اول برای وارد در صحنه گفت: McClain بود "با پوشیدن یک ماسک اسکی قهوه ای کت و شلوار سیاه و سفید" و او از ماشین خود را به درخواست او را به توقف سه بار.

زمانی که McClain نادیده دستورات Woodyard گفت که او با نزدیک شدن 23 ساله که گفته می شود به او گفت: "من یک راست برای رفتن به جایی که من می خواهم." در پاسخ Woodyard گفت: "من یک راست به توقف شما را از آنجا که شما در حال مشکوک" قبل از گرفتن McClain بازو.

در این گزارش آمده است که McClain "بلافاصله محکم اسلحه خود را کشیده و آنها را به قفسه سینه خود را" باعث Rosenblat و Woodyard به ادامه برای گرفتن 23 ساله—بود که "محکم به سینه اش یک پلاستیک نوع کیسه خرید با آیتم های موجود در آن است."

"اجازه دهید من به هیچ let me go, من درونگرا لطفا احترام مرز من است که صحبت من" McClain گفت: ماموران با توجه به بدن-دوربین فیلم. زمانی که ماموران به او گفت به "استراحت" McClain اعلام کرد او در حال رفتن به خانه.

به عنوان افسر در ادامه به نگه داشتن او McClain افزود: "شما می توانید مرا به تنهایی ؟ شما بچه ها شروع به دستگیری من بود و من توقف موسیقی من برای گوش دادن در حال حاضر اجازه دهید من بروم."

اما در حالی که 23 ساله ادامه داد: به دیوانه وار بخواهید برای رفتن به خانه یکی از سه افسران متهم او را برای رسیدن به یکی دیگر از پلیس تفنگ. در بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم McClain شنیده می شود التماس برای زندگی خود را به عنوان او قطره قطره تلاش برای تهویه و سپس آغوشش استفراق کند همچنان کودکش در حالی که در سبد. او بارها و بارها گفت: سه افسر پلیس است که او نمی تواند نفس بکشد.

این گزارش گفت که سه افسر پلیس و سپس به سرعت مجبور McClain به زمین. زمانی که Rosenblatt ناموفق به یک کاروتید کنترل نگه Woodyard قرار داده McClain در یک سبد است که اعمال فشار به سر و محدود جریان خون به مغز.

در حالی که در برگزاری McClain گذشت, با توجه به گزارش و افسران نامیده می شود برای کمک های پزشکی. امدادگران که وارد صحنه تزریق McClain با کتامین به متین او را بیان کرد آنها قادر به "جمع آوری هر گونه سابقه پزشکی و یا صحبت به آقای McClain او به عنوان مبارز و به نظر می رسد به نشان دادن نشانه هایی از هیجان زده هذیان خود را ظاهر و تجاوز خود را."

یک بار لود شده به آمبولانس امدادگران مشخص شد که McClain "آیا یک پالس." مقامات بعدها گفت که او "دچار ایست قلبی و اقدامات نجات بخش آغاز شد."

McClain اعلام شد مرگ مغزی در 3:51 p. m. در اوت. 27, 2019. آدامز پزشکی قانونی شهرستان را در بر داشت که او از "نامشخص علل" اما حکومت نه اینکه پلیس سبد—یا آرام بخش کتامین—ممکن است منجر به مرگ او.

"یک کاروتید کنترل نگه اعمال شد در طول مرحوم را به خویشتن" دکتر استفان Cina یک forensic pathology مشاور گفت: در این گزارش. "سوابق نشان می دهد که مرحوم شد و هنوز هم با تلاش ماموران پس از این نگه برداشته شد. او سپس رمزی پس از دریافت یک دوز کتامین."

نیومن گفت: در این هفته او نگران است که—با وجود نصب شواهدی وجود دارد که او معتقد است که ثابت می کند McClain کشته شد—در آن زمان میلیون ها نفر از معترضان در نهایت به خار عدالت است.

"این مایه تاسف است که در آن طول می کشد رسانه های بین المللی فشار و درخواست امضا شده توسط دو میلیون نفر از مردم قبل از این مقامات منتخب را انجام دهد شغل خود و توسط مقامات منتخب منظورم دا و شهردار," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن