واگذار کرد گسترش اختیاری مدیریت ارائه با هوشمند جدید تخصیص اوراق بهادار و باز آنلاین وجوه پلت فرم برای تمام مشتریان

• هوشمند تخصیص اوراق بهادار استخدام یک مدل کمی که برای شناسایی حالات مختلف بازار به منظور تنظیم وزن از سهام. •

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

• هوشمند تخصیص اوراق بهادار استخدام یک مدل کمی که برای شناسایی حالات مختلف بازار به منظور تنظیم وزن از سهام.

• به عنوان یک نتیجه, بانک کامل آن اختیاری مدیریت ارائه با دو متفاوت محدوده: هوشمند محدوده است که سرمایه گذاری در منفعل مدیریت بودجه و ساخته شده است تا شاخص-مدیریت پول هوشمند و هوشمند تخصیص اوراق بهادار; و استاد محدوده شامل فعال مدیریت وجوه توصیه های بین المللی ثالث مدیران.

• سیاکسا اسپانیایی رهبر بازار اختیاری در مدیریت نمونه کارها با بیش از €25 میلیارد دلار تحت مدیریت.

• علاوه بر واگذار کرد باز اقیانوس -های دیجیتال خود را پلت فرم برای مدیریت شخص ثالث مدیریت وجوه به مشتریان خود و اجازه می دهد تا سهم از €600 به بالا.

واگذار کرد راه اندازی هوشمند تخصیص سهام جدید اختیاری مدیریت راه حل ارائه می دهد که یک مدیریت پویا با کنترل بیشتر از نوسانات از طریق استفاده از یک مدل کمی که برای شناسایی حالات مختلف بازار به منظور تنظیم نمونه کارها را در سطح خطر با تغییر وزن در حقوق صاحبان سهام در هر یک از مشخصات.

هدف آنها این است که بانکداری خصوصی و برتر بانکی مشتریان که به دنبال قرار گرفتن در معرض به بازار در حالی که کاهش اثر افراط ارزیابی سهام چرخه و می توان آنها قرارداد با یک سرمایه گذاری اولیه از 6000€. فقط به عنوان دیگر اختیاری مدیریت راه حل های آنها می تواند قرارداد از راه دور از طریق "آماده برای خرید" سیستم بدون مشتری نیاز به رفتن به شعبه دارد.

هوشمند تخصیص اوراق بهادار' مدل ریاضی استخدام متغیر است که تجزیه و تحلیل اقتصادی چرخه ارزش نسبی بین دارایی ها و روند کوتاه مدت در قیمت ها. با توجه به این سه متغیر در این مدل شناسایی بازار های مختلف حالات است که تولید تنظیمات در نمونه کارها.

به عنوان یک نتیجه, اگر این مدل پیش بینی یک روند نزولی نمونه کارها را بطور قابل توجهی کاهش حقوق صاحبان سهام قرار گرفتن در معرض. بر خلاف مدل نیاز به تایید بیشتر صعودی حالات به منظور افزایش سهام موقعیت.

این نمونه کارها جدید طیف مشتریان اجازه می دهد برای انتخاب بین پروفایل های مختلف با توجه به وزن در سهام انتظارات مشتری از بازگشت و افق زمانی سرمایه گذاری: Tranquilidad (حداکثر 30 درصد در سهام و در یک افق زمانی چهار سال); Patrimonio (حداکثر 60% در سهام بین چهار تا شش سال) و Inversión (حداکثر 100% در سهام و در یک افق زمانی بیش از شش ماه).

پرتفوی سرمایه گذاری در سیاکسا مدیریت دارایی یازده هوشمند بودجه که از حالا خواهد بود به اشتراک گذاشته شده با پول هوشمند اوراق بهادار و پوشش دادن همه انواع دارایی. هدف این است که به تکرار شاخص های معیار با کمترین تفاوت ممکن است (کم ردیابی خطا). بر اساس اطلاعات بازار هوشمند تخصیص حرکت دارایی توزیع بنابراین حتی اگر پول هوشمند و هوشمند تخصیص ساخته شده از همان طیف وسیعی از بودجه آنها را می توان در ابعاد مختلف است که آنها می توانید یک ترکیب متفاوت با نوع دارایی است.

هوشمند تخصیص اوراق بهادار سهم همان هزینه شفافیت به عنوان تمام محدوده واگذار کرد را اختیاری مدیریت پرتفوی. با توجه به به طور مستقیم شارژ این سرویس مشتری می دانید هزینه مدیریت قیمومیت در پیشرفت و بهره مندی از هزینه های پایین تر هنگامی که دسترسی به "حذف سهم" کلاس در زمینه بودجه. هزینه خدمات در این مجموعه است که نرخ سالانه از 0.70%.

جامع ارائه اختیاری در راه حل های مدیریت

با استفاده از Smart تخصیص اوراق بهادار واگذار کرد کامل آن اختیاری مدیریت ارائه با دو متفاوت محدوده: این هوشمند محدودهساخته شده تا شاخص-مدیریت پول هوشمند و هوشمند تخصیص اوراق بهادار و استاد محدودهمتشکل از مدیریت فعال صندوق های توصیه شده توسط شخص ثالث مدیران در برخی از انواع دارایی.

با این دو محدوده واگذار کرد اسرار خود را به عنوان رهبر بازار در اختیاری مدیریت نمونه کارها در اسپانیا با بیش از €25 میلیارد دلار تحت مدیریت: هوشمند محدوده بیش از €1.6 میلیارد و استاد محدوده در مجموع بیش از €20.4 میلیارد دلار است. در نهایت دارایی به علاوه اوراق بهادار موجود را واگذار کرد ثروت مشتریان را بیش از €3.2 میلیارد دلار تحت مدیریت.

اقیانوس پلت فرم برای تمام مشتریان واگذار کرد

واگذار کرد تا با توجه به افزایش, اقیانوس, آن, آنلاین مدیریت صندوق پلت فرم با باز کردن آن را به همه مشتریان خود را. با استفاده از این ابتکار واگذار کرد ارائه می دهد تمام مشتریان خود باز معماری وجوه به طوری که آنها می تواند در ابتکار عمل خود را. علاوه بر آن اضافه شده است را واگذار کرد مدیریت دارایی بودجه به اقیانوس کاتالوگ و کاهش سهم حداقل در شخص ثالث مدیران از €20 ، 000 €600 مگر بروشور مشخص یک مقدار بالاتر.

راه اندازی در سال 2019 برای بانکداری خصوصی مشتریان اقیانوس سرویس شد اولین صندوق سرمایه گذاری پلت فرم با سفارشی اطلاعات و شرایط را برای هر مشتری با توجه به سرویس ، به طور کامل عمل آنلاین مشتریان می توانند انتخاب و قرارداد در ابتکار عمل خود را از میان 2,000 بودجه از بیش از 140 مدیران.

پس از آن راه اندازی شد در سال 2019 بیش از 31,900 معاملات با میانجیگری حجم بیش از €749 میلیون دلار انجام شده است.

پلت فرم طراحی شده برای ارائه حداکثر سطح شفافیت در مورد کل هزینه های که مشتری فرض خود را بر اساس مشخصات: بدون مداوم مشورتییک حضانت هزینه به وجوه اداره شده توسط اشخاص ثالث و شخص ثالث تخفیف می پرداخت; های جاری غیر مستقل مشاوره, 100% چشم پوشیدن از وادار سازد هزینه و دسترسی به کلاس از کمک های مالی که برای سیاکسا دریافت غرامت از صندوق مدیر; یا ثروت -مستقل-مشورتی, با دسترسی به "حذف سهم" کلاس برای آن واگذار کرد دریافت هیچ غرامت از مدیر صندوق.

واگذار کرد همیشه با مشتریان خود طرف

واگذار کرد تعهد به نوآوری در فن آوری به عنوان یک تقویت آن تجربه مشتریان فعال بانک به کار با نرمال در حالت هشدار حفظ 90% از شاخه های شبکه باز است.

با تشکر از ابزار مانند دیوار (مورو) و به فراگیر تحرک راه حل های این بانک شده است قادر به بهبود ارتباطات با مشتریان خود ارائه بانکداری خصوصی و بانکی برتر مدیران کامل مشورتی ظرفیت و قابلیت های خود را از هر نقطه.

علاوه بر واگذار کرد افزایش یافته است CaixaBankNow خدمات بانکداری آنلاین در دسترس در وب فرمت و یا از طریق برنامه تلفن همراه است که اجازه می دهد تا مشتریان برای حمل کردن عملا تمام نیازهای بانکی در ساده راه سریع و راحت و بدون نیاز به رفتن به یک شعبه دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب