می تواند برگ برنده این هنر در ایران بیشتر احمق ؟ روس ها آن را دوست داشتن.

رئیس جمهور Donald J. Trump اعلام کرده است که ایالات متحده در نظر دارد به خروج از "آسمان های باز" پیمان. 34-ملت

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

رئیس جمهور Donald J. Trump اعلام کرده است که ایالات متحده در نظر دارد به خروج از "آسمان های باز" پیمان. 34-ملت توافق اجازه می دهد تا ایالات متحده و روسیه و کشورهای دیگر برای انجام رصد پروازهای بیش از هر یک از دیگر مناطق در منافع شفافیت و امنیت بین المللی.

"یک متخصص بیماری های عفونی را برای وزارت بهداشت گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن واقعا باید مصرف هیدروکسی کلروکین از آن شناخته شده است به علت روانی عوارض جانبی. "

صحبت به خبرنگاران تهمت گفت: "ما در حال رفتن به بیرون بکشد و آنها در حال رفتن به عقب می آیند و می خواهید را به یک معامله. ما تا به حال یک رابطه بسیار خوب به تازگی با روسیه است."

در حالی که برگ برنده دولت با استناد به روسیه مختلف نقض توافق به عنوان دلیل اصلی عقب نشینی ایالات متحده, روسی, کارشناسان و مقامات دولتی بر این باورند که ناگهانی تصمیم ریشه در مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به پرتاب تمام معاهدات بین المللی از پنجره بیرون را در تعقیب یک بزرگتر معامله بهتر است که او می تواند ادعا می کنند به دنبال در طول مبارزات انتخاباتی خود حتی اگر آن را به چیزی می آید.

چنین سبک و روش ها ممکن است کار برای تلویزیون واقعیت, اما تمایل به معکوس در زندگی واقعی است. در مورد نقطه مغلوب ساختن پیشی جستن gambit با ایران که در آن ایالات متحده به خروج از ایران منجر به گسترش تهران از ذخایر.

حالا که تهمت گزارش شده است با این ایده از سرگیری آزمایش هسته ای و همچنین کرملین در نظر دارد برای بهره برداری کامل از آن harebrained ایده.

واشنگتن رویکرد گزارش شده است که ریشه در ناقص فرض که تجدید هسته ای آزمایش خواهد بی درنگ کرملین به فشار چین به پیوستن به یک توافق سه جانبه با ایالات متحده و روسیه است. این مفهوم اخراج شد از دست روسیه معاون وزیر امور خارجه. در طول یک فروم آنلاین انجام شده توسط Gorchakov, صندوق یک اتاق فکر خود را درگیر اظهار داشت که مسکو قصد ندارد اعمال هر گونه فشار به چین لطفا به واشنگتن است.

به جای بازی همراه با مغلوب ساختن پیشی جستن خطرناک brinkmanship روسیه ممکن است بیرون بکشد جامع هسته ای-Test-Ban Treaty در دسترس نباشد. الکسی Fenenko یک دانشیار دانشکده سیاست جهانی در دانشگاه دولتی مسکو گفت: دولت در خروجی رسانه ها ریا نووستی که چنین برداشت خواهد بود "مفید برای روسیه پس از فروپاشی این پیمان می تواند عظیم خسارت به ایالات متحده آمریکا." رسانه های دولتی خروجی Vesti گمان است که این حرکت را معدوم کردن تمام واشنگتن تلاش ها و دهه های طولانی سرمایه گذاری در ایران ممنوع پیمان.

"به جای بازی همراه با مغلوب ساختن پیشی جستن خطرناک brinkmanship روسیه ممکن است بیرون بکشد جامع هسته ای-Test-Ban Treaty در دسترس نباشد. "

همانطور که برای برنامه ریزی ایالات متحده به خروج از پیمان آسمان های باز, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo روشن است که این مجموعه را به جای شش ماه از هم اکنون در Nov. 22, 2020, پس از انتخابات ریاست جمهوری بعدی در ایالات متحده است.

در روسیه مغلوب ساختن پیشی جستن را تفسیر و زمان در نظر گرفته شده و خروج از آسمان باز شد تفسیر به عنوان یک نشانه آن است که این حرکت صرفا سیاسی با پیامدهای ملموس برای کرملین. روسیه معاون وزیر امور خارجه به ذکر است که کرملین مبادلات با واشنگتن شد و در حال وقوع از طریق سنتی و غیر سنتی کانال های اما توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواسته و اولتیماتومهایی به عنوان "بی معنی" و "مطلقا غیر قابل قبول است."

دولت روسیه متعلق به ایستگاه های رادیویی Vesti FM توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن خطرناک آور در عرصه بین المللی به عنوان تمایل خود را "به بازی با اسباب بازی سربازان."

کرملین رسانه های دولتی شده اند استفاده می شود به خنده در مغلوب ساختن پیشی جستن غیر منطقی هیاهو. ظاهر شدن در تلویزیون دولتی نشان می دهد 60 دقیقه در اوایل این هفته النا Malinnikova, یک متخصص بیماری های عفونی برای روسیه سلامت وزارت بهداشت گفت که تهمت واقعا باید مصرف رژیم هیدروکسی کلروکین از آن شناخته شده است به علت روانی عوارض جانبی.

مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی به دنبال بهبود روابط با روسیه با کمک مالی ایالات متحده آمریکا-مالیات دهندگان بودجه هواکش با وجود مسکو ادعا می کنند که آن را در حال حاضر بیشتر هواکش سرانه از ایالات متحده است. در واقع دولت روسیه رسانه ها گزارش دادند که این کشور تا خیط و پیت کردن با هواکش آن برنامه شروع به صادرات آنها به کشورهای دیگر در ماه جولای. به جای استخراج قدردانی مغلوب ساختن پیشی جستن را هدیه به کرملین تنها باعث بیشتر مسخره.

کرملین در حال انتظار برای انتخابات ماه نوامبر به امید آن مرد تهمت برنده خواهد شد و به دنبال در دولت را اعلام کرد سیاست های که از طریق لنز.

ظاهر شدن در تلویزیون دولتی نشان می دهد 60 دقیقه در جمعه اولگ Nilov عضو دومای دولتی فدراسیون روسیه گفت: "پس از [ایالات متحده] انتخابات سیاسی جدید فصل ظهور خواهد کرد در ایالات متحده آمریکا است. بسیاری از مسائل را سطحی." او لقب آسمان باز اعلام یک "قبل از انتخابات حرکت" و با اشاره به رئیس جمهور آمریکا این سخنان در مورد خوب روابط شوخی که مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند که "همه چیز خوب است در روابط با روسیه ما [ایالات متحده] به آنها اعتماد کامل دارد و بنابراین آنها نمی نیاز به بررسی شود."

Nilov تفسیر باعث شد کارشناسان و میزبان 60 دقیقه اولگا Skabeeva به خندیدن. امکان واقعی اعتماد بین ایالات متحده و روسیه و صدا بیش از حد دور از ذهن گرفته شده با هر درجه از جدیت.

Skabeeva خواسته کارشناس نظامی ایوان Konovalov که آیا عقب نشینی ایالات متحده از پیمان آسمان های باز خواهد مانع روسیه توانایی "برای کشف اطلاعات مهم در مورد آمریکایی ها است." Konovalov به او اطمینان داد که صرف نظر از پیمان روسیه می تواند همچنان برای به دست آوردن همان داده ها با استفاده از آن عملیات فضایی. سال گذشته آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع اشاره کرد که هر دو کشور چین و روسیه "توسعه قوی و قادر به فضا از جمله فضای مبتنی بر هوش نظارت و شناسایی."

امضا کنندگان این پیمان آسمان های باز شامل بسیاری از متحدان ناتو و اوکراین است. Konovalov توضیح داد که فسخ پیمان نمی تاثیر روسیه در حالی که در همان زمان این امر آسیب ناتو و اروپا و به ویژه کسانی که در کشورهای در مرزهای روسیه: کشورهای حوزه بالتیک و اوکراین است. "آنها در حال از دست دادن خیلی بیشتر," او گفت:. "اوکراین شرکت کننده در این پرواز پس از 2014. با وجود تمام اختلافات و درگیری های اوکراین ماموران و بازرسان شد و اجازه ورود به حریم هوایی ما همراه با آمریکایی ها." آمریکا متحدان "در حال از دست دادن به خاطر این اروپا در حال از دست دادن است."

دانشمند علوم سیاسی ولادیمیر Kornilov اشاره کرد: "مغلوب ساختن پیشی جستن متقاعد شده است این است که یک توافق دو جانبه او نیست حتی فکر کردن در مورد کشورهای دیگر درگیر است. این خنده دار است."

سرگئی درگیر روسیه, معاون وزیر امور خارجه اشاره کرد که ایالات متحده اطلاعیه در مورد آن در نظر گرفته شده و خروج از این پیمان آسمان های باز آمد به عنوان یک شگفتی به امریکا و متحدان. او را متهم به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از دروغ گفتن در مورد آن استدلال برای خروج از معاهده و افزود: "ایالات متحده ایجاد تفرقه و عدم اطمینان در میان متحدان آن... آنها نادیده گرفتن نظر ناتو و کشورهای دیگر هستند که به این توافق است."

در واقع فرانسه و آلمان و بلژیک و اسپانیا و فنلاند و ایتالیا, لوکزامبورگ, هلند, جمهوری چک و سوئد به طور مشترک گفت: آنها "پشیمانی" مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به خروج از پیمان آسمان های باز, دعوت روسیه برای بازگشت به انطباق با توافق.

دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ تلاش برای صاف کردن بیش از همه چیز در داد ذکر شده روسیه را به نقض پیمان از جمله "پرواز محدودیت بیش از کالینینگراد و محدود کردن پروازها در روسیه در نزدیکی مرز خود را با گرجستان" و ابراز امیدواری کرد که توافق می تواند حفظ شود اگر کرملین بازگشت به انطباق.

"کرملین بودجه رسانه چفتی کردن به هر حواس پرتی باعث با مغلوب ساختن پیشی جستن re-انتخابات: Obamagate, Huntergate, Flynngate و هر چیز دیگری که ممکن است به دنبال."

اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جوزپ Borrell گفت: "خروج از یک معاهده است و نه راه حل" و اضافه کرد که اتحادیه اروپا "خواهد بود بررسی پیامدهای این تصمیم ممکن است برای امنیت خود." اتحادیه اروپا روز جمعه خواست ایالات متحده برای تجدید نظر در طرح خود برای خروج از پیمان آسمان های باز.

به عنوان برگ برنده دولت کست کنار نگرانی اروپایی ها کرملین در نظر دارد برای تقویت "عدم همبستگی" به نمایش گذاشته شده توسط ایالات متحده نسبت به متحدان آن است.

معاون وزیر امور خارجه الکساندر Grushko گفت: دولت در خروجی رسانه ها TASS: "این حرکت نه تنها به بدتر شدن وضعیت با ثبات استراتژیک نظامی و امنیتی در اروپا اما ظاهرا آن را نیز به ضرر منافع آمریکا و متحدان که احزاب به اروپا در این توافقنامه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن توانایی برای ایجاد این نوع از اختلاف در میان متحدان ناتو است و بدون شک اشتها آور به کرملین.

در اوایل این هفته کارشناسان در وزارت امور خارجه روسیه در برنامه تلویزیونی شب با ولادیمیر Soloviev مورد بحث و روسیه اولویت برای مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات به عنوان مخالف به نامزدی معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن.

آندره Bezrukov بازنشسته سرویس اطلاعاتی سرهنگ که در خدمت به عنوان مشاور رئیس جمهور روس نفت (دولت روسیه متعلق به شرکت نفت) و عضو هيئت رئيسه شورای سیاستگذاری دفاعی و خارجی توضیح داد: "من اغلب پرسید: 'چرا مغلوب ساختن پیشی جستن بهتر از مثلا بایدن یا کلینتون؟' پاسخ ساده است. چرا که بایدن و یا کلینتون خواهد عمل در حمایت از [بین المللی] ائتلاف. آن را به جمع آوری تمام نیروهای خود در برابر ما به یک گروه و یک تیم. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن آمد او نابود کرد که از تیم است."

پس از کرملین نقطه نظر—با وجود تهمت ذهن بیحس کننده استکبار و بی کفایتی—اقدامات او در نهایت افزایش منافع روسیه.

در نور از مغلوب ساختن پیشی جستن موفقیت تضعیف اطلس وحدت کرملین باید بدون شک لرزاند با امکان او ممکن است از دست دادن انتخابات در سال 2020 است. آناتولی Torkunov عضو آکادمی علوم روسیه و Collegium وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه ارائه شده نسبتا قانع کننده تجزیه و تحلیل:

"حتی اگر سیستم جهانی است که کمتر و کمتر وابسته به ایالات متحده و نتایج خود را از انتخابات ما همچنان به دقت تجزیه و تحلیل وضعیت. در آغاز سال وجود دارد بیشتر یقین است. با توجه به کارشناسان ما آندره Bezrukov و ایوان Safranchuk نتیجه انتخابات وابسته به دو متغیر: وضعیت اقتصادی در ایالات متحده و توانایی از حزب دموکرات به بسیج سیاسی خود را پایه. با توجه به این که وضعیت اقتصادی مناسب بود و دموکرات ها نمی تواند بازیابی از درگیری های داخلی شانس رییس جمهور وقت برای حفظ پست خود شد بسیار بالا است.

"همه گیر ایجاد می شود همه چیز را تغییر دهید" گفت: Torkunov. "از یک طرف ایالات متحده آمریکا است که در مواجهه با مشکلات جدی اقتصادی. از سوی دیگر دموکرات ها حداقل ایجاد حزب بسیج در اطراف خود نامزد, جوزف بایدن. این کاهش تهمت شانس."

کرملین آشکار است که نگرانی خود را ترجیح نامزد ممکن است از دست دادن در ماه نوامبر توضیح می دهد که بهمن از ضد بایدن پوشش در روسیه به زبان انگلیسی رسانه های RT و Sputnik.

کرملین بودجه رسانه چفتی کردن به هر حواس پرتی باعث با مغلوب ساختن پیشی جستن re-انتخابات: Obamagate, Huntergate, Flynngate و هر چیز دیگری که ممکن است به دنبال. هدف از تضعیف دموکراسی آمریکایی در ادامه به راهنمای کرملین اقدامات و مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری هنوز هم مناسب پوتین دستور کار به یک "T."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن