برتر در Volksoper وین: Lawo mc256 سفارش از طریق کنترل از راه دور

قرار دارد به همان اندازه ارزشمند ساختمان که قدمت آن به سال 1898 در آن مهم است که تنها کنسرت خانه در وین که به

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

قرار دارد به همان اندازه ارزشمند ساختمان که قدمت آن به سال 1898 در آن مهم است که تنها کنسرت خانه در وین که به تولید operettas. Volksoper است, رنگارنگ, چند وجهی و با نشاط ارائه برتر موسیقی سرگرمی.

این تاریخی محل خانه نه تنها به اپرا و تئاتر, امکانات, اما همچنین به یک استودیوی ضبط و دولت از-هنر اتاق کنترل — یکی از معدود عملکرد تئاتر در اروپا مجهز به ضبط و کنترل امکانات. و آن دسته از امکانات در حال حاضر نیز به رخ کشیدن یک نام تجاری جدید Lawo mc256 کنسول راه اندازی شده توسط Lawo تکنسین با استفاده از کنترل از راه دور فن آوری است.

Volksoper وین امکانات استفاده می شود برای ضبط اجرای برنامه برای پخش برنامه های تلویزیونی و کنسرت ضبط شده به خصوص برای اولین بار و همچنین برای ایجاد کلیپ های صوتی استفاده می شود در طول اجرای برنامه. در واقع همه این اپرا در دسترس عموم محتوای صوتی تولید شده در داخل خود دیوار. به عنوان تنها چند منظوره محل در وین که به تولید یک مکمل کامل از اپرا اپرای کوچک موسیقی و باله و انعطاف پذیری کلیدی است; بیش از 150 خوانندگان 95 ارکستر نوازندگان و 100 رقصنده بخشی از Volksoper Wien گروه که در مکان خواسته های بالا بر روی فن آوری های صوتی مورد استفاده در هر دو عملکرد فضا و ضبط سوئیت.

برای پاسخگویی به این مطالبات و همچنین آماده شدن برای آینده Volksoper شد مجهز به جدید مبتنی بر IP mc256 مخلوط کردن کنسول از Lawo راه اندازی شده در ژانویه 2020 به جای نسل اول mc256 نصب شده در سال 2012. همانطور که با همه چیز Volksoper بود تحت تاثیر coronavirus در این فصل با اندازه گیری ایمنی منجر به وقفه مرحله عملیات با دسترسی محدود به ساختمان و کنترل صوتی اتاق, ارائه, چالش های منحصر به فرد در نصب و راه اندازی و پیکربندی کنسول جدید. مارتین Lukesch, Volksoper مدیر پروژه و رئیس صدا و رسانه ها و تکنولوژی همراه با Lawo پروژه مهندس دانیل Egea تصمیم به رویکرد فرایند با استفاده از کنترل از راه دور راه اندازی. در علاوه بر این به mxGUI نرم افزار عرضه شده با mc256 کنسول انتخاب آنلاین کنفرانس رسانه ای شد اجازه می دهد برای تعامل مطلوب بین وین و رااشتات.

از راه دور-کنترل رویکرد تبدیل شده است بسیار آشنا به Egea. "در آغاز ماه آوریل زمانی که coronavirus اقدامات ایمنی هنوز هم بسیار سخت است و هیچ کس حتی خود مشتری مهندسین قادر به انجام تاسیسات و یا کارخانه پذیرش آزمون بر روی سایت و یا در محل ما Lawo توسعه زیرساخت ها که از راه دور را فعال کنید چربی" او به یاد می آورد. "با ادامه پروتکل های ایمنی در سراسر جهان, ما باید کار را از راه دور راه اندازی و متناظر با آن گردش کار استاندارد بخشی از فرایند ما. آن را در حال حاضر تقریبا روال برای ما به نظارت بر یک پروژه از راه دور!"

"مانند تقریبا هر کس دیگری تاج مختل برنامه های ما می گوید:" Lukesch. "اگر کسی به ما گفته بود در ابتدای سال که ما را کمیسیون جدید mc256 کنسول از راه دور, پشتیبانی, من فقط با تکان سر من در ناباوری. اما آن کار می کرد از زیبایی. پس از کنسول جدید تحویل داده شد در اردیبهشت مکانیکی نصب و راه اندازی انجام شد توسط Volksoper خدمه با استفاده از مناسب سلامت-پروتکل های ایمنی. سپس با استفاده از آنلاین راه اندازی آقای Egea قادر به خواندن تمام اطلاعات از راه دور و ایجاد جدید کم حجم فلش کارت برای کنسول و تنظیمات باقی مانده بودند ساخته شده و سپس دوباره با نگهداری از راه دور. تمام داده ها و تولید محتوا منتقل شدند و همه چیز کار می کرد بدون هیچ مشکلی."

جدید 32-فیدر mc256 امکانات 96 DSP کانال ارائه می دهد و مسیریابی ظرفیت 8,192 x 8,192 crosspoints. این پشتیبانی از SMPTE 2110, AES67/راونا و دانته تمام بهینه سازی شده برای آی پی تولید فیلم محیط. دکمه-تب و تاب بودن, رنگ نور پس زمینه را لمس کنید-حس نرم افزارهای تبدیل کننده و رنگ TFTs ارائه رنگ روشن برنامه نویسی از نوار کانال برای دید بهتر و دسترسی سریع تر و حتی در شرایط کم نور و Lawo را LiveView فن آوری فراهم می کند نمایش تصویر بند انگشتی از جریان ویدئو بر روی فیدر کانال را نمایش می دهد. این mc256 ارائه می دهد ویژگی های طراحی شده به طور خاص برای تئاتر و اجرای زنده مانند انتخابی فراخوان Oversnaps (نسبی تر و تمیز مجموعه) جامع تئاتر اتوماسیون از طریق لیست نشانه های محرک (MIDI GPIO LTC) ادغام امواج SoundGrid و نویمان DMI-8 دیجیتال میکروفن و آینه کنسول بهره برداری است.

در طول نرمال سپتامبر-به-ژوئن عملکرد فصل برنامه Volksoper وین را 1,337-صندلی مجموعه تئاتر شامل ده ها تن از محصولات مختلف با تقریبا 300 اجرای برنامه. در این سال عملکرد گذشته صورت گرفت, در مارس 10th, اما تمرینات دوباره آغاز شده و در ماه ژوئن. در تعطیلات آخر هفته Volksoper در حال حاضر ارائه کنسرت برای حداکثر 100 شنوندگان در سالن با عملکرد منظم عملیات برنامه ریزی شده برای شروع مجدد در سپتامبر 1st.

فصل جدید خواهد بود لگد کردن با اپرای کوچک "Die Fledermaus" توسط یوهان اشتراوس و پس از کول پورتر معروف جهان موسیقی "Kiss Me Kate". در سپتامبر 13, مشتاقانه در انتظار والاتر از موسیقی "شیرین خیریه" برنامه ریزی شده است; آن است که اقتباس از فردریکو فلینی فیلم "شب Cabiria" (در اصل با عنوان "Le Notti di Cabiria") که نمایشنامه نویس مشهور نیل سایمون و پس از آن-تا حد زیادی ناشناخته آهنگساز Cy کلمن عرضه در 1960s. بزرگترین ضربه را از این موسیقی بزرگ "Spender" بوده و به عنوان اشتها آور و برای Volksoper تولید در یوتیوب: https://youtu.be/bW1NqUnSmYw. صوتی تولید این فیلم بود که البته انجام شود با استفاده از Volksoper جدید mc256 مخلوط کردن کنسول.

در نتیجه Lukesch می گوید که "هر کس – این گروه از نوازندگان تکنسین و همکاران ما از معاملات مختلف است – خوشحالم که یک بار دیگر این امکان تا حد زیادی عادی فصل است. حتی اگر ما در حال حاضر آشنا با ما کنسول جدید از طریق آموزش و تجربه قبلی Lawo کنسول ما را به تدریج قادر خواهید بود به طور کامل کشف امکانات جدید ما mc256 در روز-به-روز عملیات — و من بسیار به دنبال به جلو به آن!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن