کانادا بانک ها صورت نابهنگام دیجیتال بانکی Headwinds پس از همه گیری آغاز شد, J. D. Power می یابد

رضایت مشتری با بانک های خرده فروشی در کانادا بالا بود قبل از وقوع COVID-19 اما رضایت سقوط تخت در این منطقه حیا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

رضایت مشتری با بانک های خرده فروشی در کانادا بالا بود قبل از وقوع COVID-19 اما رضایت سقوط تخت در این منطقه حیاتی از دیجیتال بانکی تجارب به گزارش J. D. Power 2020 کانادا بانکداری خرده فروشی رضایت مطالعهSM امروز منتشر شد. رضایت کلی در میان مشتریان بانکی در کانادا افزایش یافته است با پنج امتیاز به 790 (در 1000 نقطه در مقیاس) از سال 2019 به طور عمده رانده شده توسط افزایش در نمره توسط 5 بانک بزرگ. رضایت کلی در میان کارهای مشتریان بانک, کاهش دو امتیاز 796 از یک سال پیش.

نگران کننده در حالی که به طور کلی بانکداری تلفن همراه استفاده را افزایش می دهد در این سال به 63% 55% یک سال پیش رضایت مشتری با بانک های موبایل ارائه شده کاهش یافته است به طور قابل توجهی در سال بیش از سال به 828 از 832. کاهش در بانکداری تلفن همراه رضایت رخ می دهد در تمام سن و درآمد گروه با بیشترین قطره در میان Gen X1 مشتریان (-10) و مرفه مشتریان (-10).

"بانک های کانادا دیده می شود, در بیشتر قسمت ها پیشرفت های قابل توجهی در رضایت مشتری مربوط به محصولات و هزینه های معقول بودن هزینه ها و حل مشکل" گفت: جان cabell در است مدیر بانکی و پرداخت های هوش در J. D. Power. "در همان زمان سرمایه گذاری های عظیم ساخته شده توسط بانک ها در تلفن همراه ارائه کرده اند که نشان می دهد سود سهام از نظر بالا بردن رضایت مشتری است. به عنوان بسیاری از مشتریان در حال حاضر باید با اکراه به شدت تکیه بر دسترسی از راه دور به خدمات بانکی با توجه به COVID-19 سریع پیشرفت در آنلاین و تلفن همراه مهم برای کانادا بانک ها به رشد خود را در کسب و کار خرده فروشی."

با توجه به مطالعه 49 درصد از مشتریان در کانادا به شدت تکیه بر آنلاین و بانکداری تلفن همراه با 33 درصد تعریف شده به عنوان دیجیتال-تنها مشتریان که عمدتا با استفاده از تلفن همراه و یا اینترنت برای امور بانکی خود را نیاز دارد. رضایت کلی پایین است (777) در میان این گروه از دیجیتال بانکی مشتریان در مقایسه با شاخه های وابسته به دیجیتال مشتریان (799) و شعبه-تنها مشتریان (783). کم رضایت دیجیتال-تنها مشتریان باید یک هشدار به بانک ها به عنوان مشتریان بیشتر به نفع دیجیتال تعامل بیش از استفاده از شاخه.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که مشتریان مالی چشم انداز ارتباط نه تنها با رضايت خود را از بانک بلکه با احتمال آنها را انتخاب کنید بانک خود را برای آینده خدمات مالی نیاز است. رضایت کلی در میان مشتریان که مثبت چشم انداز شخصی خود را در مورد وضعیت مالی متوسط 867 در حالی که رضایت کلی در میان کسانی که منفی و یا خنثی چشم انداز مالی به طور متوسط 758. همچنين 78 درصد از مشتریان با یک چشم انداز مثبت می گویند که آنها برنامه ریزی برای استفاده فعلی خود را در بانک بعد از زمان آنها نیاز به یک حساب کاربری و یا محصول مالی در مقایسه با تنها 54 درصد از مشتریان با یک منفی یا خنثی چشم انداز. با نصب نگرانی در مورد بیشتر مشکلات اقتصادی این روند برجسته یک فرصت ارزشمند برای بانک ها به بهتر نیازهای فزاینده و اضطراب مشتریان.

پس دیگر یافته های کلیدی از سال 2020 مطالعه:

  • دیجیتال درد امتیاز: عدم شفافیت اطلاعات و سهولت مرور در برنامه تلفن همراه در حال دلایل کلیدی برای مشتریان کاهش رضایت بانکی کانال های دیجیتال. علاوه بر این, بانکداری, مشاوره و دریافت از طریق کانال های دیجیتال مانند ایمیل و نرم افزار تلفن همراه است که روند رو به بالا و در عین حال آن را تنها مطابق با نیازهای مشتری 51 ٪ از زمان در مقابل مشاوره دریافت در شعبه (67%) و یا از طریق تلفن با یک نماینده بانک (59%).
  • بانک های بزرگ منجر کارهای بانک های دیجیتال نامزدی: کانادا بزرگ 5 بانک باید نسبت بیشتری از مشتریان که به شدت درگیر دیجیتالی با موسسه مالی خود را (50%) در مقایسه با 46 درصد در میان کارهای مشتریان بانک است.
  • Gen Y مشتریان کلید برای رشد در آینده: در میان Gen Y, مشتریان, افزایش رضایت ترین سال در طول سال در عوامل ABM (automated banking machine); محصولات و هزینه ها و ارتباطات و مشاوره. اعضای این گروه نگه داشتن کلید برای خرده فروشی بانک آینده رشد کسب و کار به عنوان آنها تمایل به کالج و یا دیگر مدرک پیشرفته و ثروتمند هستند و یا توده مرفه تعریف شده به عنوان داشتن درآمد سالانه بین CAD$90,000-CAD$175,000.

بررسی رتبه بندی
در میان 5 بانک RBC Royal Bank بالاترین رتبه با نمره 794. TD Canada Trust (790) رتبه دوم. بخش متوسط است 788.

در میان کارهای بانک نارنگی در رتبه بالاترین برای نهمین سال متوالی با امتیاز 839. Simplii مالی (819) رتبه دوم و ATB مالی (801) رتبه سوم.

کانادا بانکداری خرده فروشی رضایت مطالعه در حال حاضر در آن 15th اندازه گیری رضایت مشتری با کانادا بزرگ و متوسط بانک ها. نمرات منعکس کننده رضایت در میان کل بانکداری خرده فروشی استخر مشتری این بانک ها به نمایندگی از گسترده تر گروه از مشتریان از تنها شعبه وابسته و دیجیتال-محور بخش.

مطالعه اقدامات رضایت مشتری در شش عامل (ذکر شده به ترتیب حروف الفبا): کانال فعالیت های ارتباطی/مشاوره; راحتی; جدید افتتاح حساب; حل مشکل و محصولات/هزینه. کانال فعالیت ها شامل هفت زیر از عوامل ذکر شده به ترتیب حروف الفبا): کمک سرویس آنلاین; ABM; شعبه خدمات; تماس با مرکز خدمات; تلفن گویا/تلفن خودکار و خدمات; بانکداری همراه و بانکداری آنلاین. این مطالعه بر اساس پاسخ از حدود 14000 خرده فروشی مشتریان بانکی از کشور کانادا بزرگترین و متوسط بانک ها با توجه به تجارب خود را با بانک خود را. آن را به میدان فرستاد از جولای سال 2019 از طریق ژانویه سال 2020 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانادا بانکداری خرده فروشی رضایت مطالعه بازدید https://canada.jdpower.com/resource/canada-retail-banking-satisfaction-study.

J. D. Power یک رهبر جهانی در بینش های مصرف کننده خدمات مشاوره و داده ها و تجزیه و تحلیل. این قابلیت فعال J. D. Power برای کمک به مشتریان خود درایو رضایت مشتری و رشد و سودآوری است. تاسیس در سال 1968 J. D. Power دفاتر خدمت و آمریکای شمالی و آسیا و اقیانوسیه است.

1J. D. Power تعریف نسل گروه به عنوان پيش Boomers (متولد 1946); Boomers (1946-1964); Gen X (1965-1976); Gen Y (1977-1994); و Gen Z (1995-2004). نسل وای (1982-1994) یک زیر مجموعه از ژنرال Y.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب