اینیگو Philbrick, $20m هنر متقلب زندگی آشکارا و اتخاذ یک سگ در اقیانوس آرام مخفیگاه شوکه مردم محلی می گویند

داشتن اعصاب از فولاد است یک ویژگی ضروری برای هر شیاد اعتماد به نفس و اینیگو Philbrick, 33, از, به عنوان هنر جه

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

داشتن اعصاب از فولاد است یک ویژگی ضروری برای هر شیاد اعتماد به نفس و اینیگو Philbrick, 33, از, به عنوان هنر جهان برنی Madoff فرد به اتهام $20m تقلب قطعا تا به حال کسانی که.

Philbrick بود که هفته گذشته بازداشت شده در حالی که قدم زدن از طریق قفل شده-پایین خیابان در جنوب اقیانوس آرام جزیره وانواتو پوشیدن فقط شنا تنه و یک تی شرت ساخته شده بود هیچ تلاشی برای پنهان کردن هویت خود و به حال شده است با استفاده از نام خود را به کتاب تنیس, درس و در ارتباط با کسب و کارهای محلی در این جزیره صنعت سایت Artnet گزارش.

پس از برداشت Philbrick شد frogmarched به یک جت Gulfstream محدود برای آمریکا, قلمرو گوآم در ژوئن 11 و یک عکس از Philbrick در روابط فایل های فشرده بودن راه می رفت به هواپیما ساخته شده صفحه اول خواب آلود جزیره محلی کاغذ در روزهای بعد.

ژولیده مردم محلی باقی مانده بودند به هضم این واقعیت است که دلپذیر تازه وارد به جزیره بهشت که کمک کردن در محلی پناهگاه حیوانات بود و در واقع یک فراری فروشنده هنر که می ایستد متهم, در میان چیزهای دیگر, فروش, ارزش میلیون ها دلار از با هم تداخل دارند سهام در قطعه ارزشمند از هنر در یکی از بزرگترین هنر کلاهبرداری این قرن است.

یکی از شهروندان گفت: Artnet: "او نه پنهان که او را دست کم گرفته و قدرت کلمه از دهان. اخبار هویت خود را گسترش و نه به سرعت. آن را تنها یک ماده از زمان قبل از مقامات در زمان توجه داشته باشید."

Bizarrely, Philbrick شد که در نجات حیوانات برنامه در جزیره و اتخاذ یک سگ. "او همیشه در تماس با من در مورد یک حیوان او" یک محلی گفت: Artnet, تماس او را "بسیار مهربان فرد است."

دنیای هنر شده است مملو از اخبار از دستگیری زیر یک بیانیه از FBI است که آن را شارژ Philbrick یک شهروند ایالات متحده است که تا به حال یک بار گالری در لندن و میامی با فریب سرمایه گذاران و وام دهندگان از بیش از $20m. او همچنین چهره یک تعداد از تقلب سیم که حامل یک زندان حداکثر مدت 20 سال و یک تعداد از تشدید سرقت هویت است که اجباری دو سال حبس.

Philbrick را به اتهام طرح جعلی در زمان در آثار ژان میشل باسکیت کریستوفر پشم و به ویژه رودولف stingel را که شناخته شده است برای مجموعه ای از نقاشی های دیواری به عنوان دقیق در یک شکایت بود که unsealed هفته گذشته است.

The United States Department of Justice اعلام کرد که Philbrick "به دست آمده میلیون ها دلار در وام و فروش درآمد حاصل در ارتباط با طرح تقلب. آثار هنری که در مورد Philbrick ساخته شده این جعلی و نادرست در پیشبرد این طرح تقلب شامل در میان دیگران یک سال 1982 نقاشی توسط هنرمند Jean-Michel Basquiat با عنوان 'رطوبت' 2010 untitled نقاشی توسط هنرمند کریستوفر پشم و یک untitled 2012 نقاشی توسط هنرمند رودولف stingel را به تصویر می کشد هنرمند پابلو پیکاسو."

آمریکا وکیل جفری S برمن گفت: "به عنوان ادعا اینیگو Philbrick شد سریال کلاه بردار که گمراه هنر جمع سرمایه گذاران و وام دهندگان از بیش از 20 میلیون دلار است. شما نمی توانید فروش بیش از 100 درصد مالکیت در یک قطعه از هنر است که Philbrick گفته بود در میان دیگر کلاهبرداری است. هنگامی که طرح های خود را شروع به باز کردن, Philbrick گفته کشور فرار کرد. در حال حاضر او در ایالات متحده بازداشت و رو به عدالت است."

Philbrick که مورخ یک برنامه تلویزیونی شرکت کننده پرواز در سراسر جهان در جت خصوصی و به گفته یکی از دوستان سابق "خود را به حال سنگین اشتها به مواد مخدر و لذت می برد این شرکت از روسپی." او از میان رفت و هشت ماه پیش پس از یک پرتره پیکاسو توسط stingel را که به او اطمینان سرمایه گذاران خود را واکشی $9m در حراج زخم ساخت فقط 5.5 میلیون دلار (شاید او باید گیر به زمینه) و آن را کشف شد که Philbrick تا به حال دو بار به فروش می رسد به کار.

سپس آن پدید آمده در یک آبشار از دعاوی که او انجام داده بود همان چیزی که در بسیاری از زمان های دیگر.

Philbrick تا به حال شده است قادر به متوقف کردن او اتهام کلاهبرداری با بهره برداری از طبیعت غیر قابل تنظیم بازار است که هیچ مرکزی رجیستری مالکیت و این واقعیت است که بسیار ارزشمند هنر است هرگز حتی آویزان بر روی دیوار با صاحب این روزها.

Philbrick که شده بود برخورد هنر از اوایل بیست سالگی خود تشویق سرمایه گذاران به خرید سهام از آثار نگه داشتن آنها را در ذخیره سازی امن خزانه و کوه در می رم آنها را چند ماه بعد.

این بود که در ابتدا اعتقاد بر این است به طور کامل مشروع اما به نظر می رسد که در جایی در امتداد خط Philbrick دردسر درست می کردم و شروع به فروش و نه بیش از 100 درصد از آثار او به دست آورد.

زمانی که چرخ آمد در اواخر سال گذشته او ناپدید ظاهر در وانواتو در ماه مارس است. چند نشینان گفت: Artnet خبری که Philbrick استفاده از نام واقعی خود را با کسب و کارهای محلی ظاهرا تحت تاثیر هیچ استرداد توافق بین ایالات متحده و اروپا.

"مشتریان ما و ما فوق العاده سپاسگزار دولت تلاش فوق العاده ای در ردیابی کردن Philbrick و آغاز فرایند آوردن او به عدالت" وکیل جاد گراسمن که به نمایندگی از شاکیان از جمله جمع ساشا Pesko و آندره Sakhai برای ادعا در برابر Philbrick که به ارزش میلیون ها گفت: Artnet.

یکی دیگر از جمع بود که فریب خوردن توسط Philbrick کنی Schachter نوشت: "من شوکه شده بود اگر من موفق به دیدن یک سکه بازگشت و شرط برخی از آثار او squirreled دور خواهد بود به خاک سپرده شد ابد یا تا زمانی که او در نهایت می شود در خارج از زندان است."

Philbrick دفاع وکیل در گوام در گزارش ارائه شده به او را خرید شلوار و پیراهن, به طوری که او می تواند تغییر لباس شنا است که در آن او وارد شده بود.

بیایید فقط امیدوارم که وکیل نمی خواهید به پرداخت می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن