بهترین بالا مردان حدودی از Birkenstock به کول هان و Nisolo

به غیر از فصل زمستان (تناسب اندام و محیط) من به شدت در نظر گرفتن صندل حالت ارجح کفش. سبک تر و breezier آنها فق

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

به غیر از فصل زمستان (تناسب اندام و محیط) من به شدت در نظر گرفتن صندل حالت ارجح کفش. سبک تر و breezier آنها فقط همیشه مورد علاقه من بوده است راه را به خوبی نمی تواند پابرهنه. (بیا به آن فکر می کنم پابرهنه است و من چاره ای جز زندگی مدرن سر خود می لرزد که در آن.) با صندل در دو پای خود را در یک سبک است که باید اجازه می دهد شما را به ایستادگی در میان براق کفش عروسی کسی بدون flinching—بر خلاف آنها به احتمال زیاد خواهید حسادت خود را تنفس صندل و نفرین خود را پا. شما می توانید این لباس کفش اگر شما می خواهید—تماس با من در آنها کار جدید گاه به گاه کفش.

برای یک بافته شده گزینه

Nisolo چرم صندل Huarache

بالا کفش با نام تجاری Nisolo من به تازگی ارسال یک جفت از آن دستباف Huarache صندل و در عرض کمتر از دو هفته به من تبدیل به یک تبدیل کنید. آن را بسیار نمی Huarache ویژگی های است که من تحت فشار قرار دادند تا آنجا که راه Nisolo بسته آنها را در چنین طراحی تصفیه شده است که من آنها را می پوشند به کار و یا یک شام ظریف و مناسب در سمت راست (اگر نه بهتر است). نرم و با دست برش چرم ازدواج یک مكربرس ثبات در چرم کفی برای راحتی که با من می ماند از طریق روز. و پاشنه خود را به انتظارنشسته بودند با فوق العاده نرم و چرم به نگه داشتن که ظریف لبه پای خود را حتی بیشتر راحت است.

برای یک بسته پا

Mephisto سام

طراحی شده برای بازی های گاه به راحتی این امتیاز بالا صندل ساخته شده از دانه کامل چرم و سنگین کف. به نرمی footbed است لاتکس به نگه داشتن پاهای خود را صاف و یک دست و پنجه نرم بسته شدن به شما اجازه سفارشی کردن مناسب است.

به صورت یک اسلاید

Goldwyn 2.0 اسلاید صندل

ساده ظرافت این صندل دیدار کول هان قابل اعتماد با کیفیت. و بزرگ است.ØS تکنولوژی در نرمی footbed را حفظ خواهد کرد شما راحت و فنری است.

برای محاکمه و واقعی کلاسیک

آریزونا, نرم, نرمی Footbed

این اوا Birkenstocks در حال یک پیچ و تاب و کلاسیک. در حالی که آنها لازم نیست که همان چوب پنبه نرمی footbed به عنوان اصل آنها بیشتر ضد آب و بیشتر به راحتی قابل شستشو بوده و ساخت آنها را مناسب برای تابستان.

برای یک پیچ و تاب و کلاسیک

Birkenstock آریزونا اوا صندل

این اوا Birkenstocks در حال یک پیچ و تاب و کلاسیک. در حالی که آنها لازم نیست که همان چوب پنبه نرمی footbed به عنوان اصل آنها بیشتر ضد آب و بیشتر به راحتی قابل شستشو بوده و ساخت آنها را مناسب برای تابستان.

برای یک گزینه ضد آب

پالی هاوایی Jandals

این نرم و انعطاف پذیر صندل ویژگی های یک درجه جیب نرمی footbed و دو بافت الگوی تسمه. آنها بسیار سبک وزن و ضد آب و راحت به عنوان می تواند باشد.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب