حرفه ای جنگجویان خارجی سوخت درگیری در خاورمیانه

هزاران نفر از جنگجویان خارجی را در بازگشت به کشورهای خود پس از مبارزه با گروه های تروریستی. اما کسانی که پشت م

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

هزاران نفر از جنگجویان خارجی را در بازگشت به کشورهای خود پس از مبارزه با گروه های تروریستی. اما کسانی که پشت ماندن و حرکت به دیگر درگیری های مطرح در حال رشد خطر برای منطقه و میهن خود.

پس از ظهور, گروه شبه نظامی "دولت اسلامی" (IS) دولت های اروپایی تلاش کرده اند با این موضوع که آیا برای بازگرداندن شهروندان که از چپ به پیوستن به سازمان های تروریستی در سوریه و عراق و جاهای دیگر در خاورمیانه است.

برخی از دولت ها از جمله athose از دانمارک و انگلستان باید در پاسخ سلب جنگجویان خارجی از حق شهروندی خود در حالی که دیگران مانند آلمان را با اکراه گرفته شده ده ها تن از آنها را به عقب.

اگر چه بسیاری از جنگجویان خارجی را بازگشت به کشور خود و دیگران ساخته اند مبارزه با شورش در حرفه خود. آنها اغلب به عنوان حرفه ای جنگجویان خارجی — اتباع خارجی که حرکت از درگیری به درگیری و تاثیر خود را امر به ویژه مهم در خاورمیانه است.

حرفه ای جنگجویان خارجی اغلب به میدان جنگ تخصص و قوی ایدئولوژیک و اعتقادات به سازمان آنها را برای مبارزه با است که "یک outsized تاثیر در درگیری پیوستن به آنها گفت:" جانین د روی ون Zuijdewijn محقق در دانشگاه لیدن موسسه امنیت و امور جهانی.

"بسیاری از آنها بخشی از فراملی های جهادی و می توانید با استفاده از این شبکه ها در ترکیب با مهارت های خود را و منابع به درگیری خطرناک تر است" گفت: ده روی ون Zuijdewijn. "چند حرفه جنگجویان خارجی در داده های ما در نهایت رهبران."

ادامه مطلب: لیبی: آیا ترکیه به سوریه مزدوران یک تهدید جدید?

متعهد و کاریزماتیک

ماه گذشته واشنگتن مبتنی بر حل و فصل شبکه یک مطالعه منتشر شده به قلم د روی ون Zuijdewijn و آمریکا در دانشگاه چلسی Daymon و دیوید Malet که جزئیات تاثیر حرفه ای جنگجویان خارجی.

این مطالعه نشان داد که جنگجویان خارجی که تا به حال جان سالم به در خود تور را به "جمع آوری منابع توسعه مهارت ها و انتقال توانایی های خود را به جدید بازیگران خشن." همچنین نشان داد که چگونه حرفه ای جنگجویان خارجی را برای حرکت بین ایدئولوژیک تراز وسط قرار دارد گروه های افراطی نه تنها بین تضاد است.

"در حالی که اولین نسل از فراملی جهادی ساخته شده است شبکه را در اردوگاه های آموزشی جدیدتر جنگجویان خارجی و حامیان مرتبط با تعهد به حفظ جهانی جهادی جنبش" آن را گفت.

"آنها ممکن است در این شرکت از سراسر کشور بر اساس شورش, اما آنها نه شخصا متصل به محلی درگیری پویایی و سفر به دنبال فرصت برای جایگزین حکومت ضعیف متحده است."

موارد نیز نشان داده است که حرفه ای جنگجویان خارجی تمایل به کشش را برای مبارزان در کشورهای خود. در برخی موارد آنها حتی "درک شده توسط افراد محلی به طور موثر تر و قابل اعتماد" از بازیگران محلی با توجه به مطالعه است.

"ISIS شناخته شده بود برای بسیاری از چیزها اما در میان مهم بود که رهبران با جاذبه که قادر به میدان جنگ فراست و همچنین جذب جنگجویان خارجی به میدان جنگ برای پیوستن به "خلافت" گفت: Colin P. کلارک محقق ارشد در Soufan مرکز با استفاده از یک مخفف است.

ادامه مطلب: Coronavirus: 'دولت اسلامی' به دنبال سود حاصل از بیماری همه گیر

A sman running with a machine gun during fighting in Syria (picture-alliance/AP Photo/J.al-Helo)

جنگ در سوریه کشیده شده در هزاران نفر از نیروهای خارجی

کاهش تاثیر

برای مبارزه با تروریسم کارشناسان کاهش تاثیر حرفه ای جنگجویان خارجی بسیار مهم است به دلیل توانایی خود را به سوخت در تضاد است.

"با تمرکز بر شناسایی حرفه ای جنگجویان خارجی به طور خاص و اولویت کشتن/ضبط عملیات علیه این افراد می تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش تروریستی و گروه های شورشی در سراسر خاورمیانه" گفت: کلارک که نویسنده این کتاب پس از خلافت.

اما تاثیر آنها در تضاد است و نه تنها انگیزه برای دولت ها برای مقابله با بزرگتر سوال از بازگشت جنگجویان خارجی به کشورهای خود.

چندین حرفه جنگجویان خارجی مورد بررسی در این مطالعه تا به حال در یک نقطه "تغییر تمرکز خود را به توطئه حملات تروریستی علیه کشورهای خود را از خارج از کشور گفت:" ده روی ون Zuijdewijn.

"هیچ قدمی برای کاهش رشد حرفه ای جنگجویان خارجی است که به همین دلیل نیز به نفع دولت های غربی اگر آنها می خواهند به معقول آدرس تهدید جهادگرایی در آینده," او گفت:. "این به این معنی حرکت فراتر از تمرکز محدود بر روی عودت تنها."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب