بله, بهداشت عمومی شده است, سیاسی و تهمت نیست, تنها گناه, حزب

در حال حاضر 21 متحده در حال تجربه افزایش در میانگین روزانه موارد جدیدی از کروناویروس و کارشناسان بهداشت عمومی

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

در حال حاضر 21 متحده در حال تجربه افزایش در میانگین روزانه موارد جدیدی از کروناویروس و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار ما وجود دارد که می تواند موج دیگری در برخی از نقطه.

اگر که اتفاق می افتد وجود خواهد داشت جدید مستند سفارشات و رسانه ها در حال رفتن به تحسین آن است. اما چرا ما باید گوش ؟ چرا ما باید به آنها اعتقاد دارید ؟ و چرا باید از ما اطاعت کنید ؟

آنها بوده ام در مورد اشتباه بسیار است.

اولین آنها گفت: آیا پوشیدن ماسک. در حال حاضر با پوشیدن یک ماسک نجیب است. به ما گفته شد که COVID-19 پخش شد توسط حامل بدون علامت. در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که ممکن است "بسیار نادر است." این رمان ویروس به طوری که برخی از سردرگمی قابل درک است. مشکل بزرگتر این است که ما دیگر اعتمادی که به اصطلاح کارشناسان در حال قرار دادن بهداشت و درمان ما ، چرا که دیوار بین سیاست و بهداشت عمومی سقوط کرده است.

متعدد کارشناسان بهداشت عمومی تشویق آمریکایی ها به چشم پوشی اجتماعی فاصله دستورالعمل و در اخیر پلیس تظاهرات. آنها استدلال می کنند که ارزشش را داشت—که به پایان می رسد توجیه به معنی. و این مشاجره شد تا حد زیادی در تشویق توسط رسانه ها که قبلا شرمنده مردم برای نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

همه ما می دانیم که برگ برنده خود را از دست داده اقتدار اخلاقی اما بیایید صادق باشیم: او نه تنها یکی است.

یکی از دلایلی که برنده رو انتخاب است که تقریبا در هر موسسه در امریکا—رسانه ها و کلیسا پلیس شما نام آن را—به حیف و میل شهرت خود را بیش از حد.

در اولویت عدالت اجتماعی بیش از اجتماعی فاصله ما کارشناسان بهداشت عمومی پیشنهاد کرد که امنیت عمومی را می توانید از صندلی عقب به عنوان یک علت مهم.

و چه کسی می گویند که علل مهم هستند ؟ من فکر می کنم محافظه کاران می دانیم که پاسخ به این سوال است. و آن را نمی آنها را.

این را نمی شود اولین بار با آنها مواجه می شوند دو برابر استاندارد است.

به عنوان من تماشا اخیر پلیس تظاهرات و تملق گوی پوشش, من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم به تظاهرات در میشیگان و جاهای دیگر علیه دولت stay-در-خانه سفارشات و منفی پوشش آنها به دست آورد. تفاوت در چیست ؟ هر دو گروه از شهروندان ابراز متمم اول قانون اساسی حقوق.

اما و رسانه ها به تصویر کشیده میشیگان تظاهرات به عنوان صنعت دست از افرادی که مایل به کشتن مادر بزرگ به طوری که آنها می تواند موهای خود انجام می شود. و بدون شک برخی از معترضان مناسب است که شرح است.

اما در مورد افرادی که خود را دیدم اقتصادی معیشت رفتن به پایین تخلیه به دلیل فرماندار گرچن Whitmer سنگین-دست (و در برخی موارد به ظاهر خودسرانه) اجرایی دستور ؟ "این اعتراضات, شما می دانید, در یک منحرف از راه آن مردها که ما در حال رفتن به مجبور به اقامت در اقامت-صفحه اصلی استقرار" Whitmer گفت: از مردم معترض او اقتصادی shutdown. جالب است که او به تازگی عکس زانو زدن فوق العاده نزدیک به معترضان دیگر.

مسلما از دست دادن کسب و کار کوچک به دلیل اعمال قوانین توسط افرادی که حقوق و دستمزد شما را پرداخت نمی در همان لیگ به عنوان قتل توسط افرادی که حقوق شما پرداخت به خدمت و محافظت می کند. هنوز هم ما نباید از تخفیف های جدی جسمی و روانی اثرات اقتصادی در ارتباط با از دست دادن. شاید درست مثل پلیس تظاهرکنندگان به آنها فکر خود باعث شد ارزش گرفتن خطر است ؟

البته که باز می شود می توانید از کرم ها. پس از coronavirus آغاز شده و من از دست دو عمو و دو همکلاسی های دبیرستان. تا آنجا که من می دانم coronavirus هیچ ربطی به مرگ آنها. اما هنوز هم که چهار تشییع جنازه من برای حضور در از فراوانی از احتیاط. چهار بار من قادر به پرداخت نهایی من احترام به دوستان و خانواده publicly. این فداکاری قابل تحمل است و مسلما حتی شریف, اما آن را نیز دردناک است. و چه در مورد افرادی که به تنهایی درگذشت زمانی که بیمارستان ها ممنوع بازدید کنندگان و یا عزیزان خود که گفته شد آنها نمی توان گفت گذشته خود را "خداحافظی" به عنوان یک دوست در حال مرگ افتاده?

"هنگامی که ما شروع به ساخت استثنا به اقامت در خانه سفارشات که به می گویند که باعث می شود به اندازه کافی مهم است برای آن خطر است ؟ "

من آن را دریافت کنید. تظاهرات مسالمت آمیز مندرج در قانون اساسی ما است. وجود دارد هیچ مشابه حق را به شرکت در یک مراسم تشییع جنازه در یک بیماری همه گیر و یا نشستن در یک بستر مرگ بسیار کمتر حمام آفتاب در ساحل (هر چند روزی ما میخوایم تغییر که قانون).

اما آنچه در مورد سیاسی دیگر سخنرانی ؟ آنچه در مورد راست به جمع آوری و حمایت از مبارزات سیاسی? فقط به عنوان مخالفان ممکن است نتیجه گیری کرد که اجتماعی فاصله قوانین به راحتی تضعیف توانایی خود را برای جبران اشتباهات گذشته و فشار طبقه حاکم برای تغییر, حامیان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین ممکن است استدلال می کنند که سهام بیش از حد بالا هستند در خانه بمانند—که حمایت از این سیاستمدار از انتخاب خود را در یک تجمع است که ارزش ذاتی خطر است. هنگامی که ما شروع به ساخت استثنا به اقامت در خانه سفارشات که به می گویند که باعث می شود به اندازه کافی مهم است برای آن خطر است ؟ من فکر می کنم ما می دانیم که پاسخ به آن است.

Trumpism همواره سوخت در بخشی از اعتقاد به این که رسانه ها ناعادلانه است. این اخیر ریاکاری می کند هیچ چیز به disabuse Trumpists از این مفهوم است. و نه نفاق محدود به اعتراضات و تظاهرات.

مثال دیگر از رسانه ها تعصب خود را تجسم CHAZ, the Capitol Hill منطقه خودمختار. این منطقه در سیاتل که آنارشیست ها هستند بنابراین hellbent در defunding پلیس که آنها به معنای واقعی کلمه تعقیب کل حوزه با دم خود را بین پاهای خود را.

به عنوان مورد در میشیگان وجود دارد نمونه هایی از اسلحه های در حال انجام آشکارا. در میشیگان این بود که به طور کلی به تصویر کشیده که هر دو خطرناک و تهدید آمیز است. اگرچه گزارش های متناقض از آنچه در واقع اتفاق می افتد در CHAZ, KUOW خبرنگار کیسی مارتین توییتی یک عکس از یک مرد برگزاری یک AR-15 است.

من به اندازه کافی به یاد داشته باشید زمانی که صحبت از جدایی تابو بود. مجسمه ها و پایگاه های نظامی به نام بعد از مؤتلفه ژنرال توهین نه تنها به خاطر خود طرف می خواست برده داری بلکه به این دلیل که آنها خائن به امریکا است. اما شما لازم نیست برای رفتن به صدها سال برای پیدا کردن اتهام تجزیه طلبی weaponized به عنوان unpatriotic و بد است. این مطرح در حزب چای در دوره زمانی که به عنوان FactCheck.org گزارش "اوباما تیم به دروغ نشان می دهد تگزاس فرماندار تگزاس ریک پری حمایت از تجزیه طلبی."

شاید معنایی منفی است و در نهایت هدف قرار دادن خانه در سمت چپ به عنوان وجود دارد در حال حاضر یک جنبش به نام چهار بلوک منطقه CHOP, برای کاپیتول هیل سازمان (و یا اشغال شده) اعتراض. (آنچه در آن است در مورد ترقی خواهان همواره در انتخاب شعارها و نام آنها در واقع نمی تواند دفاع؟)

ما در تقسیم متحده آمریکا است. یک مرد طلبی انسان دیگری است "محراب شهرستان." به پایان می رسد توجیه به معنی. پایدار اصول شده اند کنار.

تنها سوال که مهم این است: کدام قبیله است و مال شما است ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب