بیماری همه گیر کوروناویروس در معرض نابرابری جهانی می گوید: سازمان ملل متحد رئیس

سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گرفته است هدف در کشورهای ثروتمند برای عدم کمک به کشورهای

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گرفته است هدف در کشورهای ثروتمند برای عدم کمک به کشورهای در حال توسعه از طریق coronavirus بحران است. همه گیر او گفت: "نشان داده است: "توهم که ما در یک پست-نژادپرستانه جهان است."

Coronavirus به ارمغان آورده است جهان به "نقطه شکستن" افشای عمیق جهانی نابرابری و تبعیض در سراسر جوامع دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: روز شنبه.

ارائه یک سخنرانی برای Nelson Mandela Foundation, رئیس سازمان ملل متحد در مقایسه با همه گیر برای "x-ray" که نشان داده است: "شکستگی شکننده اسکلت از جوامع ما ساخته شده است."

"این است که در معرض مغالطه و دروغ در همه جا: دروغ است که بازار آزاد می تواند در ارائه مراقبت های بهداشتی برای همه ... توهم که ما زندگی می کنند در یک پست-نژادپرستانه جهان است. اسطوره است که ما همه در همان قایق است."

"در حالی که ما همه شناور در همان دریا روشن است که برخی از آنها در superyachts در حالی که دیگران در حال چسبیده به شناور باقی مانده است," او گفت:.

ادامه مطلب: کروناویروس در معرض تقسیم بین چین فقیر و غنی

 عدم تعادل قدرت

Coronavirus آلوده بیش از 14 میلیون نفر از مردم منجر به تقریبا 600,000 مرگ و میر و ایجاد هرج و مرج اقتصادی در کشورهای در سراسر جهان است. سازمان ملل متحد درخواست کرد برای $10.3 میلیارد دلار (€9 میلیارد دلار) برای حمایت از فقیر متحده در برخورد با این بیماری همه گیر شده است اما تا کنون تنها دریافت 1.7 میلیارد.

اشاره به این حادثه تلخ lambasted کشورهای ثروتمند برای تمرکز بر بقای خود و عدم "به ارائه پشتیبانی های مورد نیاز برای کمک به کشورهای در حال توسعه از طریق این خطرناک است ،

"تمام مناطق که پیشرفت در از بین بردن فقر و کاهش نابرابری شده است تنظیم پشت در یک ماده از ماه," او گفت:, و اضافه کرد که این بحران می تواند باعث "قحطی در ابعاد تاریخی" و فشار 100 میلیون بیشتر مردم به فقر است.

او گفت: عوامل سیستمیک نژادپرستی میراث استعمار و عدم دسترسی به تکنولوژی کمک کرده بود ایجاد نابرابری در سطح بین المللی — و این که رهبران جهان تا به حال به سادگی نگاه راه دیگر.

"سازمان ملل است که در بالا آمد 70 سال پیش حاضر به تامل اصلاحات مورد نیاز برای تغییر روابط قدرت در نهادهای بین المللی," او گفت: با اشاره به شورای امنیت سازمان ملل متحد که در آن بریتانیا, چین, آمریکا, فرانسه و روسیه وتو.

ادامه مطلب: تحت coronavirus مستند دهلی زاغه نشينان مبارزه برای به دست آوردن آب

نابرابری شروع می شود 'در بالا'

اشاره به این حادثه تلخ تاکید کرد که وجود دارد نیاز به تغییر "در بالا" شروع با یک مدل جدید برای حکومت جهانی است که می تواند ایجاد "فرصت های برابر برای همه و احترام به حقوق و آزادی های همه."

او گفت: این مدل جدید باید به کشورهای در حال توسعه بیشتر می گویند در تصمیم گیری ایجاد یک بیشتر فراگیر و همه جانبه سیستم تجاری و اطمینان از مشارکت برابر در جهانی نهاد. نیز وجود دارد یک نیاز برای یک نسل جدید از حمایت اجتماعی او اضافه شده مانند بهداشت جهانی پوشش و شاید اساسی جهانی درآمد.

رهبران جهان تا به حال یک انتخاب اشاره به این حادثه تلخ گفت: "ما تسلیم به هرج و مرج را بدست آورد و نابرابری ؟ یا ما حق اشتباهات گذشته و حرکت رو به جلو با هم برای همه؟"

اشاره به این حادثه تلخ' سخنرانی تحویل آنلاین مشخص شده چه بوده است 102 تولد ضد آپارتاید و فعال در آفریقای جنوبی نلسون ماندلا.

nm/اس ام اس (ایسنا خبرگزاری AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن