مگان مک کین می رود در توییتر برای جسارت به واقعیت-بررسی تهمت

کلیان کانوی فکر می کند اگر مردم را در صف انتظار برای کیک, آنها باید در صف انتظار برای رای دادن. مگان مک کین فک

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

کلیان کانوی فکر می کند اگر مردم را در صف انتظار برای کیک, آنها باید در صف انتظار برای رای دادن. مگان مک کین فکر می کند که اگر توییتر در حال رفتن به شروع واقعیت-چک کردن رئیس جمهور ایالات متحده و سپس آنها را مجبور به انجام همین کار را برای "هر نوجوان که می گوید که آنها می تواند اجرای یک صد مایل در دو دقیقه."

مشاهده لگد کردن آن صبح روز پنجشنبه نشان می دهد و با بحث در مورد رئیس جمهور تهمت آشکار تهدید به مقابله به مثل در برابر توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی شرکت ها برای آنچه که او به دروغ به نظر آيند.

در حالی که گلدبرگ Whoopi, رو به آفتاب, Hostin و Joy Behar همه موافقت کردند که آن را مناسب برای توییتر برای ارائه حقایق در کنار تهمت گمراه کننده توییتهایی دربارهی پست الکترونیکی-در votings, مک کین به حال دیگری است.

مک کین شروع به ستایش Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل برای "استفاده از رسانه های محافظه کار" مانند فاکس نیوز به روشنی به رئیس جمهور است که شرکت او هرگز تبدیل به "داور از حقیقت است."

"واقعیت این است که جک دورسی است که خنثی یا بی طرفانه فرد در تمام این غیر منطقی است و این خوب است" مک کین در ادامه با اشاره به سر از توییتر یک "افتخار مترقی" در برآورد که اهدا کرده است به سیاستمداران مانند Tulsi Gabbard.

"بخشی از مشکل در اینجا این است که من نمی فهمم چه هر کس صحبت کردن در مورد," او اضافه شده است. "بنابراین رئیس جمهور می خواهد به سانسور یک پلت فرم که در آن او 80 میلیون پیروان. و توییتر می خواهد برای شروع واقعیت-چک کردن توییت. در حال حاضر اگر ما در حال رفتن به پایین این جاده هر روزنامه نگار هر مفسر هر نوجوان که می گوید که آنها می تواند اجرای یک صد مایل در دو دقیقه در حال رفتن به واقعیت-بررسی می شود. که منطقی نیست."

"شما نیز ممکن است تعطیل پلت فرم در تمامیت آن" مک کین اعلام کرد. "من فکر می کنم همه از این است که تئاتر کابوکی در بخش هایی از شرکت های فن آوری و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. و من فکر می کنم همه آنها موجب سیگنالینگ به هر یک از دیگر پایگاه ها و مخاطبان است. و من فکر می کنم این یک اتلاف وقت به خصوص با 100000 مرگ و میر در حال حاضر."

هر دو گلدبرگ و پندار و نمی تواند صبر کنید برای پرش و فشار روی مک کین بیهوده گویی بود اما در نهایت سابق که آخرین کلمه.

"من برای یکی هستم از نوع خوشحالم که آنها واقعیت-بررسی مسائل که واقعا نیاز به انجام با همه سلامت" گلدبرگ گفت: با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن فشار برای وادار کردن مردم به رفتن به مراکز رای دهی در طول یک بیماری همه گیر به جای پستی در برگه های رای. "من فکر نمی کنم نوجوانان که دروغ در مورد چگونه سریع آنها می تواند اجرا شود و یا چگونه بسیاری از دختران آنها در واقع در زمان من فکر نمی کنم آنها باید به نگرانی بسیار است. اما من فکر می کنم که دولت باید آگاه باشند که مردم می خواهند این مسائل واقعیت-بررسی می شود. و اگر شما در مورد آن نمی B. S. حقایق است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب