CFTC اعلام Whistleblower جایزه 6 میلیون دلار

امروز کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) اعلام کرد whistleblower جایزه 6 میلیون دلار به فردی که گزارش به رهبری ای

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

امروز کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) اعلام کرد whistleblower جایزه 6 میلیون دلار به فردی که گزارش به رهبری این کمیسیون را به یک اجرای موفق عمل است. این آخرین جایزه به ارمغان می آورد کل مبلغ اعطا شده توسط CFTC برنامه Whistleblower تا $110 میلیون پس از 2014.
 
طبق گزارش CFTC آزادی مطبوعات گزارش CFTC whistleblower ارائه شده معتبر خاص و به موقع اطلاعات است.
 
"یک بار دیگر خبرچین نشان داده اند چرا که آنها در حال شماره یک آشکارسازهای از تقلب و فساد" گفت: whistleblower وکیل Stephen M. کوهن شریک در qui tam قانون شرکت کوهن کوهن & Colapinto. "ایالات متحده با استفاده از خلاف کاران پاداش قوانین کسانی که با اطلاعات از جنایات ابزار برای گزارش تقلب ناشناس و کسب جوایز."
 
تحت Dodd-Frank Act CFTC خبرچین که ارائه این کمیسیون با اطلاعات اصلی کالاها تقلب واجد شرایط برای خلاف کاران جوایز بین 10 و 30 درصد از نطنز و جمع آوری شده است.
 
CFTC خبرچین می توانید فایل برای جوایز محرمانه تحت کالا و ارز عمل (CEA). گزارش CFTC نمی خواهد فاش کردن هر گونه خلاف کاران هویت و یا اجرای اقدام برای اطمینان از حفاظت از آن درگیر است.
 
"سهم که خبرچین ساخته شده اند نمی تواند اغراق آمیز باشد" گفت: James مک دونالد CFTC مدیر اجرای. "به استفاده از فقط داده ها یک نقطه, خبرچین رهبری می دهد برای به دست آوردن نزدیک به 900 میلیون دلار در تسکین پولی. ما بسیار سپاسگزار برای ارزش که خبرچین اضافه شده اند به ما تحقیقات و فرآیندهای باغبانی."
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن