اپل اهدا آن درآمد حاصل از John Lewis مستند به موزه ها که افتخار خود را میراث

در ادای احترام به زندگی و میراث از حقوق مدنی و قهرمان ما Congressman John Lewis, اپل اهدا خواهد شد و سهم خود ر

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

در ادای احترام به زندگی و میراث از حقوق مدنی و قهرمان ما Congressman John Lewis, اپل اهدا خواهد شد و سهم خود را از درآمد حاصل از مستند "John Lewis: خوب مشکل" به ملی حقوق مدنی موزه در ممفیس تنسی و در موزه ملی تاریخ و فرهنگ در واشنگتن ،

"نماینده John Lewis زندگی و مثال وادار هر یک از ما را به ادامه مبارزه برای نژادی عدالت و عدالت" گفت: لیزا جکسون, اپل, معاون رئیس جمهور از محیط زیست و سیاست و طرح های اجتماعی. "این فیلم جشن خود را غیر قابل انکار میراث و ما آن را احساس اتصالات برای حمایت از دو نهادهای فرهنگی است که در ادامه ماموریت خود را از آموزش به مردم در همه جا در مورد ادامه تلاش برای حقوق برابر."

"زندگی و میراث John Lewis, ملی, حقوق مدنی, موزه آزادی دریافت کننده جایزه جشن گرفته است در طول این موزه گفت:" تری لی فریمن ملی حقوق مدنی موزه جمهور. "این موقع سهم کمک خواهد کرد ما گسترش سیستم عامل های دیجیتال ما اجازه می دهد برای رسیدن به بسیاری از دانش آموزان ، والدین و مربیان در سطح جهانی و در ادامه به عنوان یک کاتالیزور برای تغییرات مثبت اجتماعی به عنوان نماینده لوئیس تشویق همه ما بود. ما سپاسگزار برای اپل برای این هدیه باور نکردنی احترام به او را."

"جان لوییس نماینده بود, مرکزی, رهبر انقلاب در کمک به ایجاد موزه ملی تاریخ و فرهنگ. به دلیل نقش محوری در تاریخ آمریکا او را درک تاثیر یک تاریخچه موزه مانند ما می تواند در جهان" گفت: اسپنسر خدمه در موزه ملی تاریخ و فرهنگ مدیر موقت. "برای سال های بسیاری از او فرشته ای که نگهداری رویای موزه زنده است و او مطمئن ساخته شده ما انتخابات ریاست جمهوری و کنگره حمایت مورد نیاز برای باز کردن در سال 2016. به عنوان یک رهبر جنبش حقوق مدنی, او تا به حال یک چشم انداز از آنچه ممکن بود برای کشور. او تا به حال یک شبیه چشم انداز, موزه, که کمک به آن را به یک واقعیت. اپل هدیه به افتخار او به ما کمک خواهد کرد در ادامه به انجام برسانند ماموریت ما است."

مشتریان در ایالات متحده و کانادا می تواند اجاره "John Lewis: خوب مشکل" در اپل.شرکت/-goodtroubledoc در تلویزیون اپل برنامه که در دسترس است بر روی آی فون, اپل, Apple TV, iPod touch, Mac, انتخاب سامسونگ و ال جی تلویزیون های هوشمند و آمازون آتش تلویزیون و دستگاه های Roku. در اپل, اخبار مشتریان می توانید یک ویژه ویژه مجموعه ای از سرپرستی مقالات است که به یاد داشته باشید لوئیس و جشن میراث او و همچنین به عنوان گوش دادن به مجموعه ای از قسمت های که افتخار زندگی خود از New York Times, CNN, NPR, و بیشتر در اپل پادکست در اپل.شرکت/به خاطر سپردن-جان-lewis.

تصویری: John Lewis: خوب مشکل - Official Trailer
"جان لوییس: خوب مشکل" است صمیمی حساب افسانه ای ما نماینده زندگی و میراث. اپل اهدا خواهد شد و سهم خود را از درآمد حاصل از این مستند به ملی, حقوق مدنی, موزه و موزه ملی تاریخ و فرهنگ.

در مورد "جان لوییس: خوب مشکل"

در او صمیمی حساب افسانه ای ما نماینده John Lewis زندگی و میراث, مدیر سحر پورتر طول می کشد تا مخاطبان خود را از طریق بیش از 60 سال فوق العاده ای فعالیت — از پررنگ نوجوان در خط مقدم جنبش حقوق مدنی به قانون گذاری نیروگاه های او در طول زندگی حرفه ای او. پس از لوئیس درخواست دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور برای کمک به ادغام تفکیک مدرسه را در زادگاه خود تروی, آلاباما, پادشاه فرستاده "پسر از تروی" یک رفت و برگشت بلیط اتوبوس برای دیدار با او.

از آن جلسه به بعد لوئیس تبدیل به یکی از نزدیک ترین متحدان. لوئیس سازمان آزادی سواری که او را خون آلود و یا زندانی و ایستاده در خط مقدم در تاریخی راهپیمایی در واشنگتن و سلما. لوئیس ادامه داد: برای حفاظت از حقوق مدنی به عنوان یک عضو کنگره است. او هرگز از دست روح "پسر از تروی" و تا به حال به اصطلاح همکار آمریکایی ها به "خوب مشکل" تا عبور خود را در 17 جولای سال 2020 است. "جان لوییس: خوب مشکل" یک حرکت ادای احترام به زندگی واقعی قهرمان در خط مقدم بسیاری از سخت برنده جنگ برای تغییر پایدار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب