چین قانونگذاران به رای امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ

در حالی که هزاران نفر از نمایندگان مجلس با جمع آوری خود را برای جلسه سالانه پکن در حال آماده سازی یک قانون جدی

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

در حالی که هزاران نفر از نمایندگان مجلس با جمع آوری خود را برای جلسه سالانه پکن در حال آماده سازی یک قانون جدید در برابر فعالیت های خرابکارانه در هنگ کنگ. مخالفت دموکرات ها در این شهر هشدار می دهند آن خواهد بود "پایان هنگ کنگ است."

پکن تنظیم شده است به ارائه یک قانون جدید در هنگ کنگ در کنگره خلق ملی چین تا حد زیادی تشریفاتی پارلمان اروپا روز جمعه لایحه ای است که "به طور کامل لازم است" با توجه به "وضعیت جدید و خواسته های" برای ایجاد قانونی جدید و اجرای مکانیزم برای محافظت از امنیت ملی گفت, سخنگوی قانونگذاری بدن ژانگ Yesui.

منابع ذکر شده توسط جنوب چین صبح پست می گویند این قانون خواهد هدف خرابکارانه و نرم افزار-تجزیه و فعالیت و همچنین دخالت خارجی و تروریسم در نیمه مستقل شهرستان.

Graphics shows the agenda of the third session of the 13th National People's Congress. (picture-alliance/Xinhua News Agency/X. Mengchen)

اگر چه جزئیات این نیست که قانون در هنگ کنگ است که در دستور کار کنگره

این حرکت در حال حاضر افزایش تنش بین هنگ کنگ و دولت مرکزی با فراخوان برای تظاهرات ظاهر آنلاین در روز پنج شنبه. هنگ کنگ مستعمره سابق بریتانیا بود و در بازگشت به چین در سال 1997 تحت اصطلاح "یک کشور دو سیستم" اصل است. این اجازه را به حفظ یک درجه بزرگ اقتصادی و سیاسی استقلال.

هنگ کنگ مجلس دنیس Kwok هشدار داد که قانون به آن معنا است که اصل بود "رسما پاک شده است."

"این پایان هنگ کنگ" Kwok گفت: در Thurday.

ادامه مطلب: هنگ کنگ: دعوا در مجلس قانونگذاری بیش از سرود لایحه

جنبش اعتراضی آهسته توسط pandemic

پکن در حال حاضر سعی در معرفی یک قانون مشابه در سال 2003 اما کنار گذاشته ابتکار با توجه به تظاهرات گسترده. در سال دخالت ساکنان هنگ کنگ بارها و بارها شورش در برابر آنچه آنها را به عنوان پکن تلاش برای خالی کردن این شهر استقلال. یک موج تا حدی خشونت آمیز تظاهرات را تکان داد این شهرستان در سال گذشته بیش از یک ابتکار عمل است که اجازه می دهد استرداد به سرزمین اصلی است. با وجود این مقامات محلی خروج این لایحه در ماه سپتامبر معترضان همچنان به تجمع و تقاضا استقلال بیشتر از چین در سال 2020 است. بسیاری از رویدادهای بزرگتر اما لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

جلسه کنگره خلق ملی است که جمع آوری برخی از 3000 نمایندگان هر سال نیز به تعویق افتاد و در میان بحران است.

ادامه مطلب: Coronavirus: چرا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بنابراین مهم است و چین ؟

چینی 'اقدامات متقابل' در آمریکا

روز پنجشنبه وزارت امور خارجه هشدار داد چین در برابر معرفی "بسیار destablizing" قانون در هنگ کنگ.

"هر گونه تلاش برای تحمیل امنیت ملی قانون می کند که منعکس کننده اراده مردم هنگ کنگ خواهد بود بسیار بی ثبات کننده خواهد بود و ملاقات با محکومیت شدید از سوی ایالات متحده و جامعه بین المللی" سخنگوی وزارت خارجه مورگان Ortagus گفت.

در همین حال سناتور متعهد به معرفی یک لایحه دو حزبی با هدف اعمال "مجازات های جدی بر روی آن کار به هنگ کنگ از آن استقلال" به عنوان دموکرات کریس ون Hollen آن قرار داده است.

در اوایل این ماه وزیر خارجه مایک Pompeo گفت که او به تأخیر انداختن یک گزارش در هنگ کنگ در حالی که در انتظار تحولات از ملی. گزارش ارزیابی درجه ای از هنگ کنگ به استقلال.

سنای آمریکا نیز اخیرا به تصویب قانون تحریم مقامات چینی بیش از این آزار و اذیت از کشور اویغوری اقلیت و چند ما اعضای کنگره خواهان تحریم بیش از coronavirus پاسخ.

چینی سخنگوی ژانگ Yesui هشدار داد در برابر این حرکت در روز پنج شنبه.

"ما بصورتی پایدار و محکم در مخالفت با این لایحه را یک شرکت پاسخ و مقابله با" او یک کنفرانس خبری گفت.

dj/msh (Reuters, AP, AFP, dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب