Ricky Gervais: من اهمیتی نمی دهند اگر شما فکر می کنم من Transphobic

وجود دارد یک صحنه در نزدیکی پایان فصل دو از Ricky Gervais' Netflix سریال پس از زندگی است که در آن شخصیت خود را

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

وجود دارد یک صحنه در نزدیکی پایان فصل دو از Ricky Gervais' Netflix سریال پس از زندگی است که در آن شخصیت خود را, تونی یک شهر کوچک روزنامه نگار و عکاس همکار لنی به گزارش یک داستان در یک زن 50 ساله که "برای شناسایی به عنوان یک دختر 8 ساله دختر مدرسه ای."

زمانی که آنها می رسند و در خانه او با پوشیدن یک گل و لباس و کلاه گیس بافته. "من trans" مرد می گوید. "مقابله با آن است." هنگامی که همسر خود را می گوید او را از داشتن یک "شکست" او متهم بودن "transphobic."

"من یک مشکل با ترانس مردم—واقعی ترانس مردم" همسر توضیح می دهد. "من نمی توانستم به گه چه جنسیتی افراد می شود و یا تبدیل و یا آنچه آنها می خواهند به آن می شود و یا چگونه آنها می خواهم به لباس و یا اینکه آیا آنها خود را نگه دارید دکمه یا فانی آنها به دنیا آمده اند. من نمی توانستم گه. اما شما نمی ترانس, شما با داشتن یک لعنتی شکست."

آن را سخت به تماشای این صحنه بدون فکر کردن در مورد اختلاف است که تحت سلطه Gervais' کمدی حرفه ای برای دهه گذشته است. در طول مکالمه ما در این هفته قسمت آخر خنده , پادکست من از او پرسید اگر این راه خود را از اظهار نظر در واکنش به Caitlyn Jenner, جوک.

در حالی که Gervais مقاوم در برابر رسم یک خط مستقیم از زندگی واقعی خود را از جنجال به لحظه از آخرین داستانی تلویزیون نشان می دهد آن است که به وضوح چیزی که می شود در زیر پوست است.

"بیشترین جرم می آید از افرادی که به اشتباه این موضوع یک شوخی با این هدف واقعی. و آنها نه لزوما همان" او می گوید. "من تا به حال آن را در سراسر زندگی حرفه ای من. بنابراین شما می دانید او را سرگرم کننده از یک ترانس فرد, بنابراین او را transphobic,' است که بسیار عجیب است. که نشان می دهد که شما هرگز می تواند سرگرم کننده را از یک ترانس فرد به هر دلیلی. حتی اگر آن را به حال چیزی برای انجام با خود trans-نس."

این دفاع است که Gervais استفاده کرده است بارها و بارها در گذشته هم در مصاحبه ها و در بخش افتتاحیه خود را تا سال 2018 شوی ویژه بشریت است.

زمانی که کمدین میزبانی گلدن گلوب برای چهارمین بار در سال 2016 آن را طولانی نیست پس از Jenner در آمده بود به عنوان trans. "من قصد دارم به خوب بود امشب. من تغییر او گفت:" در نزدیکی بالای تک صدایی خود را قبل از اضافه کردن "نه به عنوان بسیار به عنوان Bruce Jenner. بدیهی است. در حال حاضر Caitlyn Jenner, البته."

"چه یک سال او تا به حال!" او ادامه داد. "او در نقش یک مدل برای اطلاعرسانی در همه جا نمایش بزرگ شجاعت در شکستن موانع و از بین بردن کلیشه. او نمی توانم در یک مقدار زیادی برای رانندگی زنان. اما شما نمی توانید همه چیز را می تواند به شما ؟ نه در همان زمان."

برای Gervais, هدف از آن بسیار تیره شوخی مرگبار تصادف ماشین که Jenner درگیر شد در قبل از انتقال. بسیار از انتقاد او در زمان دریافت تا به حال با راه او misgendered یا "deadnamed" Jenner در بالا از شوخی چیزی که او گفت که او آموخته بود به عنوان توهین آمیز تنها پس از این واقعیت است—اما همچنان به انجام کمدی اثر خاص خود را.

به عنوان سامانتا آلن نوشت: به صورت روزانه وحش در ماه مارس 2018, "Gervais وانمود به عنوان اگر او را برای رفتن به توضیح دهد که چرا اصلی خود شوخی نبود transphobic اما به عنوان بسیاری از کمدین تمایل به انجام, او دو برابر پایین به جای grotesquely و نادرست توصیف عمل مرد-به-زن شرایطی عمل جراحی به عنوان داشتن" خود را دیک و توپ پاره پاره کردن و سوراخ gouged است." زمان Gervais کردم تا آن را از سیستم خود را یک چهارم خاص خود است. بازگشت خود را به ایستادگی کردن برای همیشه خواهد بود و 25 درصد تراجنسی و 75 درصد هر چیز دیگری."

"آن را مانند آنها ایجاد کرده اید یک دگم در اطراف آن است که این هرگز بود به شوخی در مورد" او می گوید: در حال حاضر از منتقدان خود را. "اما چرا باید آن را نمی شود به شوخی در مورد آن ؟ این بستگی به شوخی. که پوچ است."

"کمدین واقعی احساسات آمده نباید به یک شوخی است. چرا که آن را یک ترفند سحر و جادو, یک شوخی است. آن را باید ایستادن به خودی خود."

Ricky Gervais

"من آن را دیده ام با بسیاری از مسائل مربوط به" او همچنان ادامه دارد. "مردم گفت: ما می خواهیم به درمان می شود همان هر کس دیگری اما نه در جوک. و من می خواهم برای رفتن که درخواست امتیاز که برای درخواست برابری. اگر شما شوخی در مورد همه چیز شما شوخی در مورد همه چیز. دگم استفاده می شود محدود به دین و دیگر فرقه اما در حال حاضر آن را به سیاست هویت. آنها می خواهند به شما تعطیل."

زمانی که مردم "قرار" هراسی "در انتهای یک کلمه" را به عنوان بسیاری انجام داده اند شوی او "transphobic," Gervais می گوید: "آنچه که بدان معنی است 'Shut up! خفه شو!' که تمام معناست. فقط به خاطر اینکه کسی شما را متهم به چیزی به این معنا نیست که این درست است. من آن را ببینید تمام وقت."

او در ادامه به مقایسه آن را به مردم فریاد "نژادپرستانه" و یا "جنسیتی" در کسی که با هیچ پایه و اساس. "آنها فکر می کنند که آن را به معنی چیزی است," او می گوید. "و آنچه در آن معنی است که آنها می خواهند شما را به خفه شو."

البته او قصد ندارد از خاموش کردن. و او بیشتر مقصر رسانه ها برای تحریک آنچه او views faux-خشم.

Gervais است به خصوص احساس خطر عناوین—حتی در "معتبر" روزنامه ها—که خواندن "چنین و چنان گفت یک چیز است و مردم خشمگین هستند."

"هیچ کس خشمگین!" او فریاد می زند. "آنها حتی نمی باید در مورد آن شنیده اگر شما تا به حال چاپ آن است. پس از آن مزخرف. آن را جعلی نامید. هیچ کس خشم. هیچ کس را اذیت. هیچ کس اهمیت می دهد."

برای Gervais این سرخوردگی چیزی است که او در برخورد با بسیاری از کار خود را. "من فکر جوک در مورد هر افتضاح قساوت در جهان است. و خنده مردم در 19 از آنها و آنها نمی خنده در 20 دلیل که به آنها اتفاق افتاده است" او می گوید. "هر کس فکر می کند که چیزی مهم تر است و بدتر از شماست."

"هنگامی که من یک شوخی در مورد قحطی آنها می دانند که من به آن معنی نیست," او اضافه می کند. "یا سرطان می دانند که من به آن معنی نیست. یا ایدز. اما زمانی که من می توانم در یک شوخی در مورد چیزی که خود آنها, 'معدن را اشتباه گرفته است. او ممکن است به معنای آن با من.' چرا که آنها می توانید ببینید چوب درختان است. به دلیل آن را یک واکنش احساسی و کمدی پیگیری فکری."

Gervais می گوید که هنوز هم "آزار" او "هنگامی که مردم فکر می کنم یک شوخی است یک پنجره به کمدین واقعی روح" به خاطر "هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت است."

"من تلنگر یک شوخی است. من تظاهر به چیزی که نیستم, اگر آن را می سازد شوخی بهتر" او اذعان می کند. "من وانمود به جناح راست چپ بدون بال. این بستگی به شوخی. کمدین واقعی احساسات آمده نباید به یک شوخی است. چرا که آن را یک ترفند سحر و جادو, یک شوخی است. آن را باید ایستادن به خودی خود. هر کسی باید قادر به آن را بگویید و آن را هنوز هم باید کار کند."

Gervais دوست دارد به یاد هر کسی که گوش که وجود دارد هیچ چیز مانند یک "خارج از محدوده" موضوع کمدی و "خط" است که به طور مداوم در حال حرکت در شرایط از آنچه که باعث می شود جرم است. به عنوان او ساخته شده است روشن در هر دو ایستاده و در پس از, زندگی, هیچ مقدار از مردم گفتن او را به "shut up" او را متوقف تلاش برای پیدا کردن کمدی در موضوع اطلاعرسانی.

به عنوان تونی و لنی در حال خروج از "ترانس" 8-ساله را در خانه نشان می دهد که فصل دو آخر لنی ارائه می شود جای تعجب متنوع مونولوگ—as نوشته شده توسط Gervais—در مورد تفاوت بین افرادی که استفاده می شود به نام "تغییر جنسیت" یا "دوجنسه" اما در حال حاضر شناسایی به عنوان نما.

"آن را تمام کردم کمی جدی" لنی می گوید در نهایت. "هیچ کس فقط لباس تا به عنوان یک پرنده برای خنده دیگر."

"خوب" Gervais' تونی پاسخ. "این بود که هرگز خنده دار است."

هفته آینده در آخرین خنده پادکست: سابق SNL عضو بازیگران و بازیگر Michaela Watkins.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن