'جنگ ستارگان: جنگ های کلون' آخر بسیار خطر ناک آن را به شما را فراموش کرده ام در مورد 'افزایش اسکای واکر'

تیاو نهایی قسمت از فصل هفت از جنگ ستارگان: جنگ های کلونهای دیزنی+ سری انیمیشن نیست فقط قسمت عالی تلویزیون نشان

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

تیاو نهایی قسمت از فصل هفت از جنگ ستارگان: جنگ های کلونهای دیزنی+ سری انیمیشن نیست فقط قسمت عالی تلویزیون نشان می دهد. هم آنها مقدار به یکی از بهترین فیلم های جنگ ستارگان در سال های بسیاری است.

خفیف اخلال گران را دنبال کنید.

چهار-قسمت قوس آغاز و با "دوستان قدیمی را فراموش نکنید" و با پایان دادن به دوشنبه شب "پیروزی و مرگ" در حال تیره تن از حتی Rogue یکی ازبه رخ کشیدن یک lightsaber دوئل که ممکن است حتی پیش افتادن از یاد Darth Maul-مقابل-جدی مبارزه از تهدید شبح و شامل شخصیت لحظات هستند که به عنوان دلخراش به عنوان هان سولو در پاسخ به پرنسس Leia اعلان عشق در امپراتوری حملات برگشت.

اما این قسمت فقط شامل حرکت و لحظه های هیجان انگیز. آنها یک داستان بگویم. در مورد یک زن جوان در حال رشد کار کردن آنچه که او معتقد است که در ساخت سخت گیری و سپس با عواقب.

کلون جنگ در آن 12 سال اجرا در تلویزیون و همچنین در اتحادیه اروپا 2008 فیلم که راه اندازی این مجموعه شده است یک گروه نشان می دهد. جدی Obi-Wan Kenobi و اسکای واکر Anakin اسکای واکر و شاگرد آشوکا Tano عمده شخصیت, اما نشان می دهد همچنین از نزدیک زیر کلون troopers رکس کودی و سپاس در میان دیگران.

نهایی چهار قسمت از این جنگ های کلون سفت تمرکز خود را. آنها آشوکا در داستان است.

دیگر گریتینگ نوجوان ما تحمل در اوایل سری آشوکا است که در حال حاضر یک زن جوان است. او دیده می شود کهکشان. کاوش عوالم متافیزیکی. او حتی نوع درگذشت یک بار.

او شاهد جنایات. رهبری سربازان در میدان نبرد. تماشای آنها را از سقوط در نبرد به دلیل تصمیم گیری. او صدمه دیده اند از افراد نزدیک به او. او حتی ترک جدی سفارش پس از اینکه به اشتباه متهم به جرم و جنایت.

گربه چشم روشن, آشوکا هنوز مرتب کردن بر اساس به نظر می رسد مثل یک بچه. اما به نظر می رسد او افترا زدن به رشد او به عنوان یک شخصیت. او عاقل تر در حال حاضر. بیشتر آسیب پذیر است. و قدرتمند تر است. وقایع نهایی چهار قسمت از این جنگ های کلون آزمون او بشریت و مهارت های خود را به عنوان یک نیروی کاربر است.

این روزهای پایانی eponymous کهکشان-پوشا درگیری که پیر Ben Kenobi در عبور از ذکر در جنگ ستارگان است که عمده موضوع prequel trilogy. Anakin Obi-Wan و آشوکا و نیروی ازدیاد می گردد که گوشه شورشیان وفادار به Maul—بله او جان سالم به در شدن به دو نیم تقسیم در The Phantom Menace—در Mandalore این سیاره خانه Mandalorians یکی از آنها خود را به زندگی نشان می دهد.

قبل از نیروهای جمهوری می تواند راه اندازی حمله خود را از آنها دریافت یک تماس فوری از Coruscant پایتخت سیاره است. جدایی طلب و ارتش حمله کرده Coruscant و اسیر صدراعظم Sheev Palpatine.

در صورتی که طرح موضوع احساس آشنا, آن را به دلیل آن را نیز باز عمل انتقام از Sith. کلون جنگ آخر است که در همان زمان به عنوان آخرین فیلم جورج لوکاس prequel trilogy. تلویزیون نشان می دهد در آن نهایی قسمت دو contextualizes و نظرات به Revenge of the Sith در راه است که این فیلم خیلی بهتر است نگاهی به گذشته است.

Anakin و Obi-Wan نژاد برای نجات Palpatine ترک آشوکا و کلون troopers برای آزادسازی Mandalore و مقابله با چکش زدن یا کوبیدن همه را به خود او.

این مجموعه توسط نویسنده و showrunner دیو filoni داخل فراهم filoni داخل و همکار مدیران Saul رویز و ناتانیل بیانوبا مقدار زیادی از فرصت های به یاد ماندنی توالی.

شورشیان کمین آشوکا در حمله نیروی آن را به عنوان پرواز به سوی سطح سیاره منجر به balletic و خونین هوا زد و خورد. آشوکا و او بازمانده کلون تعقیب Maul از طریق یک تودرتو سیستم فاضلاب ب-طرح که مدیون آنجا به بیگانه آن را به عنوان گسترده تر جنگ ستارگان جهان. داشتن مجبور چکش زدن یا کوبیدن به سطح آشوکا دوئل او را در یک مخروبه در اتاق تاج و تخت در تیر یک قوی ارگ در حالی که شورشیان و نیروهای جمهوری کشتار یکدیگر پایین.

این اقدام ضربه خطر ناک اما این صدای, عملکرد, موسیقی و طراحی صدا که واقعا بالا بردن مواد. کلون جنگ در بسیاری از قسمت های خود را زمینهای خود را به کودکان و نوجوانان است. آن را با صدای بلند و سریع گام و حتی مسخره در زمان.

نه در آن چهار-قسمت آخر. اشلی, عکس, ابراز آشوکا را کند می کند و مسطح عملکرد خود را به این گفت و گو یک پیشامد لبه. کوین Kiner نمره آرام پایین عمیق تر نکات در اعماق درد و رنج است که ما در واقع نمی دیدن بر روی صفحه نمایش.

"اشلی, عکس, ابراز آشوکا را کند می کند و مسطح عملکرد خود را به این گفت و گو یک پیشامد لبه. کوین Kiner نمره آرام پایین عمیق تر نکات در اعماق درد و رنج است که ما در واقع نمی دیدن بر روی صفحه نمایش."

این عمل برای تمام شدت آن است که به طرز عجیبی مفهومی. ما نمی بینیم چکش زدن یا کوبیدن تکه از طریق کلون سربازان در فاضلاب. ما آن را بشنوند و آن را هر دو زیبا و وحشتناک با تشکر از دیوید Acord صدا تیم.

اما جنگ نیست ، مانند امپراتوری حملات برگشت, کلون جنگ آخر است وارونه ساختار. بزرگ اکشن مجموعه قطعات اتفاق می افتد در اوایل. به عنوان طرح پیشرفت و مخاطرات افزایش داستان در واقع انقباض در مقیاس. آشوکا شکست چکش زدن یا کوبیدن در راه می یابد و خودش را با او باقی مانده کلون در یک کشتی به عنوان Coruscant.

اما اگر شما می دانید جنگ ستارگان lore شما می دانید چیزی در کهکشان بسیار مخربی است که مورد اتفاق می افتد: Palpatine را به مغز شسته کلون سربازان به قتل جدی و از بین بردن آخرین مانع برای خود حکومت استبدادی.

این هیچ راز است که آشوکا زنده می ماند. پس از همه, دیزنی به تازگی بازیگران Rosario Dawson به بازی این شخصیت در فصل دوم این Mandalorianاست که سال پس از جنگ های کلون.

چه فوتی و فوری است چگونه آشوکا زنده می ماند.

به تنهایی و احاطه سابق جدی نمی تواند مبارزه راه خود را از. اما راه دیگری وجود دارد. او می تواند تماس در روابط او کشت بیش از همه کسانی که سال مبارزه است. او می تواند نشان می دهد عشق و رحمت و مهربانی. و او می تواند درخواست برای کسانی که همه چیز در بازگشت.

در آن لحظه های آخر" کلون جنگ تداعی احساسات بیشتر از بسیاری از حق رای دادن زنده-فیلم های اکشن مدیریت با یک لیست بازیگران و کارگردانان و صد بار بودجه.

جنگ ستارگان به عنوان یک حق رای می تواند خسته کننده. اما هنوز هم وجود دارد سحر و جادو در آن است. حتی اگر که سحر و جادو به شکل یک کاریکاتور است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب