Chrissy Teigen طرح یک پست-مستند سفر به جراح به او ایمپلنت حذف

چه اولین چیزی که شما می رویم به انجام زمانی که مستند است ؟ کوتاه کردن مو شاید ؟ خوب, Chrissy Teigen است که با

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

چه اولین چیزی که شما می رویم به انجام زمانی که مستند است ؟

کوتاه کردن مو شاید ؟

خوب, Chrissy Teigen است که با داشتن او کار ادم کودن و احمق معکوس شود.

این مجری تلویزیون و رسانه های اجتماعی و تاثیر گذار ساخته شده عمیقا اعلام شخصی به او نزدیک 30 میلیون دوستان شنبه اعلام کرد در یک پست در او بسیار به دنبال Instagram حساب که او در حال برنامه ریزی به خاک ایمپلنت سینه برداشته می شود چرا که او "بیش از" آنها.

مدل بازرگان و رسانه های اجتماعی ستاره که به خواننده John Legend گفت که او به دنبال به جلو به قادر بودن به "زیپ لباس در [او] اندازه خود" و دروغ در مقابل او در "خالص راحتی."

در اوایل سال جاری او اعلام کرد 10 "سالگرد" داشتن ایمپلنت های پستان او در حساب اجتماعی.

در مصاحبه ای با زرق و برق انگلستان در اوایل این ماه Teigen نشان داد او ایمپلنت بنابراین او می تواند احساس اعتماد به نفس بیشتری مدلسازی حالا.

او گفت: مجله: "من ها که من حدود 20 سال است. آن را بیشتر برای یک لباس شنا چیز. من فکر کردم اگر من قصد دارم به نما گذاشته و در پشت من, من می خواهم آنها را به رابطه جنسی! اما پس از آن شما باید بچه ها و آنها را پر کنید تا با شیر و جلوگیری از تورم و در حال حاضر من در پیچ."

Teigen که دارای دو فرزند با افسانه گفت: "هنگامی که شما بچه ها شما فکر می کنم در مورد [خطرات] از عمل جراحی و من فکر می کنم این راهی است که من می خواهم به مرگ در ادم کودن و احمق عمل جراحی است.'"

خواسته زرق و برق اگر او تا به حال در این عملیات به "افزایش اعتماد به نفس" Teigen گفت: "راستش من نگه داشته و آنها را به همان اندازه فنجان. من فقط پر کردن آنها را به طوری که آنها طفیلی و محکم. من تا به حال یک چهارم 'اشک' جام در پایین و پر از شیر خط. اما من می خواهم آنها را در حال حاضر. اگر من می تواند انجام دهد یک چیز از آن خواهد شد به یک آسانسور. من فکر می کنم شما باید به جای [ایمپلنت] هر ده سال."

Teigen گفت که او تا به حال تصمیم به صحبت کردن در مورد کار او انجام داده بود برای جلوگیری از ایجاد ناسالم زیبایی انتظارات گفتن زرق و برق: "شما نمی توانید از این مجموعه انتظارات مردم که همه چیز کامل است. همه فیلتر خود را گه ویرایش یا Facetunes بنابراین شما فراموش نکنید که چه طبیعی چهره و یا بدن مانند نگاه. این منصفانه نیست و این باعث می شود شما حسادت افراد دیگر بدن. این دروغ گفتن به مردم و حذف. اما در حالی که شما می خواهید برای تدریس به بچه های خود را به راحتی در پوست خود را, شما می خواهید به آنها بگویید که همه چیز شما می توانید و اجازه دهید آنها تصمیم بگیرند."

Teigen گفت که او "استفاده می شود به وزن خودم هر روز صبح بعد از ظهر و شب. من می دانستم که چه فلس می گویند بعد از هر وعده غذایی. من که هشت سال بود و این یکی وزن من می خواستم به در. که با تغییر لونا و واقعا با تغییر مایل است.

"من فراموش نگاهی به [بدن] و فکر می کنم 'Arghhh این بچه ها. اما من نمی نگاهی به زیبایی شناسی تا به طور جدی در حال حاضر. آن را بسیار انجام نمی داشتن که فشار از قرار دادن در لباس شنا و به دنبال خوب برای یک مجله در حالی که در حال اجرا در اطراف یک ساحل که من زمانی که من در مدل سازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب