ممکن است شما هرگز به نگرانی در مورد سرایت دوباره با این پرفروش Stemless شراب

به برخی از stemless شراب فقط برای شراب قرمز چون شراب سفید باید همیشه سرد و برگزاری آن را در کف دست خود را خواه

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

به برخی از stemless شراب فقط برای شراب قرمز چون شراب سفید باید همیشه سرد و برگزاری آن را در کف دست خود را خواهد آن را گرم. به عنوان نه چندان برازنده شراب آبخوری من می خواهم بگویم که stemless لیوان شراب را مجاز به نوشیدن شراب و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد شکستن شیشه است که برای من مهم تر از چگونه شما "قرار" به نوشیدن شراب. من هم تمایل به استفاده از من stemless لیوان شراب برای چیزهای دیگر مانند کوکتل, دار, و بیشتر. این اندازه مناسب برای هر نوشیدنی.

آنتونی بارسلونا Stemless شراب

این شراب را در یک بیانیه و حتی بدون ساقه است. هر شیشه ای دست ساز است و دهان دمیده که باعث می شود همه آنها را منحصر به فرد.

JoyJolt ارواح Stemless شراب

پیازی عینک مانند اینها کامل کشتی برای شراب قرمز. این آنهایی که ساخته شد به راحتی در دست خود را و به طور کامل ماشین ظرفشویی امن.

Libbey Stemless 12 قطعه شیشه ای شراب, حزب, مجموعه

این 12 قطعه مجموعه ای است کامل برای هر کسی که لذت می برد سرگرم کننده است. آن را با شش و شش سفید عینکی, بنابراین شما می توانید خود را در خدمت مهمانان شراب آنها را لذت بردن از در شیشه ای که مخصوص ساخته شده برای آن است. و بدون ساقه به ارائه آنها را بالا سنگین, شما مجبور به پرداخت توجه به هر شیشه ای در انتظار یکی زدم.

Stoelzle کریستال قدرت Stemless شراب قرمز, عینک

من این جالب است که به شکل عینک برای من دوست پسر مامان که همیشه گله و شکایت که شوهرش را شکست همه شراب ، من نیز آنها را برای من بهترین دوست است که بیشتر در قالب های از عینک به نوشیدن از. از تخت پایین باعث می شود آنها را ایده آل شیشه ای برای دست و پا چلفتی ترین مصرف کنندگان شراب در زندگی خود را.

اندود Stemless شراب

اضافه کردن یک کمی رنگین کمان را به مجموعه خود را با تشکر از این از Anthropologie. آنها در مجموعه ای از چهار با اندود رنگین کمانی پایه و طلا در لبه. شیشه ای است که با دست نقاشی شده, بنابراین شما می خواهید به دست شستن از این به نگه داشتن خود را در پایان مدت.

طلا Rimmed Stemless شراب

طلا rim از این عینک باعث می شود آنها را زیبا تر از ساده شیشه ای. این هایش اثر آنها را می دهد یک نگاه منحصر به فرد بنابراین شما می توانید لذت بردن از نگاه کردن به آنها را در حالی که sipping خود را vino. این شش عینکی, تمام ماشین ظرفشویی امن 18 اونس یک اندازه مناسب برای یک شیشه شراب پس از کار.

کریستال خالص Stemless شراب

ارتقاء ظروف خود را با کمی از کریستال در قالب این stemless شراب ، آبشار پشته در هر شیشه ای زیبا به در نگاه کنید اما آنها نیز در خدمت یک تابع. شما می توانید چرخش خود را شراب قرمز برای کمک به هوا شراب قبل از نوشیدن.

Stemless شراب

ساخته شده از سرب متبلور شیشه ای این با دوام از Snowe شما یک عمر گذشته. آنها ماشین ظرفشویی امن و فوق العاده کون بزرگ بنابراین شما می توانید نفس کشیدن در همه بوی نوشیدنی خود را از انتخاب.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب