سینمایی سونی و انجمن ملی Latino تولید کنندگان مستقل اعلام برنده Voces Nuevas مسابقه فیلم کوتاه برای فیلمسازان مشتاق

سینمایی, Sony, Sony Pictures Television برتر کانال فیلم برای بی فرهنگی آمریکا لاتین مخاطبان و انجمن ملی Latino

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

سینمایی, Sony, Sony Pictures Television برتر کانال فیلم برای بی فرهنگی آمریکا لاتین مخاطبان و انجمن ملی Latino تولید کنندگان مستقل (NALIP) امروز اعلام کرد که برنده Voces Nuevasخود مسابقه فیلم کوتاه برای فیلمسازان مشتاق. ژوئن گیل بوده است به نام وهله اول برنده خود را برای فیلم کوتاه سوپر Ma که می گوید داستان از یک تلاش مادر تنها حسرت برای ثبات و هدف. در یک لحظه از خطر او باید از بند باز کردن درونی او قهرمان و به خانه با خیال راحت به پسرش.

راه اندازی 2018, Voces Nuevas تاسیس شد به کشف و جشن ظهور فیلم استعداد در حالی که ارائه یک منبع جدید برای توسعه محتوا. فیلمسازان از سراسر ایالات متحده ارائه فیلم های کوتاه برای در نظر گرفتن. قضات که مورد بررسی در این مقاله عبارتند از: بازیگر, تهیه کننده و فعال Wilmer Valderrama (From Dusk Till Dawn: The Series, That '70s Show); Line فرهنگی, مشاور و تولید کننده در Nickelodeon Lalo Alcaraz; کتاب زندگی مدیر Jorge Gutierrez و آنا باند SVP & MD, بین المللی, تولید, امریکا لاتین و ایالات متحده اسپانیایی, Sony Pictures Television (SPT).

"Voces Nuevas ارائه می دهد Latinx معماران و طراحان یک فرصت منحصر به فرد به نمایش گذاشتن پستان داستان سرایی استعداد در جامعه ما" گفت: باند SVP & MD بین المللی تولید LATAM و آمریکا هیسپانیک برای SPT. "این به من می دهد لذت بزرگ برای شرکت در این مسابقه و بالا بردن خود ما را روایت و داستان است."

گیل برنده فیلم سوپر Ma خواهد هوا در ایالات متحده آمریکا در سینمایی سونی به عنوان بخشی از بینابینی برنامه نویسی در کانال بعد از این سال در طول ماه میراث هیسپانیک. لس آنجلس مبتنی بر نویسنده/مدیر گیل دریافت کرده است به رسمیت شناختن کار خود را در جشنواره از جمله بورلی هیلز جشنواره فیلم رسمی لاتینی, جشنواره فیلم نیویورک جشنواره بین المللی فیلم, در میان دیگران. او را به دریافت یک جایزه نقدی از $10,000, یک NALIP بورس خواهد شد و شرکت در NALIP را 2020 رسانه اجلاس سران برگزار خواهد شد که عملا در ژوئن 25-30.

"NALIP تلاش برای ادامه به توانمند سازی و بالا بردن مطالب متنوع سازندگان و پروژه های خود را. با تشکر سینمایی, سونی, ما شده اند قادر به انجام درست آن. این لذت به دست گرفته اند و در بخش 'Voces Nuevas' رقابت است. ما می خواهم به تبریک می گویم و افتخار ژوئن گیل و همه فیلمسازان برای آنها فوق العاده کار برجسته Latinx روایت" سعید بن لوپز, مدیر اجرایی, NALIP.

"این هرگز مهم تر بوده است به داستان مردم – با صحت و صداقت" گفت: Valderrama. "با حمایت از Voces Nuevasمن مفتخر به کمک در برخی از راه های کوچک برای ارائه یک پلت فرم برای برجسته کردن آن داستان و اغلب نادیده گرفته شده استعداد در Latinx جامعه است."

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنده شدن فیلم ها و مدیران لطفا به https://www.cinesony.com/voces-nuevas-winners. دنبال CineSony در رسانه های اجتماعی برای دریافت آخرین در Voces Nuevas از طریق Twitter, Instagram و Facebook.

###

در مورد Sony Pictures Television
Sony Pictures Television (SPT) یکی از تلویزیون های صنعت پیشرو ارائه دهندگان محتوا, تولید, توزیع و حمل برنامه نویسی در سراسر جهان در هر نوع و به هر پلت فرم. در علاوه بر این به مدیریت یکی از صنعت بزرگترین کتابخانه های برنده جایزه فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و از فرمت های SPT به پر رونق جهانی محتوا, کسب و کار, عامل 24 تماما متعلق به و یا سرمایه گذاری مشترک شرکت های تولید در 12 کشور و همچنین خطی و کانال های دیجیتال در سراسر جهان است. SPT یک شرکت سرگرمی تصاویر سونی.

در مورد NALIP
انجمن ملی Latino تولید کنندگان مستقل (NALIP) ملی است عضویت در سازمان است. NALIP غرفه به عنوان برتر لاتین, رسانه, سازمان, پرداختن به 21 سال بیشتر کمتر و بزرگترین اقلیت قومی در این کشور است. NALIP ماموریت برای کشف ترویج و الهام بخش لاتین سازندگان محتوا و متنوع صداها در تمام سیستم عامل های رسانه های. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NALIP مجازی Media Summit بازدید www.nalipmediasummit.com و www.NALIP.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب