دارچین ممکن است به بهبود کنترل قند خون در افراد مبتلا غیرواگیر

دارچین باعث بهبود کنترل قند خون در افراد مبتلا به غیرواگیر و می تواند سرعت پیشرفت به ديابت نوع 2 بر اساس یک مط

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

دارچین باعث بهبود کنترل قند خون در افراد مبتلا به غیرواگیر و می تواند سرعت پیشرفت به ديابت نوع 2 بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده در Journal از غدد جامعه است.

تخمین زده می شود که نزدیک به 90 میلیون نفر در ایالات متحده غیرواگیر رخ می دهد که هنگامی که سطح قند خون بالاتر از نرمال و اغلب منجر به دیابت نوع 2 است. شناسایی استراتژی برای جلوگیری از پیشرفت از غیرواگیر به دیابت نوع 2 است چالش برانگیز و در عین حال مهم برای یک جمعیت بزرگ.

"ما 12 هفته مطالعه نشان داد اثرات مفید از اضافه کردن دارچین به رژیم غذایی در حفظ سطح قند خون پایدار در شرکت کنندگان با غیرواگیر گفت:" مطالعه مربوط, نویسنده, Giulio R. رومئو, M. D., از Joslin دیابت در مرکز ایالت ماساچوست. "این یافته ها ارائه منطق طولانی تر و بزرگتر مطالعات به آدرس اگر دارچین می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در طول زمان است."

این کارآزمایی بالینی تصادفی بررسی اثرات دارچین مکمل در 51 شرکت کنندگان با غیرواگیر. شرکت کنندگان داده شد 500 میلی گرم دارچین کپسول یا دارونما سه بار در روز به مدت 12 هفته. محققان دریافتند که دارچین مکمل های کاهش غیر طبیعی سطح گلوکز ناشتا و بهبود پاسخ بدن به خوردن یک وعده غذایی با کربوهیدرات است که نشانه های غیرواگیر است. دارچین به خوبی تحمل شد و ارتباط خاص با عوارض و یا عوارض جانبی.

دیگر نویسندگان شامل Junhee لی از Kyung Hee University در سئول کره جنوبی; Christopher M. ملاصدرا از Joslin مرکز ديابت و لندستوهل مرکز پزشکی منطقه ای در لندستوهل آلمان; Youngmin Noh از Joslin مرکز ديابت و Kyung Hee University; کیسی هولدن از Joslin Diabetes Center; و Byung-Cheol لی از Kyung Hee University.

این مطالعه با حمایت وزارت بهداشت و رفاه در کره جنوبی.

نسخه خطی "تاثیر دارچین بر کنترل قند خون در افراد با غیرواگیر: A Randomized Controlled Trial"آنلاین منتشر شد.

###

Endocrinologists در هسته حل مبرم ترین مشکلات بهداشتی در زمان ما از دیابت و چاقی به ناباروری سلامت استخوان و هورمون های مربوط به سرطان. غدد درون ریز جامعه جهان قدیمی ترین و بزرگترین سازمان از دانشمندان اختصاص داده شده به هورمون تحقیقات و پزشکان که برای مراقبت از افراد با هورمون مربوط به شرایط است.

جامعه بیش از 18,000 اعضا از جمله دانشمندان و پزشکان و معلمان و پرستاران و دانش آموزان در 122 کشور جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جامعه و زمینه غدد سایت ما را در www.endocrine.org. دنبال کنید با ما در توییتر @TheEndoSociety و @EndoMedia.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن