شهرها و مناطق و کسب و کار مسابقه به صفر تولید گازهای گلخانه ای

روز جهانی محیط زیست می بیند اندازی "مسابقه به صفر" است که اجرا خواهد شد تا به COP26 -- یک کمپین بین المللی برا

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399
  • روز جهانی محیط زیست می بیند اندازی "مسابقه به صفر" است که اجرا خواهد شد تا به COP26 -- یک کمپین بین المللی برای سالم و انعطاف پذیر کربن صفر بازیابی. رهبری UNFCCC قهرمانان اقلیمی آن را به ارمغان می آورد با هم یک ائتلاف بی سابقه ای از خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای طرح پوشش 992 کسب و کار 449 شهرستانها, 21 مناطق 505 دانشگاه و 38 از بزرگترین سرمایه گذاران.
  • این "اقتصاد واقعی' بازیگران عضویت 120 کشور در این آب و هوا جاه طلبی اتحاد ایجاد بزرگترین تا کنون داد متعهد به دستیابی به خالص کربن صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 در آخرین.
  • در مجموع این اقتصاد واقعی بازیگران در حال حاضر پوشش بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی یک چهارم جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 و بیش از 2.6 میلیارد نفر با توجه به داده های جدید با انرژی و آب واحد اطلاعات منتشر شده امروز به نمایندگی از 66 درصد افزایش در تعهدات پس از COP25.
  • در مجازی راه اندازی رویداد امروز, انگلستان, COP26 جمهور Alok شارما و شیلی COP25 جمهور کارولینای اشمیت تماس بگیرید سالم, انعطاف پذیر و فراگیر بازیابی. نماینده ویژه سازمان ملل برای اقدام آب و هوا و سرمایه گذاری, مارک کارنی خواهد شد بحث در مورد کار در سرمایه گذاری خصوصی در دستور کار برای کمک به سرمایه گذاران شناسایی فرصت ها در انتقال به خالص صفر و گزارش تراز از پرتفوی خود را با خالص صفر است.
  • شرکت پذيرفته شده در محیط net zero اهداف ترکیب درآمد سالانه $4.72 تریلیون. این شامل Adobe, کلاه, Gemini, SE, Diageo, Inditex, Kuehne + Nagel AG, LONGi سبز انرژی فن آوری شرکت و رولز رویس.
  • آب و هوا تعهد شرکت تاسیس شده توسط آمازون و جهانی خوش بینی است که متعهد به بسیج شرکت رهبری برای رسیدن به خالص کربن صفر توسط 2040 می پیوندد مسابقه به صفر امروز.
  • در پاسخ به رشد شلیک خالص صفر تعهدات و جاه طلبی های دانشگاه آکسفورد منتشر حداقل معیارهای طرح و شبکه های که عضویت در مسابقه به صفر است. این نیاز به همه شرکت کنندگان نه تنها تعهد برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 اما همچنین به ارائه یک طرح پیش از COP26 و تنظیم موقت اهداف در دهه آینده.

به مناسبت روز جهانی محیط زیست گسترده و اتحاد بعید است از سرمایه گذاران و فعالان شهرستانها و شرکت ها جمع آوری شده است عملا برای راه اندازی مسابقه به صفر کمپین جهانی برای بسیج و رهبری و پشتیبانی از سالم, انعطاف پذیر, صفر بازیابی کربن است که باعث ایجاد مشاغل با درآمد بالا, آنلاک فراگیر رشد پایدار و جلوگیری از تهدیدات آینده.

کمپین – تحت نظارت از نایجل شکوه و گونزالو مونز, سازمان ملل متحد, سطح بالا, آب و هوا قهرمانان انگلستان و شیلی – rally 'واقعی اقتصاد" رهبران برای پیوستن به بزرگترین ائتلاف کسب و کار, سرمایه گذاران, شهرستانها و مناطق متعهد به همان هدف فراگیر: دستیابی به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 در آخرین, در خط با اجماع علمی در محدود کردن گرم شدن به 1.5 درجه سانتیگراد است.

در حال حاضر پوشش 23 درصد انتشار گاز CO2 و 53 درصد از تولید ناخالص داخلی و صدایی ضربه طبل به COP26 این کمپین با هدف درایو جدید رشد و نوآوری دستور کار در حمایت از سالم و فراگیر تر و انعطاف پذیر در اقتصاد است. برای حفظ کنترل کیفیت, دانشگاه آکسفورد, مجموعه ای است از حداقل معیارهای قوی مسابقه به صفر اهداف امروز منتشر شده.

اولویت بندی تغییر آب و هوا را در بهبود اقتصادی است که پشتیبانی از بیش از دو سوم از مردم در سراسر جهان. علاوه بر این کم کربن محرک می تواند باعث تسریع بهبود اقتصادی و ایجاد شغل به طور موثر به عنوان—یا بهتر—سازگار با محیط زیست خنثی و یا برنامه های مضر به عنوان تحقیقات جدید توسط مک کینزی نشان می دهد. قدر بسته های محرک در منطقه £10-20 تریلیون دلار خواهد شکل اقتصاد برای دهه آینده.

مبارزات انتخاباتی نیز به تعریف موثر ترین مسیر به صفر انتشار برای بخش های کلیدی مانند انرژی, حمل و نقل, صنعت مواد غذایی و خرده فروشی و سرمایه گذاری در یک پیشنهاد به جرم بسیج تعدادی از شرکت ها و شهرستانها متعهد به خالص صفر حداقل تا سال 2050 و رسیدن به کلید اقتصادی نقاط اوج سریعتر. جدید مسیر را رانندگی اقدام هماهنگ توسط سرمایه گذاران و کسب و کار و سیاستگذاران و سازمان های غیر دولتی.

#RaceToZero

جاه طلبی های بزرگ برای COP26 در سال 2021

روز پس از تاریخ جدید برای COP26 تایید شد برای 1-12 نوامبر 2021, Alok Sharma, انگلستان, وزیر امور خارجه, برای کسب و کار انرژی و استراتژی صنعتی و COP26 رئیس جمهور گفت: "راه ما بازسازی اقتصاد ما ارسال Covid-19 خواهد شد که تاثیر عمیقی بر روی سیاره ما است. ما باید از این فرصت برای ساخت بهتر با سرمایه گذاری در یک, پاک, انعطاف پذیر بازیابی.

"مسابقه به صفر ابتکار مهمی را بازی خواهد شد در تشویق و کسب و کار و دیگر سازمان ها و دولت های منطقه برای افزایش جاه طلبی و اقدام در برابر تغییر آب و هوا."

COP25 جمهور کارولینای اشمیت گفت: "در ماه سپتامبر سال 2019 ما راه اندازی آب و هوا جاه طلبی داد به ارتکاب متحده و بازیگران غیر دولتی به کربن بی طرفی تا سال 2050 به عنوان علم به ما می پرسد به منظور رسیدن به هدف از 1.5°C. امروز ما تحسین مسابقه به صفر کمپین که متولد شد از این داد و آن دعوت از بازیگران غیر دولتی به ادامه پیوستن به این چالش عظیم ما را به بشریت است. با وجود بحران بهداشت و درمان, آب و هوا, اکشن, باید همچنان در همه سطوح است."

تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد دبیر اجرایی پاتریشیا اسپینوزا افزود: "مسابقه به صفر باید به کمک خار قوی پیشرفته ملی آب و هوا برنامه عمل—یا NDCs—با توجه به این سال است. مسابقه به صفر است که هر دو یک کمپین برای آینده و امروز. به همین دلیل تمام اعضا نشان داده که چگونه آنها در حال حاضر در این مسابقه به صفر توسط انتشارات فوری برنامه توسط COP26 و تنظیم موقت اهداف در سال 2025 و 2030."

آب و هوا مرکزی به سالم بازیابی

با نگرانی های بهداشتی در یک زمان همه بالا, شهرستانها از جمله فریتاون Bogota و ققنوس امروز اعلام تعهدات جدید برای مقابله با آلودگی هوا و تبدیل به صفر کربن تا سال 2050. در ژاپن به تنهایی دولت های محلی تنظیم خالص صفر اهداف پوشش 64 میلیون نفر-بیش از نیمی از ژاپن جمعیت.

دکتر ماریا نیرا مدیر محیط زیست, تغییرات آب و هوایی و سلامت در سازمان بهداشت جهانیخواهد شد تماس در دولت برای قرار دادن سلامت و اقدام آب و هوا در مرکز از برنامه های بازیابی. "هرگز مانند قبل از جهان جمع آوری شده در اطراف یک هدف: در این مسابقه به صفر رساندن مرگ و میر ناشی از COVID-19. سالم بهبودی از این بیماری همه گیر بدان معنی است که ما نیاز به ادامه و گسترش این مسابقه به صفر رساندن مرگ و میر ناشی از تغییرات آب و هوایی و آلودگی های زیست محیطی یک مسابقه به صفر مردم تحت فشار قرار دادند به فقر به دلیل هزینه های سلامت به صفر مردم تنفس هوای آلوده. اگر ما می خواهیم برای بهبود یافتن از COVID-19 همه ما نیاز به کشتی سوار در یک مسابقه به صفر تولید گازهای گلخانه ای."

خالص صفر لنز برای سرمایه گذاری و امور مالی

جدید وصال سازمان ملل متحد-برگزار خالص صفر صاحب سرمایه داد, MP, مدیریت سرمایه گذاری در حال حاضر طول می کشد ابتکار عمل به US$4.7 تریلیون دلار در دارایی های تحت مدیریت. بازآموزی سرمایه گذاری و امور مالی به صورت خالص صفر خواهد بود تمرکز اصلی برای انگلستان پلیس ریاست جمهوری و مسابقه به صفر است. به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل برای آب و هوا و امور مالی و مشاور دولت بریتانیا در COP26 مارک کارنی گفت: "انتقال به خالص صفر است ایجاد بزرگترین فرصت تجاری از زمان ما است. خالص صفر اهداف باید بیمه گذار قصد دارد به طوری که سرمایه گذاران می توانند ارزیابی آن شرکت را تصاحب فرصت ها در گذر و آن را متوقف به وجود داشته باشد. اولویت پلیس 26 خصوصی, سرمایه گذاری کار برای حمایت از سرمایه گذاران در: بررسی اعتبار شرکت انتقال برنامه ها; اندازه گیری چگونه پرتفوی خود را تراز وسط قرار دارد به خالص صفر و افشای تراز پرتفوی سرمایه گذاری"

کسب و کار پله تا جاه طلبی بر صفر کربن تعهدات

از نزدیک به 1 ، 000 کسب و کار است که باید پیوست نژاد به صفر وجود دارد 237 شرکت هایی که در حال حاضر در حال رسیدن به بالاترین استاندارد از شرکت آب و جاه طلبی به عنوان بخشی از رشد کسب و کار جاه طلبی برای 1.5 C کمپین با هدف قرار دادن خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 به تراز کسب و کار خود را با 1.5°C . این شامل شرکت در برخی از سخت ترین به فروکش کردن بخش ها و کسانی که بیشتر تحت تاثیر COVID-19 مانند حمل و نقل هوایی, حمل و نقل ریلی و تولید برق, رهبر, Rolls-Royce خرده فروش Inditex و مواد غذایی و نوشیدنی, شرکت Diageo.

جدید امضا کنندگان امروز عبارتند از:

  • Adobe
  • Ajinomoto Co
  • نیوبرانزویک گروه
  • کلاه Gemini SE
  • Diageo
  • H&M
  • Husqvarna AB
  • Inditex
  • Kuehne + Nagel AG
  • JLL
  • Legrand
  • Magyar Telekom
  • رولز-رویس
  • LONGi سبز انرژی فن آوری شرکت

را به مدیران عامل دو شرکت - علامت اشنایدر از نستله و وارن شرق Rolls-Royce - ملحق خواهد شد امروز راه اندازی رویداد به بحث در مورد چرا آنها با قرار دادن خالص صفر در قلب خود نوآوری و رشد جدید در دستور کار. آنها با هم در حال بهره برداری از هر دو راه حل های به decarbonize قدرت خود و حفظ طبیعت برای ارائه یک سالم تر و انعطاف پذیر و صفر کربن اقتصاد است.

Warren East, ارشد اجرایی, Rolls-Royce گفت: "جهان در طرف دیگر از این بیماری همه گیر خواهد شد نیاز به قدرت است که ما به تولید سوخت بهبود اقتصادی. من کاملا باور دارم تماس برای قدرت است که به پایدار تر و خالص صفر خواهد بود قوی تر از همیشه. چند شرکت در این سیاره در حال بهتر قرار داده شده از رولز رویس برای کمک به. ما با استفاده از توانایی های ما به نقش پیشرو در فعال کردن بخش های حیاتی که در آن ما عمل برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050. من کاملا معتقدم که این جاه طلبی را رانندگی ما رقابت برای آینده است."

مارک اشنایدر, مدیر اجرایی, نستله افزود:"ما می دانیم که چالش تغییرات آب و هوایی را نمی خواهد صبر کنید تا نه ما. زمان است که از ذات و ما باید سریع برنده در کوتاه مدت برای ساخت آینده ای بهتر به ما بازیابی از COVID-19 بحران است. نستله متعهد است به این علت است. ما را با دیگران و با استفاده از مقیاس ما و تخصص و همچنین قدرت از مارک های ما به درایو پیشرفت سریع است.ساختمان و توسعه پایدار در سیستم غذایی خواهد بود یک عنصر اصلی راه حل برای تغییر آب و هوا و ما قصد داریم به بازی بخشی از ما در ساخت این اتفاق می افتد"

برای کمک به شرکت های رسیدن به خالص صفر شورای جهانی کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD) است که امروز راه اندازی 1.5 C SOS-یک چارچوب برای هدایت همه شرکت ها از طریق مراحل کلیدی decarbonise در خط با 1.5°C هدف است. این زیر 155 شرکت از 33 کشور با ترکیب بازار capitalisation بیش از $2.4 تریلیون دلار و 5 میلیون کارمند که خواست دولت را به مطمئن شوید که آنها COVID-19 بازیابی کمک طراحی شده است به منظور محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5°C.

دانشگاه های پله تا برای پیوستن به کمپین

پس از 2019 بیش از 500 موسسات آموزش عالی به نمایندگی از 4.6 میلیون دانش آموز و 60 شبکه نمایندگی از بیش از 17,000 کالج ها و دانشگاه ها متعهد شده بود Net-صفر تا سال 2050 در آخرین یا از طریق جهانی دانشگاه ها و کالج ها برای آب و هوا حرف یا رئیس جمهور آب و هوا رهبری تعهدات. اما تعهد خود را متوقف نشده وجود دارد. به عنوان بخشی از "مسابقه به صفر" کمپین منجر به COP26 خود را تعهد به دستیابی به کربن بی طرفی کوچک خواهد شد تا به منظور به نمایش گذاشتن قدرت ایجاد تغییر و تحول در بخش آموزش عالی به عنوان یک عامل تغییر زمانی که آن را می آید به اقدام آب و هوا.

میلیون ها نفر از بنگاههای کوچک و متوسط داده می شود این ابزار برای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای

اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) و نمایی نقشه راه طرح با حمایت سازمان ملل متحد کنوانسیون چارچوب تغییر آب و هوا (UNFCCC) اعلام کرده اند که یک مشارکت جدید برای توسعه یک پلت فرم جهانی - SME نمایی مسابقه صفر - ارائه ICC شبکه از 45 میلیون کوچک و متوسط (SMEs) با بتن اقدام آب و هوا ابزار و منابع مالی لازم برای تنظیم و دستیابی به اهداف آب و هوا در تراز وسط قرار دارد با جاه طلبی محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5°C و رشد در یک پست-COVID-19 جهان است.

در مورد مسابقه به صفر

مسابقه به صفر است به کمپین بین المللی برای سالم و انعطاف پذیر کربن صفر بازیابی. رهبری UNFCCC قهرمانان اقلیمی آن با هدف گرد هم آوردن خالص صفر تعهدات از شهرستانها کسب و کار و سرمایه گذاران در سراسر آب و هوا اکشن جامعه در اجرا به COP26. مسابقه به صفر همکاری با زیر شبکه های بین المللی و طرح های که به طور مستقل شده است بسیج خالص صفر تعهدات. همه آنها نیاز به شرکت کنندگان خود را برای دیدار مسابقه به صفر حداقل ضوابط:

  • آرژانتین با شبکه ای از شهرداری
  • B شرکت
  • ب تیم
  • کسب و کار جاه طلبی برای 1.5 C - ما تنها آینده
  • C40 مهلت 2020
  • اتاق آب و هوا ائتلاف
  • مد منشور اقدام آب و هوا
  • جهانی دانشگاه ها و کالج ها برای آب و هوا
  • ICLEI - دولت های محلی برای توسعه پایدار
  • Net-صفر صاحبان سرمایه داد
  • ایالات متحده آب و هوا داد
  • Under2Coalition
  • منظور ما از کسب و کار
  • آب و هوا تعهد
  • تد شمارش معکوس

سایت
https://unfccc.int/climate-action/race-to-zero-campaign

لینک مسابقه به صفر راه اندازی
https://unfccc.int/event/climate-leadership-after-covid-framing-the-new-growth-agenda-for-economies-cities-businesses-and

لیست کامل شرکت های ارتکاب به مجموعه اهداف در راستای رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2050 به عنوان بخشی از علوم بر اساس اهداف طرح و کسب و کار خود جاه طلبی برای 1.5°C کمپین امروز - در نظر گرفتن مجموع 237 شرکت:

  • Adobe
  • Ajinomoto Co
  • نیوبرانزویک گروه
  • کلاه Gemini SE
  • Diageo
  • H&M
  • Husqvarna AB
  • Inditex
  • Kuehne + Nagel AG
  • JLL
  • Legrand
  • Magyar Telekom
  • رولز-رویس
  • LONGi سبز انرژی فن آوری شرکت

پس از شروع سال 2020 و در طول همه گیر شده است وجود دارد افزایش مشخص در شرکت های بزرگ تنظیم پیشگامانه, 1.5 C در تراز وسط قرار دارد آب و هوا تعهدات از جمله:

  • Askul پارسیان
  • کلگیت-پالمولیو
  • EDF گروه
  • Kesco پارسیان
  • Klöckner & Co
  • مایکروسافت
  • مودی
  • اخبار پارسیان
  • موسسه تحقیقاتی Nomura
  • پپسی
  • Refinitiv
  • گروه آسمان
  • Symrise


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب