او رها شد در کره جنوبی پارکینگ. در حال حاضر او می خواهد پاسخ.

سئول—Kara Bos سمت چپ در یک پارکینگ 60 مایلی جنوب سئول در سن 2 و به تصویب رسید توسط یک زوج آمریکایی در میشیگان

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

سئول—Kara Bos سمت چپ در یک پارکینگ 60 مایلی جنوب سئول در سن 2 و به تصویب رسید توسط یک زوج آمریکایی در میشیگان خواب برای پیدا کردن پدر و مادر بیولوژیک. در نهایت هفته گذشته او را دیدم او 85 ساله پس از فوت همسر و یکی از دختران خود را شتابزده را رد کرد او هنگامی که او اقدام به تماس او را در یک well-to-do, منطقه سئول. متاسفانه این مراسم به خوبی رفتن نیست.

"وکیل گفت: "این دختر خود را نگاه در چهره خود را.' ... [اما] در این جلسه به پایان رسید به طور ناگهانی وقتی که او به سادگی گفت: او را ترک و محافظان گفت: "اجازه دهید بروید.'"

"او بسیار خصمانه" Bos در حال حاضر 38 و زندگی در آمستردام با هلندی شوهر و دو فرزند خود گفت: روزانه وحش. "خانواده, استخدام محافظان. او عینک آفتابی و کلاه و ماسک. که خواهد او را تشخیص پوشیدن که ؟

وجود دارد هیچ گرم پذیرای هیچ لبخند هنگامی که او را دیدم پدرش در دفتر یک وکیل کمک در مورد. در واقع او نه به عنوان لرزش دست در دست او بسیار کمتر سوال بپرسید که خالی از سکنه را برای سال ها: من کجا مادر ؟

"او نمی خواهد گوش دادن" او گفت:. "پس از نه حتی 10 دقیقه از او باقی مانده است. من نشان داد عکس از خودم. او نمی خواهد به آنها نگاه کنید."

Bos تلاش برای ریشه typifies دوري از هزاران نفر از کره ای ها تصویب شده توسط آمریکا و اروپا خانواده ها که می خواهند به کشف ریشه های خود را مربوط به پدر و مادر مسئول آوردن آنها به جهان و سپس رها کردن آنها را تسلیم آنها به نامشخص زندگی در سرزمین های خارجی.

تفاوت بین Bos مورد و تقریبا همه دیگران است که او نه تنها قادر به پیدا کردن پدر خود را اما او را ملاقات کند. و در آن یکی زودگذر برخورد او کردم تا از نزدیک و شخصی بینش راه کره رد فرزندان متولد شده خارج از زناشویی.

"کره مردم نمی خواهید برای دیدن نوزاد بعد گفت:" چو Song-یک مدیر فرشته پناهگاه یکی از سازمان های مختلف است که باید تسریع فرزندخواندگی در طول سال. "مردم کره بسته شده باز نمی شود. کره بسیار سنتی است."

با وجود سفت و سخت فرهنگی مشاهده 167,864 کره ای, بچه ها فرستاده شده اند به زندگی جدید در خارج از کشور پس از جنگ کره در مورد 110,000 از آنها به ایالات متحده در اوایل سال بسیاری متولد شدند به آمریکا دستگاه گوارش و زنان کره ای در طول و پس از جنگ است. از آن به بعد تقریبا همه به تصویب رسید نوزادان شده است صرفا, کره ای فرزندان از پدر و مادر که هرگز ازدواج نکرده بودند و یا به سادگی بیش از حد فقیر برای مراقبت از آنها.

"در حال حاضر کره یک کشور غنی است اما ما هنوز در حال ارسال نوزادان گفت: Kim Do-hyun یک کشیش پروتستان که اجرا می شود یک مهمان کوچک خانه KoRoot است که به ارائه مسکن برای adoptees در جستجوی ریشه های خود را برای 17 سال گذشته.

پاستور کیم شک و تردید در مورد کل سیستم فرزندخواندگی در مورد رفاه کودکان به عنوان آنها رشد می کنند تا در کشورهای خارجی و در مورد پدر و مادر خوانده و همچنین کره ای ها که به آنها اجازه مطرح شود بسیار متفاوت جامعه است.

"ما می توانیم درک اگر آن را یک وضعیت اضطراری" او گفت: "اما اگر شما به طور جدی فکر کردن در مورد آنچه که بهترین برای کودک یک انسان نیاز به مقدار زیادی بیشتر"—که به گفته او از تولد مادر که او معتقد است که پدر و مادر خوانده هرگز نمی تواند کاملا انتقال است.

کیم نگرش خود بازتابی گسترده تر اجتماعی قضاوت در اینجا. او به انتقاد اساسی نگرش بسیاری خوانده خانواده. "مردم غرب به فکر ما در حال صرفه جویی در کودکان," او گفت: "اگر شما 100 درصد در مورد فرزند کودک به رشد در اصل خانواده است." بدیهی است که در بسیاری از موارد بود که هرگز اتفاق می افتد.

اما عدم اطمینان در میان کودکان و حتی به بزرگسالی است که چه درایوهای Bos و دیگران به جستجو برای والدین بیولوژیکی خود را حتی اگر آنها خوشحال منطقی در خود خوانده خانواده. برای Bos همه بیش از حد-برخورد کوتاه با پدر بیولوژیکی چیزی به او احساس بهتر است.

حتی زمانی که او در تلاش برای گرفتن او را به خواندن نامه ای که او نوشته بود در مورد او و تلاش او در ارتباطی غیر ممکن است. "او نمی خواهد نگاه, نامه," او گفت:.

زمانی که وکیل او سعی کردم به خواندن نامه ای برای او پدر خود را قطع. زمانی که وکیل گفت: "این دختر خود را, نگاهی به چهره او" او پاسخ داد: "من سه دختر" اما افزود: "صورت خود را بسیار"—تنها نقطه روشن در روبرو می شوند. این جلسه به پایان رسید به طور ناگهانی وقتی که او به سادگی گفت: او را ترک و محافظان گفت: "برویم."

اما چرا پس از آن که پدر موافق به ملاقات در دفتر وکیل در وهله اول ؟

پاسخ نهفته است در این فوق العاده DNA لینک که کارا کشف کرد و این حکم توسط دادگاه خانواده در سئول در ژوئن 12 که DNA تایید با 99.99 درصد قطعیت باور خود را که آنها او را به حال تصور می شد پدر او از طریق DNA پیوند با نوه اش درست بود.

دادگاه آمد به این نتیجه قطعی پس از سفارش, آزمایش های DNA انجام می شود و در دانشگاه ملی سئول برای هر دو Bos و پدرش. "بله او در زمان یک تست DNA" گفت: کارا. "من فرض می کنیم فقط به عنوان زمانی که آنها در زمان من به آنها توضیح داد که آنچه آنها انجام می دهند و به همین دلیل به او همراه با در نظر گرفتن یک عکس از او را در حالی که گرفتن آزمون. این نتیجه تست شد و سپس به دادگاه ارسال می شود." اما این امکان وجود دارد, او گفت:, "او گفت: خانواده خود را هنگامی که آن را گرفته شده در مارس 6 که او آن را انجام می دهند."

این حکم نه تنها تایید رابطه اما نیاز پدر به تشخیص او از نظر قانونی به عنوان دختر خود را قرار داده و نام خود را در مقام ثبت نام خانواده, به عنوان انجام شده است با همه کره ای خانواده است.

"کارا Bos گریستم پس از پدر او را ترک کرده بود."

"به پدر من اعتبار او نمی دانم در مورد من و یا طرح دعوی در دادگاه تا ژوئن 12, حتی اگر من می خواهم به در تماس با خانواده گسترده خود را از ژانویه 2019 گفت: Bos. "پس از صدور حکم خانواده اش به او گفت اما این واقعیت که او نشان داد تا با محافظان می گوید به اندازه کافی است که او تمایلی به صحبت. زمانی که وکیل من سعی کردم به توضیح وضعیت او در واقع آن را تکذیب کرد و حتی نمی خواهد اجازه دهید ما هر گونه سوال بپرسید. نگه داشته و قطع و سپس به سمت چپ. ما حتی نمی باید در هر زمان به تنهایی با هم."

Bos کشف کرده بود لینک پس از مقایسه نتیجه تست دی ان ای در یک وب سایت شجره نامه یک دانش آموز کره ای که تبدیل به مادر یکی از پدر و دختران احتمالا او برادر. زمانی که Bos به نام او سال گذشته زن زنگ زد پلیس و او زنگ زد امنیتی برای آپارتمان او را هنگامی که Bos به نام دوباره در ماه مارس است.

این بود که توجه رسانه ها پس از دادگاه خانواده حاکم است که پدر به نشان می دهد تا در دفتر Bos وکیل, اما امتناع خود را برای ورود به گفتگو نشان داد او در نظر گرفته شده تنها برای جلوگیری از مسئولیت.

"او به عنوان اگر او نمی داند که این داستان گفت:" وکیل یانگ Jeong-eun که بسیاری از صحبت کردن برای Bos که دانش کره ای بسیار محدود است. "او ناشنوا است او نمی تواند بشنود هست. به من گفت: شما تا به حال یک آزمایش DNA. وی که تا به حال تست است. من گفت که او در خانواده بیش از حد."

در حالی که همه Bos بود بیصبرانه انتظار امید به یاد او و نام مادر. "ما می خواهیم به درخواست پدر خود را در مورد نام مادرش گفت:" یانگ اما "ما نمی تواند بپرسید. او گفت: من نمی خواهم به گوش من می خواهم به ترک. او نمی خواهید به صحبت کردن با ما."

کارا Bos گریستم پس از پدر او را ترک کرده بود. او نه کاملا داده اما قبول واقعیت او احتمالا هرگز پیدا کردن زنی که او را با مته سوراخ و پرورش برای اولین بار دو سال از زندگی خود را. تنها پیوند او از طریق پدرش.

"من صادقانه انجام نمی دهد بیش از حد بزرگ امروز," او گفت: در یک تماس تلفنی قبل از بازگشت به خانواده اش در هلند اما بیش از بسیاری از adoptees او نسبتا مبارک. او به نظر می رسد به عقب بر "واقعا خوب کودکی" با عشق به پدر و مادر خوانده و دو نفره بیولوژیکی کودکان در Plainwell میشیگان. داشتن تحصيلات دانشگاهي خود را در کسب و کار در غرب دانشگاه میشیگان در نزدیکی کالامازو, او با همسرش در حالی که هر دو کار برای یک شرکت هلندی در ویرجینیا. تمام خانواده اش را حمایت از او بازدیدکننده داشته است در اینجا در جستجوی مرد و زن که ایجاد شده ،

Bos می خواهد پدرش را که یک موفقیت حرفه ای به عنوان یک بانکدار به می دانم که او را پس از پولی که او می خواهد به ترک همسر و سه دختر او نیمه خواهر اگر چه او خواهد بود تحت عنوان کره ای قانون است.

"من به عنوان یک سهم برابر با دیگر کودکان," او گفت: "اگر او را شامل نمی شود من در او خواهد شد و سپس من را به یک فایل طرح دعوی در دادگاه و در عین حال دوباره به مبارزه برای به اشتراک بگذارید و اگر من برنده طرح دعوی در دادگاه من را تنها 50 درصد از اولیه من حق ارث." Bos داشتن تا به حال هیچ وجه قصد پر کردن طرح دعوی در دادگاه" در وهله اول "تا به حال هیچ ایده آن را تبدیل به یک معامله بزرگ است." که برای ماده, او هرگز تصور نمی کردم داستان او "را از جمله تاثیر بر دیگر adoptees در سراسر جهان است."

در یک سطح انتزاعی, اگر چه او می داند که چرا او رد شد. "در بسیاری از حساسیت در مورد تصویب موضوع" او گفت:. "برای یک کره به دنیا آمد خارج از زناشویی در نظر گرفته شده است شرم آور است."

در واقع فرهنگی پاسخ چنین است که دولت کره در سال های اخیر اتخاذ کرده است محدودیت های شدید در فرزندخواندگی از جمله ثبت نام اجباری از هر تولد. بچه ها قرار داده و برای تصویب به کار گرفته شده توسط سازمان های خصوصی که مراقبت از آنها در حالی که پیدا کردن مناسب خوانده خانواده اما برای 10 سال گذشته آن بوده است تا به دادگاه خانواده برای بررسی و تصویب هر تصویب.

جستجو برای تولد پدر و مادر باقی می ماند عاطفی تخلیه, زمان مصرف مصیبت. "بین المللی تصویب شده است هنوز هم در حال انجام در کره جنوبی توسط این موسسات خصوصی وجود ندارد, تنها یک قانون اجازه می دهد adoptees به حق خود می دانند ریشه" Bos گفت. "ما تنها مجاز به دسترسی از طریق یک شخص ثالث به پدر و مادر ما اگر نام و ID را در فایل های ما از طریق سازمان. شما می توانید دسترسی به آنها را به طور مستقیم و آژانس معاملات با رسیدن به آنها را. اگر آنها نمی خواهند به تماس با آنها را ما باید فقط صبر کنید تا زمانی که تغییرات است. وجود دارد هیچ چیز ما می توانیم برای رسیدن به دیگر اعضای خانواده با توجه به ویژه تصویب قانون و قوانین حفظ حریم خصوصی در کره جنوبی."

در حالی که کره نگرانی در مورد آن پیری جمعیت تعداد فرزندخواندگی به آمریکا رفته از سالانه اوج از 8,837 در سال 1985 و 8,680 در سال 1986 به 303 در سال 2018 و 317 سال گذشته است. حتی کسانی که ممکن است بیش از حد بسیاری از در نظر پاستور کیم. او می گوید که او دیده است "بسیاری از adoptees که موفق هستند" اما "مبارزه داخلی بسیار سخت است."

برای Bos تبدیل شدن به یک مادر باعث جستجو او را برای مادر خود را.

"من شروع به فکر کردن در مورد تصویب و یا فکر کردن در مورد شروع یک تولد خانوادگی جستجو تا زمانی که خود من دختر تبدیل 2 سال هم سن من بود که من رها شده بود گفت: Bos. "این مرا ببینید هر دو خودم و تروما اطراف تصویب من به عنوان یک کودک در 2 به عنوان یک مینی فرد به طور کامل قادر به می دانم که خانواده اش است و یک شخصیت است."

کارا Bos افکار نیز به نوبه خود به ناچار به احساسات درونی او تولد مادر "بود که احتمالا مجبور به این تصمیم دردناک." آن را به عنوان بسیار برای او و مادرش به خاطر او خود را که او مشتاق برای دیدار با او. "او باید احساس گناه و شرم در هر روز از زندگی خود را," او گفت:. "من می خواهم برای از بین بردن آن و ایجاد یک رابطه جدید با او اگر ممکن است."

Bos چسبیده به رویای با وجود یخی پاسخ از پدر او. "او نمی خواست به دانستن در مورد من," او گفت:. اما "او به من تنها لینک به مادرم" او تکرار و بدون کمک خود او می داند که با وجود او امیدوار است شانس خود را از اتصال مجدد ممکن است از دست رفته برای همیشه لطفا برای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب