Coronavirus می تواند کشتن 150,000 در آفریقا: که

COVID-19 می تواند آلوده یک چهارم از یک میلیارد نفر در آفریقا و کشتن 150,000 ظرف یک سال است که کارشناسان گفته ا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

COVID-19 می تواند آلوده یک چهارم از یک میلیارد نفر در آفریقا و کشتن 150,000 ظرف یک سال است که کارشناسان گفته اند. بدون اقدام سریع و بیمارستان می تواند تبدیل به ضعف است.

رمان coronavirus می تواند کشتن 150000 نفر در آفریقا در سال آینده مگر اینکه "اقدام فوری" گرفته شده است محققان هشدار داد در منطقه ای گزارشی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) منتشر شد جمعه.

مطالعه منتشر شده در مجله BMJ بهداشت جهانی الگوبرداری شده به احتمال زیاد نرخ از قرار گرفتن در معرض ویروس در 47 کشور آفریقایی.

محققان پیش بینی شده است که حدود 22 درصد از آفریقا جمعیت 1 میلیارد آلوده می شود در عرض یک سال با حدود 37 میلیون علامتی موارد است. این می تواند نتیجه در حدود 150,000 مرگ و میر.

ادامه مطلب: بلند کردن آفریقای COVID-19 مستند به شمار مشکلات

در حالی که این مدلسازی نشان داد به طور کلی کاهش ميزان عفونت در آفریقا در مقایسه با اروپا و آمریکا و کارشناسان هشدار داده است که سلامت سیستم وجود دارد می تواند به سرعت تبدیل به ضعف است.

مطالعه پیش بینی شده در حدود 4.6 میلیون COVID-19 بستری شدن در بیمارستان با 140,000 موارد شدید نیاز به اکسیژن و دیگر 89,000 نیاز به تنفس پشتیبانی می کند.

"وقفه در انتقال آن برای جلوگیری از گسترده جامعه انتقال بسیار مهم است چرا که اثرات آن فراتر از تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر و بر سلامت سیستم ظرفیت برای ارائه دیگر خدمات ضروری" این گزارش بخوانید.

شیوع بیماری می تواند منجر به انحراف منابع پزشکی به دور از مسائل مربوط به سلامت در حال حاضر در حال حاضر در منطقه از جمله HIV و سل مالاریا و سوء تغذیه. به همین دلیل کشورهای آفریقایی می تواند بالاتر از نرخ مرگ و میر در میان افراد نسبتا جوان, محققان گفت.

"منطقه خواهد شد که مرگ و میر کمتر اما بیشتر اتفاق می افتد در نسبتا جوان در گروه سنی در میان مردم قبلا در نظر گرفته سالم-با توجه به تشخیص بیماری های غیر واگیر" این گزارش افزود که این روند می تواند در حال حاضر دیده می شود در حال ظهور.

ادامه مطلب: COVID-19 محدود آفریقا در ماه رمضان روال

بالاترین خطر کشورها

با استفاده از خطر قرار گرفتن در معرض و آسیب پذیری شاخص های محققان همچنین قادر به استخراج عفونت احتمالات برای فرد آفریقایی وزارت امور خارجه.

نتایج نشان داد بیشترین تعداد کلی عفونت رخ داده در نیجریه و الجزایر و آفریقای جنوبی با موریتانی, سیشل و اریتره ضبط بدترین کلی موارد است.

اما از نظر سرانه عفونت های موریس, سیشل و گینه استوایی قرار شد به نسبت جمعیت خود را تحت تاثیر قرار.

ادامه مطلب: COVID-19: تهدید به تلاش های صلح در آفریقا

عمل باید گرفته شود در حال حاضر

مطالعه تشویق استفاده از غیر دارویی اقدامات به عنوان بهترین روش برای شمارش شیوع.

"اثر اجتناب از گسترده و پایدار جامعه انتقال SARS-CoV-2 قابل توجه است و به احتمال زیاد سنگین تر بودن از هر گونه هزینه های برای جلوگیری از چنین سناریویی" محققان نوشت.

آنها خواستار بهبود سریع به امکانات بهداشت و درمان با تاکید بر اصلی بیمارستان بیمار افزایش ظرفیت.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن