Coronavirus: اتحادیه اروپا در نظر کمک برای پرداخت بدهی شرکت های

پیش از اعلام چند میلیارد یورو طرح بازیابی اتحادیه اروپا در امور اقتصادی کمیسیون گفت که شرکت در کشور بدون حمایت

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پیش از اعلام چند میلیارد یورو طرح بازیابی اتحادیه اروپا در امور اقتصادی کمیسیون گفت که شرکت در کشور بدون حمایت ملی در دسترس ممکن است دریافت کمک های اتحادیه اروپا. او همچنین با تمجید از فرانسه و آلمان طرح است.

اتحادیه اروپا در نظر دارد با ارائه کمک های مالی به شرکت ها در کشورهای در سخت ترین ضربه از coronavirus همه گیر اقتصاد امور کمیسر گفت: پنج شنبه.

Paolo Gentiloni گفت: کسب و کار در آلمان روزانه Handelsblatt که اتحادیه اروپا را بهبود خواهد بود و حتی بزرگتر از فرانسه و آلمان پیشنهاد توافق با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هفته گذشته است.

"ما با توجه به معرفی یک ابزار جدید در طرح بازیابی: پرداخت کمک به شرکت هایی که در حال دریافت کمک از کشورهای خود" Gentiloni گفت:, و اضافه کرد که آن را "مهم برای پان اروپایی زنجیره ارزش نیست حداقل در صنعت خودرو است."

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا کمیسیون برنامه ریزی 'سبز' صنعت خودرو امداد و نجات

وی با تمجید از فرانسه و آلمان طرح بهبود و گفت این بسیار مفید است که آنها توافق کرده اند که در یک موضع مشترک." طرح خود را با هدف ارائه €500 میلیارد دلار ($548 میلیارد دلار). Gentiloni حاضر به قرار دادن یک عدد در اتحادیه اروپا با این طرح اما پیشنهاد آن خواهد بود حتی بزرگتر.

اتحادیه اروپا تنظیم شده است به اعلام طرح خود را کامل در هفته آینده.

Paolo Gentiloni (Reuters/M. Rossi)

Gentiloni است که یک نخست وزیر سابق ایتالیا

کشور بدترین ضربه برای دریافت کمک های بیشتر

Gentiloni بود به خصوص مشتاق به دیدن حمایت از اهل ایتالیا است که به خصوص از لحاظ اقتصادی به شدت ضربه پس از معرفی یکی از اروپا و دقیقترین مستندات اما او هدایت به دور از تخمگذاری شرایط که قرار داده خواهد شد پس از این کشورها به خصوص سخت از بحران رسید.

"من نمی خواهد آنها تماس بگیرید و شرایط و یا مشروط" او گفت:. "ضروری وظیفه ما بهبود برنامه است برای کمک به آن دسته از کشورها و مناطق آسیب دیده را بیشتر با این بیماری همه گیر."

"ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن رفاه با تمام کشورهای عضو" او اضافه کرد که طرح بازیابی تنها ممکن است با تمرکز بر یک "بیشتر پایدار اجتماعی بیشتر و بیشتر دیجیتال" استراتژی.

بیشتر بخوانید: Coronavirus مستند هل آلمان به رکود اقتصادی"نود سال پیش تا به حال رکود بزرگ 10 سال پیش عمده رکود و در حال حاضر در معرض تهدید هستند با تکه تکه شدن از اتحادیه اروپا به فقیر و غنی سازمان ملل. ما باید جلوگیری از این," او گفت:.

اتحادیه اروپا و سازمان ملل در حال مواجهه با رکود در این سال با توجه به coronavirus بیماری همه گیر. Gentiloni همچنین ابراز نگرانی های خود را در اطراف صنعت گردشگری به عنوان اتحادیه اروپا کار می کند و نزدیک به سوی یک سیاست مشترک اجازه می دهد تا در تابستان, سفر در درون بلوک.

مصاحبه با Gentiloni همچنین به نظر می رسد در چهار روزنامۀ دیگر.

DW سردبیران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های هر یک روز در 1830UTC. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب