کروناویروس در هند: یک مهاجر زن داستان زنده ماندن و آرمان

عظیم سلامت و بحران اقتصادی ناشی از COVID-19 قرار دادند Priyanka Kumari یک مهاجر زن در شهر Gurugram به آستانه.

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

عظیم سلامت و بحران اقتصادی ناشی از COVID-19 قرار دادند Priyanka Kumari یک مهاجر زن در شهر Gurugram به آستانه. از آن او را مجبور به تجدید نظر او را آرمان و سوال رویاهای خود.

"خانوم ما فقیر هستند که مراقبت در مورد ما؟" Priyanka Kumari (تصویر اصلی) به من می گوید که من وارد خانه او تنگ تک اتاق در یک زاغه های شهری در شهر Gurugram. من نگاهی به اطراف خانه خود را. آن را دارای یک فر در گوشه یک کمد و چند عکس از خدایان هندو.

آن را اواسط ماه مه تقریبا دو ماه پس از یک مستند در سراسر کشور آغاز شد و پریانکا است ناراحت بود. او می خواهد به "کروناویروس" رو به پایان است. وقتی که من از او بپرسید اگر او می داند چه coronavirus است او پاسخ "من هیچ نشانه. من فقط یک ماسک از آنجا که هر کس می پوشد یکی است."

ادامه مطلب: هند می تواند چندین coronavirus قله'

Priyanka 19 سال از Saran منطقه بیهار. ازدواج کردن در 17 او فرزند او یک سال بعد با توجه به فشار از او در قوانین. او نقل مکان کرد به Gurugram در ژانویه برای پیوستن به شوهرش به امید یک زندگی خوب است.

"من می خواهم به خارج شدن از این زاغه" او به من می گوید در حالی که cradling او سال-پسر آریایی. "اگر این بیماری همه گیر نشده بود اتفاق افتاد ما را از نقل مکان به یک خانه بزرگتر. من نمی خواهم به زندگی می کنند در اینجا نیز وجود دارد بیش از حد kachra (زباله)."

او دارای یک spotlessly تمیز کردن خانه. وسواس خود را با پاکیزگی افزایش یافته است پس از همه گیری آغاز شد. "من از مردم به بهداشتی دست های خود را قبل از ورود به خانه من. من حتی نمی اجازه دهید کودک من بازی با دیگر کودکان به عنوان من نگران سلامت خود را," او اضافه می کند.

من از او بپرسید اگر او می داند علائم کروناویروس. "من می دانم که آن را از چین آمد و از یک فرد که خوردن یک خفاش. من استفاده می شود به دریافت اطلاعات در زمانی که همه گیر شروع از تلویزیون من, اما ما تا به حال به قطع ارتباط در ماه گذشته به ما ندارد پول است. من لازم نیست که گوشی های هوشمند و بنابراین من نمی توانم دریافت اخبار بر روی گوشی من. من بستگی شوهر من برای اخبار."

Priyanka's house is a cramped single room in an urban slum in the city of Gurugram

Priyanka را خانه تنگ تک اتاق در یک زاغه های شهری در شهر Gurugram

مبارزه برای زنده ماندن

هند تحمیل یک مستند در سراسر کشور در ماه مارس سال 2020 ترک میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در تلو تلو خوردن. با توجه به گزارش بانک جهانی در هند مستند تحت تاثیر امرار معاش حدود 40 میلیون داخلی مهاجران.

این مستند دارای تشدید نگرانی و تنش در میان کارگران مهاجر می گوید: مایا جان کار مورخ و عضو Gharelu Kamghar, اتحادیه اروپا یک اتحادیه از داخلی کمک می کند. "این مستند را کاهش داده است زنان مهاجر از خدمات کلاس به گدا. آنها همیشه افتخار متعلق به یک جامعه است که پول به دست آورده از طریق کار سخت است. اما در حال حاضر آنها هیچ جایی برای رفتن. نگرانی از این مستند است که مردم در محله های فقیرنشین مبارزه برای حقوق اولیه مانند آب است."

در حالی که دولت هند ادعا کرد که راه اندازی اردوگاه ها و پناهگاه رایگان ارائه جیره و واقعیت روی زمین است کاملا متفاوت است.

Priyanka شده است تلاش برای خوراک خود و خانواده اش پس از این مستند آغاز شد. او تبدیل به دور از محلی جیره فروشگاه او به عنوان یک جیره کارت از بیهار. او به من می گوید که مرکز جامعه مسئول توزیع مواد غذایی پخته شده بسته است از ماه آوریل.

من صحبت می کنند به چند زنان در زاغه به تایید Priyanka را مشاهده کنید. کایلاش و ریتا دو کارگران مهاجر از بیهار و اوریسا من را به مرکز جامعه محلی که خالی است و به جز چند خوبی برای افرادی که در حال حاضر پیاده روی سگ خود را وجود دارد.

یک افسر پلیس محلی مسئول توزیع جیره به من می گوید که این مرکز متوقف شده ارائه مواد غذایی پس از مردم از همان خانواده آغاز شده با استفاده از سرویس رایگان. "مردم فقیر هستند مانند این تنها خانوم." او به من می گوید که دولت از هاریانا خود را متوقف رایگان جیره خدمات برای فقرا در ژوئن 1 به عنوان مقامات اعتقاد اکثر کارگران مهاجر تحت تاثیر این مستند تا به حال از سر کار و نمی خواهد نیاز به "مواد غذایی" ندارد.

من راه من به Priyanka آپارتمان پس از مکالمه من با افسر پلیس است. من یک دولت محلی افسر توزیع جیره و به او بگویید در مورد Priyanka را گرفتاری و پلیس را بی تفاوتی. افسر-تقدیر-مددکار اجتماعی می پرسد من به تماس های محلی و شماره تلفنی برای دریافت Priyanka ثبت نام برای دریافت جیره. من به Priyanka و تماس بگیرید که شماره به او ثبت شده است. مرد در خط فرض کنید که من Priyanka, retorts: "برو دریافت مواد غذایی خود را در بحار وجود دارد هیچ چیز را برای شما در اینجا."

Priyanka نگاه نمی کند بافل در همه. "این افراد همیشه انجام این کار است." یک هفته بعد Priyanka معافیت های پایین. او به من می گوید که او می ترسم از بودن کاهش می یابد به التماس برای غذا به دلیل این بیماری همه گیر. او هر تلاش برای امن جیره شده است بیهوده.

"من رفتن بدون غذا چند روز که من فقط احساس نمی مانند خوردن امروزه. من می خواهم تاج به دور" او می گوید. او شکایت به من مکرر در مورد رفتار و درخواست من به او را به یک دکتر است.

ادامه مطلب: هند: در حال نابینا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

در اوایل ماه ژوئن, من Priyanka به محلی غیر دولتی توزیع دارو به فقیر. او می پرسد دارو برای معده مشکلات. او به من می گوید او کاملا "سالم" قبل از او پسر او. "پس پسر من متولد شد, من فقط وزن بسیار از دست داده و نمی به دست آوردن آن را به عقب" او آه.

من از Priyanka اگر او عمدا تصمیم می گیرد به خوردن نیست. در این زمان او اذعان می کند به چیز دیگری. "من نمی خوردن چون ما را محدود به مواد غذایی است. من نمی خواهم به شوهر و فرزند گرسنه."

According to a report by the World Bank, India's lockdown affected the livelihood of about 40 million internal migrants

با توجه به گزارش بانک جهانی در هند کشور مستند تحت تاثیر قرار امرار معاش از حدود 40 میلیون نفر از مهاجران داخلی

شدید, مشکلات

Kamlesh (28), Priyanka شوهر است که یک فروشنده در مبلمان خروجی و بیکار شد لحظه ای هند رفت و به یک مستند. در مارس او را در محل کار اما حقوق و دستمزد خود را کاهش یافته بود و از 14000 روپیه ($185, €165) به از 7000 روپیه ($93, €82,5) به عنوان نمایشگاه دیدن کمی بلند.

او در عین حال برای دریافت حقوق و دستمزد خود را به صورت مه یا ژوئن. Kamlesh بر خلاف همسرش, خوش بینانه در مورد وضعیت اقتصادی است. "چیزهایی که در حال باز کردن و این همه رفتن به خوب, به زودی," او به من می گوید. Priyanka تراشه در hesitatingly "اما ما به روستای ما اگر این مستند همچنان ادامه دارد."

Kamlesh در زمان وام از خانواده خود را به خرید مواد غذایی در بدترین مرحله از بیماری همه گیر. هنگامی که در مورد خواسته خود را صاحبخانه رفتار در طول این زمان دشوار Kamlesh ستایش او. "او نبود ما زحمت به پرداخت اجاره و در همه حال او کاملا انعطاف پذیر با پرداخت."

Kamlesh, unlike his wife, is optimistic about the economic situation

Kamlesh بر خلاف همسرش, خوش بینانه در مورد وضعیت اقتصادی

Priyanka گوش بی سر و صدا به مکالمه ما گاهی بیرون رفتن از اتاق را برای ما حفظ حریم خصوصی. من درخواست Kamlesh به من اجازه Priyanka را برای یک پیاده روی.

شوهر خود را به نظر می رسد مانند یک پسر خوب من به او بگویید. "بله او بهتر از بقیه, اما او هنوز هم در زمان جهیزیه زمانی که ما ازدواج کرده" Priyanka می گوید در یک صدای کم. "خانواده او خواست برای یک ماشین اما در پایان آنها تصمیم به گرفتن پول به طوری که ما هر دو می تواند حل و فصل کردن در این شهر بزرگ است. من هنوز در انتظار برای دیدن ما حل و فصل،"

او می رود. "شما می دانید ما صاحبخانه ما را مجبور به دادن تمام پول ما مجبور به پرداخت اجاره بها" او به من می گوید. "Kamlesh نیست شما حقیقت را بگویید. صاحبخانه در زمان هر چه کوچک ما می تواند به او بدهد. او به ما گفت به او 100 و 200 1,000 روپیه در هر چیزی که ما تا به حال. و او مطمئن ساخته شده به آن را."

او شکایت من در مورد یوگا محلی معلم شاغل Kamlesh اما هرگز پرداخت دیون خود. "او پول خانوم اما او پرداخت نمی شود ما. Kamlesh نمی توانیم به بهره برداری می شود در این زمان دشوار است بنابراین او کار متوقف شد با یوگا آقا."

Kamlesh نیز مشغول به کار به عنوان یک آشپز در یک خانه که در آن سه مردان مجرد زندگی می کردند اما پس از آنها به سمت چپ برای خانه های خود Kamlesh سمت چپ است با فقط یک کار در مبلمان خروجی.

ادامه مطلب: Coronavirus قرار می دهد فشار بر هند محافظان امنیتی خصوصی

روز بعد من کمی دیر در رسیدن به Priyanka ، او معمولا از من می خواهد به دیدار او در حدود 12 بعد از ظهر, اما امروز من برسد در 3 p. m. او وانمود به رسمیت نمی شناسد من در ابتدا و سپس قفل خانه لحظه ای من را وارد کنید.

او خاموش نور و فن و از من می خواهد به نگه داشتن آرام و پنهان در زیر گوشه ای. من یک بزرگ مرد دزدکی به تخت از پنجره و سپس راه رفتن به درب و کوبیدن با صدای بلند. "آیا شما یک فن ؟ به نوبه خود آن را بر من می دانم که شما در آن وجود دارد. اگر شما باز نمی شود تا من قطع برق خود را!" او دم. Priyanka است cowering در گوشه و clasping پسرش دهان بسته.

پس از مرد برگ من از او بپرسید که او چه کسی بود. او به من می گوید آن صاحبخانه. من از او بپرسید که چرا او پنهان شد و او evades سوال. من سعی می کنم به ترک اما او به من متوقف می شود. "ماندن کمی طولانی تر است. اگر او شما را می بیند به او فکر می کنم من خیانت او به یک روزنامه نگار."

بازاندیشی عمر طولانی رویاها

Priyanka Kumari یکی از بسیاری از زنان جوان که به هند شهرستانها به امید یک زندگی خوب است. Priyanka آرمان های ساده هستند و به گفته او دست یافتنی است. او می خواهد یک خانه خوب آموزش و پرورش برای پسرش و هوشمند تنظيم خانواده به طوری که آنها لازم نیست که کودکان بیش از آنها می توانید استطاعت.

Priyanka او تمام زندگی برنامه ریزی قبل از همه گیر رخ داد. او حتی برنامه ریزی در انجام برخی از دوره به یک میز کار پس از او پسر بزرگ شد.

این بیماری همه گیر قرار دادند Priyanka به آستانه او را مجبور به تجدید نظر او را آرمان و سوال رویاهای خود. او در حال حاضر بیشتر آگاه از این واقعیت است که او ازدواج کردم اوایل و کامل نیست آموزش و پرورش.

"من کامل نیست من آموزش و پرورش در روستای همانطور که می دانید وضعیت مدارس بود. آموزش و پرورش تشویق نیست وجود دارد. پدر و مادر من ازدواج من اوایل به عنوان آنها در مورد ایمنی خود را جوان مجرد ، من می خواهم پسرم را به تحصیل شد. من نمی خواهم برای رفتن به این روستا به طوری که پسر من باقی می ماند بی سواد بیش از حد" او می گوید.

این کار با حمایت انجمن جغرافیای ملی است صندوق اضطراری برای روزنامه نگاران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن