Coronavirus ضربه سیاه و اسپانیایی آمریکایی ها سخت تر است. CDC داده ها نشان می دهد چقدر است.

جدید در, عظیم فدرال بررسی رمان coronavirus موارد در ایالات متحده گزارش مراکز کنترل بیماری و پیشگیری ارائه می د

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

جدید در, عظیم فدرال بررسی رمان coronavirus موارد در ایالات متحده گزارش مراکز کنترل بیماری و پیشگیری ارائه می دهد در عمق با تفکیک جنسیت و نژاد و قومیت و بهداشت عوامل است.

در میان 1,320,488 آزمایشگاه تایید COVID-19 موارد در نظر گرفته شده توسط CDC بین ماه های ژانویه 22 و 30 مه سال 2020—که تنها 45 درصد نژاد یا قومیت اطلاعات—33 درصد اسپانیایی یا لاتین از هر نژاد و 22 درصد از عفونت در میان سیاه و سفید آمریکایی و مرگ و مير گزارش هفتگی دوشنبه منتشر شد در بر داشت. برای بافت این جوامع حدود 18 درصد و 13 درصد از جمعیت ایالات متحده بود.

این اعداد مقدار به بهترین شواهد در عین حال که همه گیر مرگبار تا به حال outsized تاثیر را در جوامع از رنگ.

"این یافته ها نشان می دهد که افراد در این گروه ها و ... به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 گیر" در این گزارش گفت: آنها را مطابق با آنچه قبلا گزارش داده "است که بالاتر نسبت و اسپانیایی افراد در میان بستری COVID-19 بيمار."

از 287,320 موارد با اطلاعات در زمینه شرایط بهداشتی شايع شد, بیماری های قلبی و عروقی در 32 درصد دیابت در 30 درصد و بیماری مزمن ریه در 18 درصد است.

حتی به عنوان مقامات در سراسر کشور جعلی اند پیش رو با re-دهانه بیش از ده ایالت از جمله آریزونا, آرکانزاس, Oklahoma, کارولینای شمالی کارولینای جنوبی کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس—آمار جدید روزانه COVID-19 مورد شمارش رکوردها در هفته های اخیر. به عنوان CDC قرار داده و آن را در روز دوشنبه گزارش: "COVID-19 همه گیر است که در جریان بحران بهداشت عمومی در ایالات متحده آمریکا است که همچنان به تحت تاثیر قرار همه جمعیت و در نتیجه شديد نتایج از جمله مرگ است."

و به عنوان ProPublica قبلا گزارش شده, محیطی, اقتصادی و عوامل سیاسی را برای سال قرار داده آمریکایی ها در معرض خطر شرایط مزمن است که همپوشانی با COVID-19 خطرات از جمله آسم و بیماری های قلبی و دیابت است.

جوامع از رنگ در هر کشور تا به حال یک تجربه منحصر به فرد از سرایت و این اعداد نشان می دهد که شیوع است که منعکس کننده خودنمایی بهداشت و درمان-مراقبت از نابرابری است که هیچ واکسن و یا درمان می تواند درمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب