'فقط تا': جورج فلوید خانواده متعجب عظیم زادگاه جمعیت

هوستون—آنها در آمد و حتی سوار بر اسب. آنها clamored تا درختان به دست آوردن یک دیدگاه بهتر. آنها شعار می دادند

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

هوستونآنها در آمد و حتی سوار بر اسب. آنها clamored تا درختان به دست آوردن یک دیدگاه بهتر. آنها شعار می دادند "می گویند نام خود را: جورج فلوید."

روز سه شنبه حدود 60,000 مردم در زادگاه این مرد کشته شده توسط پلیس در مینیاپولیس در هفته گذشته به جشن 46 سال زندگی. هجده از اعضای خانواده خود را ایستاده در مراحل تالار شهر و شگفت زده در جنبش وسیع قبل از آنها.

"هرگز مرد که من فکر کردم ما می خواهم که بسیاری از این افراد مرد برای برادر من" ترنس فلوید یک خواهر و برادر به جمعیت گفت. "من عاشق میشم مرد." او التماس کرد با معترضان در سراسر کشور—که نشان داده اند تا در تعداد بی شماری از شهرستانها به مدت هشت شب—برای نشان دادن صلح و گام به جلوگیری از هر گونه خشونت و یا غارت آنها ممکن است ببینید.

"شما بشود همه ما نام خود را به نام" او گفت: با اشاره به آشوبگران و تظاهر. "آن بزرگتر از برادر من. ما بچه ها در حال رشد است. ما tryin' به شکستن چرخه در حال حاضر. ما هم این است."

"فلوید مورد نیاز همه به یک چیز قبل از او در زمان خود آخرین نفس" یکی دیگر نسبت به جمعیت گفت. "و من فکر می کنم بسیاری از مردم آن را از دست رفته [و] گمراه هستند.... او خواسته است که مردم فقط تا. به اطراف خود نگاه کنید. همه بلند شد. توجه به چیزهای کوچک. آنها در حال انتظار برای شما را به رفتار unbecomingly. آنها در حال انتظار برای شما را به انجام خود را مانند یک احمق است."

و در واقع در همراهی با این روند در هوستون در روزهای اخیر تجمع بود مسالمت آمیز یک برای چند ساعت—حتی اگر تنش گرم شده تا در شب.

در میان کسانی که در این تجمع در مرکز شهر هوستون, سازماندهی شده توسط رپرهای Bun B و Trae tha Truth بود متمایز گروهی از معترضان: حدود دو دوجین مردان آفریقایی-آمریکایی و زنان سوار بر اسب. متعلق به باشگاه با نام مثل 5 بخش Non-Stop Riderz و زنده و رایگان Riderz این دنباله دار بودن سواری گروه هستند یک سنت دیرینه در بسیاری از هوستون آفریقایی-آمریکایی محله.

"ما از سراسر شهر—شمال غرب در همه جا گفت:" سوار که کاهش یافته است به شناسایی خود.

اگر چه این رویداد نبود اسپانسر شده از طرف شهرستان مقامات محلی از جمله شهردار سیلوستر ترنر و رئیس پلیس هنر اکودو پیوست تجمع و پس از آن در ماه مارس به شهر هال به آن یک شبه رسمی مجوز و پروانه.

قبل از ماه مارس آغاز شده مستی خواست جمعیت را به یک زانوی خود را راست مشت در هوا نگه 30 ثانیه سکوت. در میان کسانی که زانو: اکودو است که آوازی در حمایت از صلح آمیز تاکید.

Bun B پرسید این جمعیت به نمایندگی از فلوید خانواده برای حفظ مارس صلح آمیز است. "اگر شما نگاه کنید هر کسی تحریک چیزی که آنها را از," او گفت:. "جهان است که به دنبال در هوستون تگزاس امروز. اجازه دهید آنها را به چیزی برای دیدن."

Trae tha Truth همچنین درخواست یک تظاهرات مسالمت آمیز ساخته شده اما سرخوردگی خود را روشن. "امروز ما تو را motherfucking بیانیه, دوره," او گفت: جمعیت است. "ما ain't حمایت از گه. ما باید به پاره کردن این سیستم از داخل به خارج است. این نه فقط در مورد بد, پلیس, آن را در مورد افراد بالای آن پلیس است."

و او اشاره کرد. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اگر آنها غارت ما شلیک کنید. ما نمی havin که گه در هوستون."

کنگره Sheila Jackson Lee, که نشان دهنده سوم بخش محله که در آن فلوید بزرگ شد تا به طور خلاصه خطاب به جمعیت امیدوار به "نشان می دهد که ملت چه جورج فلوید بود و همه چیز در مورد."

Rallygoers شعار جورج فلوید نام "بدون عدالت بدون صلح" "من نمی توانم نفس بکشم" و دیگر خودداری آشنا از سراسر کشور تظاهرات.

در مقابل مرحله جری Higgenbotham یک میانسال آفریقایی-آمریکایی مرد ایستاده در کنار او دو پسر با پوشیدن لباس سیاه و سربند چاپ شده با پرچم آمریکا. "پسر من فقط از دبیرستان فارغ التحصیل شد و در مورد شروع به کالج" Higgenbotham گفت. "من باید به او صحبت کردن در مورد آن, اما به جای من به او میآموزد که چگونه برای زنده ماندن تا زمانی که شما پوست سیاه و سفید."

تظاهرات و راهپیمایی های گذشته سوار نمای از هتل های هوا و Le Meridien. داوطلبان در طول مسیر از دست رایگان تنقلات و بطری آب. ماه مارس کشیده حداقل ده شهر بلوک تقریبا از یک طرف شهر به طرف دیگر. این بزرگترین تجمع بسیاری در میان جمعیت دیده بودند.

مردم تماشا می کردند راهپیمایان با عبور از پارکینگ و گاراژ هتل بام استخر و بالکن در مرکز شهر آپارتمانهای. بسیاری از خانواده ها و کودکان می تواند دیده می شود در میان جمعیت بود که به طور کامل صلح آمیز است. یک جوان آفریقایی-آمریکایی و پسر برگزار می شود نشانه آن است که گفت: "من باید پدر من است."

برخی از راهپیمایان لعنت داد و انگشت وسط به افسران پلیس در طول مسیر. دیگران رد و بدل مودب سلام. بیشتر به نظر می رسید به چشم پوشی از پلیس. یک افسر پلیس به شست به مردم است. "هی, من دوست دارم پیراهن خود را," او گفت: گاهی اوقات. یک زن راه می رفت توسط خط پلیس در سکوت نگه داشتن یک مقوا با مخفف "ACAB" بر روی آن نوشته شده. پلیس او را نادیده گرفته.

در تالار شهر با پلیس و اخبار هلیکوپتر گردان سربار چندین بلندگو را محکوم کرد و پلیس فرانسه از مراحل. افراد صعود درختان پوشش پارک به دست آوردن یک دیدگاه بهتر.

شهردار سیلوستر ترنر خطاب به جمعیت منجر به تماس-و-پاسخ شعارهای "می گویند نام او" و "جورج فلوید."

او خواست "جورج شهر" به صلح آمیز باقی می ماند چرا که "این که ما که هستیم."

اما به عنوان اعتراض رسمی به خود جلب کرد به نزدیک وجود دارد نکات ناآرامی است که مصرف این کشور در روزهای اخیر. پلیس ضد شورش و پلیس نصب شده شروع به هل دادن صلح آمیز راهپیمایان در خیابان و تصادف تعقیب درهم bullhorn اعلام کرد که "دیگر تظاهرات مسالمت آمیز" و هر کسی که نمی پراکنده خواهد بود دستگیر شد.

در واقع صحنه باقی مانده است نسبتا متین یکی. در آفتابی بار در کاپیتول خیابان, مردم, نوشیدن آبجو و تماشا معترضان مارس ، ساکنان آویزان کردن درب ماشین وافغان موسیقی و سیگار کشیدن باعث کندی.

همانطور که برای سوار پلیس ده ها تن از مردم مسدود خیابان نزدیک به دقیقه, خدمتکار, پارک, خانه Astros و حاضر به تکان دادن با وجود پلیس سفارشات.

"هیچ کس صدمه دیده بود گفت: Kianna مور 19 ساله آفریقایی-آمریکایی که به شرکت در ماه مارس است. "آن صلح آمیز است. ما خواسته برخی از افسران به پایین آمده و زانو زدن با ما. یکی بود اما بقیه فقط ایستاده بود و خندید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب