Coronavirus آخرین: برزیل عفونت فراتر از 1 میلیون

جهان دوم بدترین آمار کشور بیش از 1 میلیون COVID-19 موارد و نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر. COVID-19 مرگ و میر در

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

جهان دوم بدترین آمار کشور بیش از 1 میلیون COVID-19 موارد و نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر. COVID-19 مرگ و میر در مکزیک بیش از 20 ، 000. دنبال DW برای آخرین.

- رییس جمهور آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن در حال آماده سازی برای میزبانی اولین کمپین تجمع پس از همه گیر آغاز شد هر چند کارشناسان هشدار داده اند در برابر آن

- مکزیک دیده می شود بیش از 20 ، 000 مرگ و میر

- موارد در برزیل گذشت 1 میلیون

- در سطح جهانی بیش از 8.6 میلیون نفر تست مثبت و بیش از 458,000 اند:

00:25 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در مکزیک پیشی گرفته 20,000 پس از وزارت بهداشت و درمان گزارش 647 جدید مرگ و میر و 5,030 موارد جدید. مجموع موارد پیشی گرفته اند 170,000.

دولت هشدار داده است که تعداد واقعی موارد ممکن است به مراتب بالاتر از موارد تایید شده.

زودتر Mexico City تاخیر در بازگشایی اقتصاد در یک هفته به زمان بیشتری برای موارد به رها کردن. بازارها و رستوران ها و مراکز خرید و هتل ها و اماکن عبادت بسته باقی خواهد ماند برای حداقل یک هفته دیگر.

00:15 یک مقام ارشد در کاستاریکا گفت: کشور را توقف بازگشایی اقتصاد با توجه به افزایش تعداد coronavirus موارد است.

"این شماره به فکر می کنم که هیچ چیز اشتباه است و که ما می توانیم همچنان با بازگشایی" گفت: وزیر بهداشت دانیل Salas. این کشور با ثبت یک رکورد 119 جدید کروناویروس موارد در 24 ساعت گذشته با 12 جدید مرگ و میر.

00:10 چندین ایالت آمریکا از جمله ایالت آریزونا و فلوریدا دیده اند رکورد روزانه خوشه در موارد در 24 ساعت گذشته. خبر می آید به عنوان بسیاری از کشورهای در ادامه به بازگشایی اقتصاد خود را حتی اگر روزانه مثبت نرخ بیش از این که موظف 5% در 16 متحده است.

بیشتر بخوانید: چگونه میلیون ها نفر در امریکا به طور موقت اخراج می تواند دائمی

آمریکا نیز رد چینی شرکت های هواپیمایی درخواست های اضافی هفتگی پروازهای بین دو کشور به عنوان دولت هایشان به تدریج سهولت و محدودیت های مسافرتی. مقامات ایالات متحده گفت که این حرکت بود و نه به معنای تشدید تنش اما برای حفظ توازن بین مقدار از ما و چینی پرواز. هشت هفتگی پروازهای در حال حاضر مجاز بین ایالات متحده و چین است.

00:05 برزیل را تایید کرد coronavirus مورد تعداد گذرانده 1 میلیونبا 48,954 مرگ و میر با توجه به آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت.

برزیل بدترین دوم-آمار کشور در جهان پس از ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: به عنوان coronavirus و جنگل زدایی افزایش می یابد در برزیل, گروه Bolsonaro به دادگاه

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus به روز رسانی در اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

اد/dr (AP, Reuters AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن