Grass Valley Technology داد بر اساس همکاری و می افزاید: اعضای جدید

گرس ولی همچنان به حمایت از همکاری در سراسر رسانه های زنجیره تولید برای تقویت تحویل برای مشتریان با استقبال چند

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

گرس ولی همچنان به حمایت از همکاری در سراسر رسانه های زنجیره تولید برای تقویت تحویل برای مشتریان با استقبال چند عضو جدید به چمن دره تکنولوژی داد (GVTA). راه اندازی در ماه آوریل 2019 در برنامه صدور گواهینامه ارائه مزایای کلیدی به مشتریان مانند بهبود اعتماد به نفس خرید و دسترسی به طیف گسترده ای از سیستم ها و راه حل های که سازگار با Grass Valley سیستم عامل و گردش قطعات. EcoDigital, Haivision مارک رابرتز کنترل حرکت (MRMC) و Vitec گروه Vinten و Autoscript تاریخ پنج شرکت های موجود در حال حاضر بخشی از GVTA.

"پس از آن راه اندازی یک سال پیش چمن دره تکنولوژی اتحاد دیده می شود قابل توجه علاقه مثبت و صنعت پذیرش و ما مفتخریم که محدوده دینامیکی از شرکت هایی که این برنامه به ارمغان می آورد با هم. به عنوان پخش شرکت های رسانه ای در تلاش برای ارائه فریبنده محتوا و ارزش تولید بالا است که مصرف کنندگان تقاضا ما به مشتریان ما دسترسی به راه حل قابل اعتماد است که تست شده و پیکربندی شده برای دیدار با خواسته های ماموریت بحرانی محیط های تولید" گفت: تیم شانه جمهور چمن دره. "این GVTA می دهد مشتریان بیشتر خرید اعتماد به نفس و یک آرایه وسیعی از ارزش-اضافه شدن قابلیت."

شرکت نرم افزاری EcoDigital را سردستهزنان خواننده اپرا پیشرو محتوا سازی سیستم مدیریت و سردستهزنان خواننده اپرا مجموعه نرم افزار دگرگون rich media مدیریت دارایی ها. EcoDigital و چمن دره سیستم های یکپارچه برای فعال کردن مستقیم و کارآمد مسیر از هر نوع ذخیره سازی لایه به تبریز انتقال دهنده سرور های. شفق قطبی خوارز, مدیر بازاریابی در EcoDigital گفت: "همکاری ما با چمن دره توسط یک تعهد عمیق به مشتری و موفقیت است. ما با هم در حال ساخت آن را آسان تر برای شرکت ها برای پیاده سازی قوی رسانه دارایی و مدیریت چرخه عمر راه حل هایی که ارائه بهترین در کلاس پخش و پس از تولید خدمات به مشتریان تجربه در صنعت است."

رهبر جهانی در زنده جریان ویدئو از فن آوری های Haivision می دهد سازمان راه حل برای جریان در پخش با کیفیت پایین, تاخیر تصویری از هر مکان. Haivision پردازد برخی از مهمترین خواستار جریان ویدئو چالش ها و ترکیبی از Haivision جریان راه حل با چمن دره زنده تولید راه حل را قادر می سازد با کیفیت بالا و زمان تاخیر کم از راه دور تولید و گردش. پیتر Maag CCO و EVP همکاری های استراتژیک در Haivision نظر: "صنعت محرک باید دست به دست هم برای حمایت از بهترین در کلاس راه حل های است که مشتریان به دنبال. رسانههای ایجاد راه حل های با ترکیب فناوری از ارائه دهندگان خدمات مختلف و GVTA یک ابتکار مهم به سوی کاهش اصطکاک در این پروژه فرایند برنامه ریزی و ترسیم راه حل های که به کار ثابت و قابل اعتماد با هم."

MRMC یک نیکون گروه شرکت است که در خط مقدم تصویربرداری نوآوری با برش لبه راه حل برای کنترل حرکت اتوماسیون, AI, پخش رباتیک و کنترل از راه دور ضبط تصویر. این MRMC و گرس ولی یک مثال از اینکه چگونه شریک اتحاد محصولات می توانید به ارائه پایان به پایان راه حل های ورزشی و صنعت پخش. دانیل بروکس مدیر بازاریابی ارشد در MRMC افزود: "این صنعت گسترده همکاری کمک می کند تا همه ما را به اطمینان حاصل شود که ما ارائه بهترین مشتری محور راه حل ها و محصولات. برای ما GVTA فراهم می کند یک کانال جدید به نمایش گذاشتن چگونه محصولات ما هستند بخشی جدایی ناپذیر از پخش اکوسیستم."

تکنولوژی از دوربین رباتیک متخصصان Vinten و Autoscript یکی از حرفه ای پیشرو teleprompting ارائه دهندگان نشسته side-by-side با Grass Valley راه حل های پیشرو در جهان از اتاق های خبر, حفاری یک رابطه دیرینه بین شرکت. این GVTA صدور گواهینامه به مشتریان اطمینان اضافه شده از ادغام تنگ بین Vinten با کیفیت HD-VRC سیستم کنترل و چمن دره آتش اتوماسیون کنترل تولید (APC) پلت فرم برای فعال کردن اتوماسیون کامل تولید گردش کار. "بخشی از یک برنامه مانند GVTA می دهد مشتریان اضافه شده صلح از ذهن ما هستند و کمک به آنها برای کاهش خطر و اهرم های کارآمد و سازگار گردش است که مرکزی به شدت بالا newsroom محیط" اظهار نظر ریچارد Satchell VP/GM رباتیک و ارشاد در Vitec. "همانطور که ما توسعه محصول آینده نقشه راه بودن بخشی از این اتحاد ما را قادر می سازد به همکاری با چمن دره و ایجاد قابلیت همکاری برای ارائه میزان بیشتری از کارایی و قابلیت اطمینان است."

این شرکت پیوستن به ChyronHego رک و پوست کنده, Media, Net, بینش, RT نرم افزار و Telemetrics در داد. GVTA اعضا از نزدیک با گرس ولی قبل از اهدا گواهینامه برای اطمینان از سازگاری همکاری و استراتژیک مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در GVTA و هر یک از شرکت های عضو آن مراجعه کنید چمن دره وب سایت: https://www.grassvalley.com/products/gvta/.

###

برای کسب اطلاعات در مورد چمن دره راه حل ها و خدمات مراجعه کنید grassvalley.com.

در مورد گرس ولی

چمن دره end-to-end اکوسیستم قابل اعتماد, باز, استانداردهای مبتنی بر راه حل کمک می کند تا سازندگان محتوا پخش و سازمان های رسانه ها به تولید محتوای درخشان و ساخت موفقیت آمیز رسانه های کسب و کار.

ما شریک قابل اعتماد برای بسیاری از بزرگترین و خلاق ترین اسامی در رسانه ها و سرگرمی های کسب و کار را قادر می سازد به تولید غنی محتوای با کیفیت بالا به ارمغان می آورد که بیننده به اقدام نزدیک تر است; آنها را درگیر با داستان و اتصال آنها با یکدیگر است.

که مقر آن در مونترال, Grass Valley شده است در پخش, کسب و کار به مدت 60 سال است و بخشی از سنت لوئیس-بر اساس Belden, Inc. در ماه فوریه سال 2020 سیاه اژدها سرمایه امضا توافق نامه برای به دست آوردن چمن دره از Belden. این معامله انتظار می رود برای تکمیل در H1 سال 2020 است.

Belden, Belden ارسال سیگنال مناسب و Belden لوگو علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از Belden, Inc. و یا وابسته به آن شرکت ها در ایالات متحده و سایر حوزه های قضایی است. چمن دره محصولات ذکر شده علائم تجاری یا علائم تجاری ثبت شده از Belden, Inc., GVBB Holdings, S. A. R. L. یا چمن دره کانادا. Belden, Inc., GVBB Holdings, S. A. R. L. چمن دره کانادا و احزاب دیگر نیز ممکن است علامت تجاری حقوق در شرایط دیگر استفاده می شود در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن