Coronavirus آخرین: اتحادیه اروپا خواستار مردم برای دریافت عکس های آنفولانزا در اوایل

اتحادیه اروپا نگران است شهروندان می تواند ضربه های همزمان COVID-19 و آنفولانزا شیوع این سقوط. اگر در اوایل واک

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

اتحادیه اروپا نگران است شهروندان می تواند ضربه های همزمان COVID-19 و آنفولانزا شیوع این سقوط. اگر در اوایل واکسن go-ahead, اتحادیه اروپا شهروندان خود را دریافت کنید آنفولانزا jabs در تابستان. دنبال DW برای آخرین.

- کمیسیون اروپا توصیه عضو شروع به آنفولانزا واکسن به زودی برای جلوگیری از بیمارستان در حال ضربه زدن با آنفولانزا و COVID-19 بيمار

- به ما گزارش 63,262 جدید کروناویروس عفونت بیش از 24 ساعت گذشته

- توکیو را افزایش می دهد هشدار به بالاترین سطح خود به عنوان موارد افزایش

- عفونت در آلمان نزدیک به 200000

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

13:00 کودکی واکسن در برابر بیماری های تهدید کننده زندگی مانند واکسن سرخک و کزاز و دیفتری کاهش یافته است در طول COVID-19 همه گیر قرار دادن میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر هشدار داد سازمان ملل متحد سازمان.

"این قابل اجتناب درد و رنج و مرگ ناشی از کودکان از دست رفته در واکسن های معمول می تواند به مراتب بیشتر از COVID-19 خود را" سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک گزارش مشترک با کودک بدن انسان دوستانه یونیسف.

از 82 کشور مورد مطالعه در سه چهارم گزارش coronavirus-اختلالات مربوط به خود برنامه های ایمن سازی به عنوان از آوریل سال 2020 است.

حداقل 30 واکسیناسیون سرخک مبارزات بوده اند و یا در معرض خطر لغو شدن در سراسر جهان است.

شیوع بیماری سرخک عفونی نزدیک به 10 میلیون نفر در سال 2018 و کشته 140,000 از آنها — بیشتر کودکان با توجه به داده ها.

12:38 در ایران 140 سلامت کارگران فوت کرده اند از رمان coronavirus و هزاران نفر دیگر آلودهگفت: مقامات جمعه که خواست ایرانیان به رعایت بهداشت اقدامات است.

"همه ما مدیون آنها ما زندگی می کند و به آنها افتخار ما باید رعایت بهداشت پروتکل" سخنگوی وزارت بهداشت سیما سادات لاری در گفت تلویزیونی سخنان. از دست دادن سلامت کارگران بود "غم انگیز" او اضافه شده است.

ایران شده است مبارزه با یک تجدید حیات از COVID-19 بیماری با آمار و ارقام رسمی نشان میدهد افزایش جدید عفونت و مرگ و میر پس از دو ماه اخیر است.

ایران ضبط کرده 199 در 24 ساعت گذشته گفت: لاری در نظر گرفتن مجموع مرگ و میر تا 13,410.

بیشتر 2,388 مردم نیز آزمایش مثبت برای COVID-19. تعداد موارد تایید شده می ایستد در 262,173 با توجه به آخرین آمار و ارقام.

12:00 یک coronavirus شیوع در یک کشتارگاه در اتریش باعث شده است که حداقل 29 عفونت.

همه 244 کارکنان در سایت نزدیک به شهر اتریشی Eggenburg دستور داده شده است به قرنطینه.

شیوع کشف شد پس از یک کارمند در تماس با یک خط تلفن برای گزارش coronavirus علائم. این شرکت پس از انجام آزمایشات بیشتر.

نتایج حاصل از 40 آزمایشات بیشتر هنوز هم انتظار می رود.

اتریش افزایش آن تست کارگران در تولید گوشت, گیاهان, پس, پس از وقوع جرم در Tönnies کشتارگاه ها در ایالت نوردراین-وستفالن در ماه ژوئن که منجر به بیش از 1400 عفونت.

11:45 دیزنی لند پاریس, اروپا, بزرگترین خصوصی, جاذبه های توریستی دارای بازگشایی شد اما با ممنوعیت بغل کردن و یا شخصیت های معروف. نیز وجود دارد دسترسی محدود به پارک تفریحی.

میکی و پلوتون و دیگر دیزنی ارقام استقبال اولین بازدید کنندگان با لحاظ اجتماعی فاصله گرفته خوش آمدید به جشن موسیقی ایفا کرده است.

در خط با دستورالعمل جدید همه مهمانان 11 ساله و مسن تر باید پوشیدن ماسک و بازدید کنندگان باید رعایت اجتماعی فاصله در صف و در سواری.

مطابق با اصول بهداشتی ژل دست ساخته شده است در دسترس در بیش از 2 ، 000 نقاط توزیع در سراسر پارک.

نزدیک تعاملات از جمله آغوش دیزنی کثافت شده است به طور موقت به حالت تعلیق همراه با شاهزاده خانم makeovers.

روزانه رژه از شخصیت ها نیز تنها بازگشت در تاریخ بعد.

بازگشایی پارک آمد به یاد برج ایفل در مرکز پاریس بازگشایی بالای آن سطح به بازدید کنندگان است.

People on the Dumbo ride at Disneyland Paris (Reuters/C. Platiau)

سواری بازگشایی در دیزنی لند پاریس اما بازدید کنندگان مجاز نیست به آغوش شخصیت ها در پارک

11:15 کارکنان در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد مخدر در آلمان در حال تبدیل شدن نیست شما با coronavirus به عنوان به سرعت به عنوان در ابتدا ترسید گزارش روزنامه آلمانی Die Zeit نشان داده است. درصد عفونت در میان سوپر مارکت و فروشگاه های مواد مخدر کارکنان پایین تر از میانگین ملیگفت: این گزارش که بر اساس گزارش خود از چهره های بزرگ و خرده فروشان.

داروخانه و شرکت dm گفت: 0.1% از آن 41,000 کارکنان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در حالی که رقیب Rossman گزارش 36 مورد در میان آن 33,400 کارگران است. سوپر مارکت زنجیره ای Rewe و Kaufland گفت, درصد از کارکنان خود را آلوده کارکنان کمتر از میانگین ملی است.

با توجه به رابرت کخ موسسه به طور متوسط 239 نفر در هر 100,000 نفر جمعیت تبدیل شده اند آلوده به COVID-19 پس از وقوع آغاز شد.

11:10 یونان است که اجازه می دهد پرواز از آمار بریتانیا و در حال برنامه ریزی برای اجازه پرواز از سوئد از چهارشنبه آینده گزارش شبکه دولتی ERT.

اولین منشور از انگلستان فرود آمد در رودز کرت و آتن.

بریتانیا سومین coronavirus مرگ و میر در جهان در 45,053 و نهم کمترین تعداد کل موارد در 292,931.

سوئد ایستاده بود با آن بحث coronavirus استراتژی انتخاب به اعمال بسیار کمی coronavirus اقدامات است.

ادامه مطلب: سوئد شروع به شک خود را پرت coronavirus استراتژی

یونان نگه داشته است عفونت ویروس کم اما COVID-19 همه گیر است آمار یونان صنعت گردشگری ،

دولت یونان شده است هل دادن به آسانسور COVID-19 محدودیت های مسافرتی و خوش آمدید گردشگران به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. آلمانی ها در حال ترین کشور های متعدد بازدید کنندگان به دنبال شدگان ،

تنها نیمی از هتل ها و رزرو برای ماه اوت در 15 درصد از آن مربوط به ماه در سال 2019 به گزارش مطبوعات آلمان آژانس.

10:35 اتحادیه اروپا و کشورهای عضو باید خود را راه اندازی برنامه های واکسیناسیون آنفولانزا در اوایل سال جاری و هدف بیشتر مردم توصیه کمیسیون اروپا.

"همزمان با شیوع آنفلوانزای فصلی و COVID-19 می محل قابل توجهی فشار در سیستم های سلامت" این کمیسیون گفت: در یک سند که لیست اقدامات مورد نیاز برای آماده شدن برای یک امکان بزرگ موج دوم COVID-19.

مقاله به نام دولت در اتحادیه اروپا را به جلو واکسن آنفولانزا برای تابستان. مردم در اروپا معمولا خود را سالانه آنفولانزا در پاییز.

این کمیسیون همچنین خواستار متحده برای تست بیشتر مردم برای عفونت کروناویروس و راه اندازی کارآمد تماس با ردیابی سیستم های.

10:15 شرکت هواپیمایی "به زانو" درخواست مسافران برای کمک به بیش از بازپرداخت برای پروازهای لغو شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس های بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA), Alexandre de Juniac گفت: در رادیو و تلویزیون ایستگاه BFM کسب و کار.

بر اساس قوانین اتحادیه اروپا هواپیمایی عامل پرواز به و از اروپا به معنای بازپرداخت مسافر برای پروازهای لغو شده در مدت دو هفته.

اما شرکت های هواپیمایی در حال ساخت مشتریان صبر بسیار طولانی برای دریافت پول نقد و یا آنها را ارائه کوپن به جای.

کمیسیون اروپا و حقوق مصرف کننده گروه باز کرده است یک پرونده 10 عضو اتحادیه اروپا از جمله فرانسه برای عدم اجرای اتحادیه اروپا بازپرداخت مقررات.

صنعت هواپیمایی بود و هنوز هم در تلاش برای متقاعد کردن اروپا به آن اجازه می دهد به استفاده از کوپن و یا آن را به زمان بیشتری برای بازپرداخت مسافران گفت: د Juniac.

"چرا ما درخواست برای این ؟ نه برای تفریح. کسب و کار ما بیشتر به متنعم مسافران نسبت به مشکلات مطرح برای آنها به ویژه مشکلات مالی" او گفت:.

اما "جریان نقدی شرکت های هواپیمایی است که در یک آخرالزمانی وضعیت," او اضافه شده است.

یاتا گفت: در ماه گذشته از آن انتظار خطوط هوایی جهان رنج می برند به مبلغ 84 میلیارد (€73.5 میلیارد دلار) ضرر و زیان در این سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

A row of planes parked away from terminals (Imago/M. Koch)

به مراتب کمتر پروازها شده اند مصرف خاموش, خروج شرکت های هواپیمایی با کاهش عمده درآمد

09:45 مس و کبالت معادن شرکت در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) باید یک ماه به توقف محدود کارگران در سایت کارگری کشور گفت: در نامه ای سرگشاده.

کارگران نگه داشته شده است به دور از خانواده های خود با شرکت های که می خواهند برای متوقف کردن گسترش coronavirus. مدیران شرکت گفت: کارکنان یا کار و اقامت و یا از دست دادن شغل خود را از سازمان های جامعه مدنی گفت: در ماه گذشته.

شرکت های استخراج معدن باید ارائه مراقبت های بهداشتی برای کارگران و خانواده های آنان و همچنین به عنوان مسکن مناسب و یک رژیم غذایی سالم برای محدود کارگران, وزیر کار Nene sarah diel hughes Nkula گفت: در نامه ای به تاریخ جولای 13, که او به اشتراک گذاشته شده در توییتر در روز سه شنبه.

کنگو آفریقای بالا تولید کننده مس و جهان منبع اصلی کبالت, حسابداری برای دو سوم جهانی لوازم فلزی مورد استفاده در گوشی های هوشمند و ماشین های الکتریکی باتری.

معادن وزیر ویلی Kitobo Samsoni گفته کامل معدن خاموش شدن ناگهانی خواهد ماشه فاجعه بار اقتصادی و بحران اجتماعی در کشور است.

شش کارگر در Glencore را Kamoto شرکت مس (KCC) معدن در Lualaba استان باید آزمایش مثبت برای رمان coronavirus KCC اعلام کرد یک هفته پیش.

آخرین آمار و ارقام برای جمهوری دموکراتیک کنگو نشان می دهد 8,135 موارد و 190 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

08:15 برخی از 160 ، 000 نفر در اسپانیا کاتالونیا بازگشت به مستند شرایط به عنوان مقامات کار برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس در منطقه است. این حرکت در می آید تنها چند هفته پس از یک مستند در سراسر کشور برداشته شد.

بر اساس قوانین جدید, مردم ممکن است تنها به ترک خانه های خود برای فعالیت های ضروری مانند کار و یا خرید لوازم, در حالی که هتل ها, رستوران ها و کافه ها را به جز برای مواد غذایی وانت و یا تحویل.

مقامات همچنین خواسته ساکنان سه محله در نزدیکی بارسلونا در خانه بمانند اما موضوع نیست اجباری برای منطقه است.

پس از بیش از 28 ، 000 مرگ و میر به علت COVID-19 دولت اسپانیا به پایان رسید و ملی مستند در ژوئن 21, گفته, آن را تا به حال در برخورد با بدترین ویروس.

اما از آن زمان به بعد بیش از 170 خوشه های پدید آمده در سراسر کشور باعث شده مقامات برای تحمیل یک درهم آمیخته از محدودیت های محلی است که باید به سمت چپ ساکنان و صاحبان کسب و کار اشتباه در مورد آنچه اجازه داده شد.

06:26 یک بیمارستان صاحب در بنگلادش بازداشت شده است به اتهام کمک به تولید هزاران جعلی آزمون گزارش در خصوصی امکانات بهداشتی در پایتخت داکا, پلیس گفت:.

اقدام سریع گردان (RAB) واحد پلیس بازداشت محمد شاهد رئیس السلطنه بیمارستان محدود در یک روستای دور افتاده در منطقه هم مرز با هند به عنوان او تلاش برای عبور از مرز گفت: RAB سخنگوی سرهنگ Ashique بالله ،

شاهد بوده و در اجرا از بیمارستان مهر و موم شده در جولای 7, و امکانات اجازه به انجام coronavirus آزمون لغو شد گفت: بالله ،

نه از شاهد کارکنان قبلا دستگیر شده و بعد از محققان این است که بیش از 6000 گزارش نادرست صادر شده بود. این گزارش شامل هر دو مثبت کاذب و منفی کاذب. علاوه بر این امکانات در سوال جمع آوری کرده بود هزینه های بزرگ از بیماران با وجود یک توافق با دولت برای درمان این ویروس بدون هیچ هزینه.

بنگلادش که دارای جمعیت 161 میلیون دلار گزارش شده بیش از 190,000 موارد COVID-1ß و مرگ و میر 2,424.

ادامه مطلب: Coronavirus: اقتصاد پایین و فقر در بنگلادش

05:13 استرالیا در ایالت ویکتوریا تهدید کرده است که شدیدتر coronavirus محدودیت اگر شیوع اخیر است که به سرعت تحت کنترل در آورد.

Victoria, استرالیا دوم-پرجمعیت ترین ایالت در هفته گذشته تحمیل شش هفته lockdown برای حدود پنج میلیون نفر زیر یک افزایش در محلی موارد است. با وجود این اقدامات در انتخابات گفت: آنها تا به حال یافت 238 بیشتر موارد در 24 ساعت گذشته.

استرالیا مورد ستایش قرار داد به عنوان یک رهبر جهانی در coronavirus مهار اما آن تلاش کرده است در هفته های اخیر. ملی این کشور گزارش شده در اطراف 10,500 موارد و 111 مرگ و میر.

Daniel Andrews, برتر ایالت ویکتوریا به نام اقلیت از مردم برای هجوم مستند سفارشات که نیاز مردم به ماندن در خانه به غیر از فعالیت های ضروری و گفت: محدودیت می تواند تمدید شود.

"اگر مردم نمی کنند درست پس از آن ما را مجبور به حرکت به محدودیت های اضافی بودن در محل قرار داده و به طور بالقوه طولانی ... این محدودیت" اندروز به خبرنگاران گفت: در ملبورن.

ادامه مطلب: چگونه از اروپا به استرالیا بدون پرواز

بیش از 500 نفر شده است جریمه برای نقض این مستند از جمله دو مرد گرفتار رانندگی به اطراف پخش 2016 تلفن همراه بازی های ویدئویی گوگل بروید.

نخست وزیر ایالت نیو ساوت ولز Gladys Berejiklian گفت: دولت به احتمال زیاد خواهد شد همچنین نیاز تازه محدودیت با استناد به چند ده مورد جدید در هفته گذشته. دولت نخست وزیر حکومت یک پتو مستند گفت: آسیب های اقتصادی خواهد بود بیش از حد بزرگ است.

این کشور را از راه دور سرزمین شمالی گفت: در مرزهای خود خواهد ماند بسته به بازدید کنندگان از ویکتوریا و نیو ساوت ولز.

04:55 هنگ کنگ غذا و سلامت اداره گفته است آن را رول در مقیاس بزرگ آزمایش COVID-19 برای گروههای در معرض خطر زیر مرموز موج جدید محلی موارد است.

آزمایش خواهد شد هدف حدود 400000 نفر از جمله کارکنان در مراقبت های مسکونی و خانه های سالمندان برای سالمندان معلول رانندگان تاکسی و رستوران و کارمندان و کارکنان از اموال مدیریت بخش.

هنگ کنگ اجرا گسترده اجتماعی-فاصله اقدامات در اوایل این هفته پس از 52 مورد جدید پدید آمده است. سلامت اداره مشخص است که شیوع جدید به عنوان "خارج از کنترل است."

این اقدامات جدید شامل نیاز به ماسک صورت در حمل و نقل عمومی ممنوعیت شب در رستوران ناهار خوری و دوباره بسته شدن از ورزشگاه و سرگرمی محوطه.

اجتماعات باید یک بار دیگر محدود به چهار نفر از 50.

هنگ کنگ اجرایی کری لام ابراز نگرانی او را بیش از منشاء ناشناخته از 54 از 182 محلی موارد ثبت شده از جولای 6.

هنگ کنگ به ثبت رسیده 1,570 موارد coronavirus از جمله هشت مرگ و میر.

03:51 مکزیک گزارش شده است در نزدیکی-تعداد رکورد روزانه مرگ و میر به عنوان coronavirus موارد افزایش می یابد.

کشور ثبت 836 مرگ و میر و 7,051 موارد جدید COVID-19 در 24 ساعت گذشته در مجموع 36,327 مرگ و میر و 311,486 عفونت پس از آغاز همه گیر مکزیکی وزارت بهداشت گفت.

در علاوه بر این به 36,327 مرگ و میر ثبت شده مقامات مکزیکی گفت که هنوز هم وجود دارد 2,373 مرگ و میر در انتظار نتیجه مطالعات آزمایشگاهی که برخی از آنها شده اند در انتظار پس از مارس.

جدید خوشه از عفونت دخالت کرده است با طرح دولت برای اعلام به روز رسانی هفتگی از کسب و کار دوباره دهانه.

مکزیک در حال حاضر محدودیت تعداد افراد مجاز به هتل ها و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر. کافه کاباره ها و سالن های کنسرت هنوز برای بازگشایی شده است.

ادامه مطلب: در مکزیک coronavirus سیل مواد غذایی بانک ها با تقاضا

03:36 شیلی پلیس در حال آموزش سگ ها برای تشخیص افراد آلوده به ویروس coronavirusتوسط خرناس عرق خود را.

سگ — سه retrievers طلایی و لابرادور — استفاده می شود برای تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و از دست مردم است. آموزش خود را آغاز کرد و یک ماه پیش و از آنها انتظار می رود در این زمینه در ماه اوت.

"ویروس هیچ بوی بلکه عفونت ایجاد تغییرات متابولیک" است که به نوبه خود منجر به انتشار یک نوع خاص از عرق "آن چیزی است که سگ را تشخیص گفت:" فرناندو Mardones یک Universidad Catolica استاد اپیدمیولوژی دامپزشکی.

انگلستان و فرانسه و آلمان نیز شاغل کانین به تشخیص coronavirus.

03:25 آلمان در مجموع عفونت کروناویروس نزدیک 200,000 روز چهارشنبه, آخرین اطلاعات از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داده است.

تعداد تایید COVID-19 مورد افزایش یافته 351 به 199,726 و گزارش مرگ و میر افزایش سه تا 9,071.

02:15 مهاجران در یمن صورت انگ زدن به عنوان حامل COVID-19. بیش از 14,500 مهاجران در این کشور عمدتا اتیوپی شده است hounded گرد و ارسال بسته بندی به استان های مختلف سازمان ملل متحد مهاجرت سازمان گزارش شده است.

"برای نزدیک به شش سال, یمن شده است بسیار نا امن مکان برای یک مهاجر گفت:" پاول دیلون از سازمان بین المللی مهاجرت ، "COVID-19 ساخته شده است که این وضعیت بدتر; مهاجران هستند scapegoated به عنوان حامل ویروس و به عنوان یک نتیجه رنج می برند, محرومیت و خشونت است."

اگر چه تعداد موارد و مرگ و میر در ایران بسیار پایین است در 1,516 و 429 ترتيب کارشناسان هشدار می دهند که این اعداد را منعکس نمی کند از این بیماری همه گیر در کشور است.

دیلون گفت که مهاجران که اغلب زندگی می کنند در خارج از منزل در ساختمان های رها شده و یا در مراکز بازداشت هستند به ویژه آسیب پذیر به ویروس. "وجود دارد هیچ دسترسی به برخی از اصول که یکی نیاز به آدرس نگرانی های بهداشت عمومی مانند COVID-19" او گفت:.

بیشتر بخوانید: یمن کشته و زخمی کودکان امد و شد زیاد عربستان جنگ

01:47 ما شرکت زیست فناوری مدرن گفت که آن COVID-19 واکسن را وارد مرحله نهایی آزمایشات انسانی در جولای 27. نتایج اولیه نشان می دهد که واکسن امن بود و باعث تولید آنتی بادی است.

مدرن گفت: آزمایش واکسن بود "به طور کلی امن و قابل تحمل با هیچ عوارض جانبی جدی گزارش شده از طریق روز 57. عوارض جانبی به طور کلی گذرا و خفیف تا متوسط در شدت."

واکسن شناخته شده به عنوان mRNA-1273 است که تولید شده توسط مدرن در همکاری با دولت ایالات متحده. در مرحله اول تزریق اجرا شد 45 شرکت کنندگان بین سنین 18 و 55. فاز دو در رفت و شامل شرکت کنندگان بالاتر از سن 55. فاز سه trial برنامه ای برای تست 30000 نفر در اواخر این ماه.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: آنتی بادی ایمنی پایین پس از بهبودی

00:50 توکیو اعلام کرد که این افزایش هشدار به بالاترین سطوح چهار و پس از یک مکالمه در مواردبا توجه به Asahi روزنامه. موارد بیش از 200 در چهار از شش روز. تست در شهرستان قرمز -ight مناطق نشان داد افزایش در تعداد موارد در میان مردم در 20s و 30s.

بیشتر بخوانید: اوکیناوا شوکه شده در خوشه coronavirus موارد در پایگاه های نظامی آمریکا

00:07 موارد در حال افزایش در سراسر ایالات متحده و حتی در میان برخی از ایالت ها که برای اولین بار به سهولت مستند محدودیت.

نوادا شاهد رکورد افزایش در تعداد coronavirus موارد است. بیش از 1100 عفونت های جدید گزارش شده در سطح ایالت آوردن مجموع به 30,000. مقامات منسوب سنبله به مردم عدم پوشیدن ماسک و حفظ فاصله در طول تعطیلات روز استقلال. افزایش بستری شدن در بیمارستان ادامه داد: کمتر از یک هفته بعد از رستوران ها و کافه ها بسته شدند در لاس وگاس و رنو مناطق.

فلوریدا تبدیل شده است که جدید کانون شیوع گزارش روزانه ثبت 133 جدید COVID-19 مرگ و میر در سه شنبه, بالا بردن دولت شمار کشته شدگان به بیش از 4500. آلاباما و کارولینای شمالی نیز گزارش داد افزایش مرگ و میر در 40 و 35 بود.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد از برنامه به مدارس در پاییز با توجه به COVID-19. در ضمن مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا, Anthony Fauci گفت که تصمیم گیری در بازگشایی مدارس در مناطق مختلف کشور باید به سمت چپ به مقامات محلی.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

kmm tg/اس ام اس (dpa, AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب