Coronavirus آخرین: آلمانی صنعت گوشت به وصله پینه کردن در میان شیوع

دولت آلمان برگزار کرده است مذاکرات با صنعت گوشت در میان چندین کشتارگاه شیوع است. در ضمن ما شکست رکورد خود را ب

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

دولت آلمان برگزار کرده است مذاکرات با صنعت گوشت در میان چندین کشتارگاه شیوع است. در ضمن ما شکست رکورد خود را برای جدید ترین موارد تایید شده در یک روز است. دنبال DW برای آخرین.

  • ما سیاهههای مربوط به بیش از 40 ، 000 موارد تنها یک روز رکورد
  • مواد غذایی آلمانی و وزیر کشاورزی جولیا Klöckner دیدار گوشت مقامات صنعت به بحث در مورد آینده دامداری زیر چند شیوع
  • دولت هلند می اندازد ملی هواپیمایی KLM €3.4 میلیارد تاسیسات
  • بیش از 9.62 میلیون موارد تایید شده در سطح جهان با بیش از 488,500 مرگ و میر ثبت شده

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

17:58 در حالی که تازه خوشه ای از موارد در یک کشتارگاه است برداشت عناوین دیگری رو به رشد شیوع در یک کارخانه که تولید دنر کباب دریافت کرده است کمتر مورد توجه است. با توجه به آخرین گزارش 82 نفر از کارگران شاغل در این کارخانه در غرب شهر مئرس در حال حاضر آزمایش مثبت برای coronavirus.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه مقامات منطقه گفت: 260 آزمايش انجام شده با نتایج 26 ها هنوز هم آمده است. هفده کارگران در کارخانه تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است دریافت آزمون آنها گفت. این افراد آلوده و افرادی که در تماس نزدیک با آنها تمام شد در قرنطینه و نشان دادن هیچ نشانه, با توجه به بیانیه.

بر خلاف دیگر گیاهان گوشت پردازش است که دیده می شود شیوع بیماری در همان ایالت نوردراین-وستفالن در مئرس تسهیلات نیست به اشتراک گذاشته اند مسکن برای کارگران آن گفته بود که "برجسته بهداشت مفهوم" در محل.

هیچ محدودیتی برای تحمیل شود و در زندگی عمومی در حال حاضر به گفته مدیر منطقه Ansgar مولر به عنوان تعدادی از عفونت های زیر سطح است که اقدام لازم گرفته شود. در ابتدا 17 مورد گزارش شده بود در کارخانه.

17:52 یک پنجم ساکنان مسکو که گرفته اند coronavirus آزمون تست مثبتدولت شهرستان خبر داد.

"امروز 19.9 درصد از Muscovites باید آنتی بادی به coronavirus" معاون شهردار آناستازیا Rakova وظیفه با هدایت این شهر سیاست در مسائل مربوط به سلامت در بیانیه ای گفت.

بیش از 90 ، 000 ساکنان مسکو قرار گرفته اند تست برای آنتی بادی به عنوان بخشی از یک برنامه سراسر شهر بود برای تعیین مقیاس شیوع.

حدود یک سوم از کسانی که آزمایش مثبت آنتی بادی هستند به احتمال زیاد به دست آورد و آنها را در ماه گذشته Rakova گفت.

مسکو برداشته یک مستند سه هفته پیش با استناد به یک قابل ملاحظه ای کاهش ميزان عفونت پس از محدودیت شده بود در محل به مدت دو ماه.

روسیه گزارش کرده است بیش از 620,000 موارد از رمان coronavirus جهان سوم-بزرگترین caseload پشت است که از ایالات متحده و برزیل است.

17:30 فرانسیس اهدا کرده است 35 هواکش به کشورهای بد مجهز برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس واتیکان گفت: در روز جمعه.

پاپ می خواستم به "بیان مشخص خود را به نزدیکی با کشورهای آمار COVID-19 همه گیر به خصوص کسانی که سلامت سیستم با داشتن مشکلات بیشتر," بیانیه ای گفت:.

کشورهایی که دریافت هواکش شد هائیتی و جمهوری دومینیکن, بولیوی, برزیل, کلمبیا, اکوادور, هندوراس, مکزیک, ونزوئلا و کامرون, زیمبابوه, بنگلادش, و, اوکراین, با توجه به بیانیه ای از پاپ خیریه ،

16:43 آنگلا مرکل صدراعظم آلمان می گوید کشور او در یک موقعیت خوب برای کمک به صندوق در مقیاس بزرگ اقتصادی برنامه برای کمک به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بهبود می یابند پس از coronavirus همه گیر است که در آلمان علاقه به انجام این کار.

"آلمان به پایین بدهی جیره و می توانیم در این وضعیت فوق العاده ای را در برخی از بدهی بیشتر," او در مصاحبه با گفت: شش روزنامه های اروپایی و اضافه کرد که "چه خوب است برای اروپا برای ما خوب است."

صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی ماه گذشته پیشنهاد €500 میلیارد دلار ($560.4 میلیارد دلار) بازیابی بسته های تامین شده توسط مشترک استقراض با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا — آلمان با وجود قبلی و طولانی مقاومت مشترک قرض گرفتن.

ادامه مطلب: کمیسیون اروپا رونمایی €750 میلیارد بهبود طرح

14:27 مواد غذایی آلمانی و وزیر کشاورزی جولیا Klöckner است تصریح کرد: حرکت های مختلف از برنامه های دولت را برای درمان موارد نقض حقوق بشر در صنعت گوشت در پی چند بزرگ coronavirus شیوع بیماری در میان کارگران است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با نمایندگان از صنعت گوشت او خود را تکرار انتقاد از قیمت گوشت که خیلی کم به منعکس کننده هزینه های واقعی تولید است.

او بار دیگر گفت که آلمان در حال برنامه ریزی برای معرفی یک رفاه حیوانات لوی است که می تواند اضافه شده به قیمت گوشت. علاوه بر این او گفت: نمایندگان در مذاکرات موافقت کرده است که مقامات باید در نگاه اخلاقی پس زمینه به ارزان مواد غذایی به طور کلی و در شیوه های تجاری غیر منصفانه در صنعت گوشت.

Klöckner گفت: کیفیت مهر و موم نیز در نظر گرفته شده به مصرف کنندگان راهنمایی در مورد چه محصولات گوشت خود را ملاقات کرد استانداردهای اخلاقی.

12:37 سوئد از ویروس پاسخ را رد کرده است که ادعا می کنند که کشور در حال تجربه "تسریع انتقال است." او می گوید: افزایش تعداد پایین برای افزایش تست.

"متاسفانه این یک سوء تعبیر از اطلاعات" آندرس Tegnell متخصص اپیدمیولوژی با سوئد آژانس بهداشت عمومی گفت: رادیو سوئد.

که دفتر منطقه ای اروپا در اوایل هفته قرار داده سوئد در یک لیست از 11 کشور در معرض خطر موج دوم است که می تواند "فشار سیستم بهداشت و درمان را به آستانه یک بار دیگر."

11:00 مواد غذایی و کشاورزی, وزیر جولیا Klöckner دعوت کرده است گوشت مقامات صنعت به بحث در مورد آینده پرورش دام. در این جلسه پس از چندین coronavirus شیوع بیماری در گیاهان گوشت پردازش در آلمان منجر به افزایش نظارت در این شرایط برای کارگران و حیوانات در این صنعت است.

"به سختی وجود دارد یکی دیگر کشور اروپایی است که گوشت به عنوان ارزان به عنوان ما" Klöckner گفت پیش از این مذاکرات انتقاد آلمان را وابستگی به "گوشت ارزان" میباشد. Coronavirus شیوع کشیده اند با توجه به وضعیت اسفبار کارگران مهاجر در اغلب شرایط تنگ و کار ساعت های طولانی بدون پرداخت غرامت.

داستان کامل در اینجا: کروناویروس در آلمانی گیاهان گوشت: مواد غذایی وزیر خواستار تنظیم مجدد'

بیشتر بخوانید:سابق کشتارگاه کارگر 'شنیده همکاران گریه در شب'

10:37 با استناد به افزایش عفونت کروناویروس در آمریکا, آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn خواست مردم در آلمان باقی می ماند محتاط در مورد این بیماری همه گیر.

"40,000 عفونت های جدید در ایالات متحده در یک روز: همه گیر است هنوز رتبهدهی نشده است به اوج خود رسیده در سراسر جهان است. این یک هشدار فوری به ما در آلمان هوشیار باشند. هر کجا که این ویروس می شود و شانس آن گسترش می یابد" Spahn ارسال شده در توییتر.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) در حال حاضر تخمین می زند که بین 16.5 و 26.4 میلیون نفر در ایالات متحده آلوده شده اند. آمریکا حدود 2.3 میلیون مورد تأیید و زمان در سراسر کشور مرگ و میر در حدود 600 در هر روز.

09:40 لندن پلیس با partygoers در یک حزب غیر قانونی یک شبه در ناتینگ هیل (غرب لندن است. پلیس گفت که آنها مورد حمله قرار گرفتند در حالی که تلاش برای متفرق کردن جمعیت. اگر وجود دارد هیچ تایید گزارش آسیب جدی به آنها گفت: اشیاء پرتاب شده بود ،

"ما می دانیم که پس از ماه, محدودیت, مردم نا امید شده است و مردم می خواهند به گرد هم می آیند در تجمعات اما این غیر قانونی raves بدیهی است که غیر قابل قبول" وزیر محیط زیست جورج Eustice گفت اخبار آسمان.

در شب چهارشنبه, 22 افسران صدمه دیده و چندین اتومبیل گشت زنی بودند تخریب هنگامی که پلیس وارد یک غیر مجاز رویداد موسیقی در Brixton در جنوب لندن. پس از برخورد این شهر پلیس متروپولیتن گفت: آن انجام یک "افزایش عملیات پلیس" در سراسر لندن که درگیر استقرار اضافی افسران.

تحت مستند محدودیت در انگلستان گروه هنوز هم محدود به شش نفر. اما آب و هوای گرم بیش از چند هفته گذشته شاهد بزرگتر تجمعات را از جمله غیر قانونی احزاب و نمی توانید رای بدهید.

روز پنجشنبه مقامات در سواحل جنوبی شهر بورنموث اعلام کرد یک "حادثه بزرگ" پس از هزاران نفر از مردم flocked به ساحل. مقامات محلی گفته بودند "وحشت زده" در صحنه در میان همه گیر.

08:40 مقامات مرکزی آلمان در شهر گوتینگن گفت: یک هفته قرنطینه قرار داده شده در یک مجتمع مسکونی با برخی از 700 ساکنان به پایان خواهد رسید و طبق برنامه در نیمه شب.

پس از شیوع در هفته گذشته حدود 120 COVID-19 عفونت های ترسیم شده برای این مجتمع این شهر دستور داد ساکنان باقی می ماند در خانه های خود و بسته کردن ساختمان; ساخت یک حصار در اطراف محل و راه اندازی نقاط ورود و خروج. این شهر در گفت و گو با ارائه وعده های غذایی, مواد غذایی و امکانات پزشکی برای ساکنان.

مقامات شهرستان گفت: اقدامات قرنطینه با موفقیت مانع از شیوع بیماری از گسترش بیشتر. حصار خواهد شد تا حدی گرفته شده و چک های امنیتی باقی خواهد ماند و برای چند جدا شده COVID-19 موارد مورد نیاز به در خانه باقی می ماند.

مسکن مجتمع بدنام است برای در حال اجرا را با ساکنان زندگی محکم بسته بندی شده در آپارتمان های کوچک است. آخر هفته گذشته درگیری درگیری میان پلیس و ساکنان ساختمان که پرتاب سنگ از ویندوز و تلاش برای شکستن حصار اطراف ساختمان.

08:00 دولت هلند را KLM €3.4 میلیارد دلار ($3.81 میلیارد دلار) تاسیسات به کمک ملی حامل زنده ماندن رکود در بازار جهانی صنعت حمل و نقل هوایی ناشی از این بیماری همه گیر.

این بسته حمایتی ساخته شده است از 1 میلیارد یورو وام و 2.4 میلیارد یورو برای تضمین وام های بانکی.

"این یک گام بسیار مهم است و من قدردانی من به نمایندگی از همه KLM همکاران به هلندی دولت و بانک ها برای اعتماد به نفس خود را در سازمان ما و آینده ما" هلندی وزیر دارایی Wopke Hoekstra در بیانیه ای گفت:, و اضافه کرد که زیان کار در حامل است که در استخدام برخی از 30000 نفر هستند "به احتمال زیاد اجتناب ناپذیر است."

به عنوان بخشی از کمک مالی شرایط KLM باید بریده بریده هزینه 15 درصد بهبود هواپیمایی پایداری و کاهش تعداد شب پرواز از آمستردام فرودگاه Schiphol.

در ضمن Bain Capital, آمریکا سرمایه گذاری های خصوصی شرکت اعلام شده است به عنوان برنده پیشنهاد برای ویرجین استرالیا.

هواپیمایی برای ورشکستگی زمینه پس از آن بود که بیش از AUD $5 میلیارد دلار (US$3.2 میلیارد دلار) بدهی و تا به حال به دادگاه تجدید نظر برای AUD $1.4 میلیارد دلار وام به شناور باقی می ماند اما دولت استرالیا حاضر به قید وثیقه اکثر خارجی متعلق به شرکت. شرکت هواپیمایی حمایت ریچارد برانسون تلاش کرده است برای سال برابر بزرگتر حامل کوانتاس.

06:28 فوتبال برزیل باشگاه تصمیم به رفتن پیش با کشور اصلی قهرمانی در اوت 9 با وجود کارشناسان بهداشت هشدار داد که شیوع کروناویروس می تواند اوج در برزیل که در آن زمان.

بالا-پرواز لیگ در ابتدا مجموعه ای برای شروع در ماه مه بود اما به تعویق افتاد و با توجه به همه گیر. در بیانیه ای فوتبال برزیل است کنفدراسیون گفت که نمایندگان تمام 40 باشگاه ها از دو بخش اصلی توافق در تاریخ. پس از تعلیق سه ماه از راه اندازی مجدد خواهد شد بستگی دارد در گواهی عدم سوء پیشینه از مقامات بهداشتی.

برزیل کنفدراسیون فوتبال گفت: 19 از 20 باشگاه در بالا پرواز شد و باز به بازی در شهرهای دیگر اگر خود را در شهر محل زندگی تلقی ناامن توسط مقامات بهداشتی.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro و ریو دو ژانیرو Flamengo یکی از برزیل ثروتمندترین باشگاه های فوتبال شده اند لابی برای بازگشت به بازی پس ممکن است.

بیش از 55 ، 000 در برزیل فوت کرده اند از COVID-19 و حدود 1.2 میلیون نفر آلوده شده است دوم تنها به ما در ناخالص نظر.

05:45 آلمانی راه آهن و حمل و نقل عمومی اپراتور Deutsche Bahn (DB) است پاشش اتوبوس سطوح با پوشش های خاص برای محافظت از مسافران و کارکنان از coronavirus.

Man in mask and protective gear sprays bus surfaces (picture-alliance/dpa/H. Kaiser)

دسی بل می گوید: پوشش دستیابی به یک جوانه کاهش بیش از 90% و محافظت درمان مناطق در برابر میکروب ها برای حداقل 12 ماه

به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی در سراسر کشور, 12 منطقه ای اتوبوس در شهر دورماگن بین غربی شهرهای دوسلدورف و کلن ابتدا با توجه به بی رنگ ضد ویروسی و ضد ماده است. تمام سطوح است که می تواند لمس - به عنوان مثال فرمان, صندلی, توقف دکمه ها و دستگیره های نرده - شد اسپری.

با توجه به DB پوشش دستیابی به یک جوانه کاهش بیش از 90% و محافظت درمان مناطق در برابر میکروب ها برای حداقل 12 ماه. علاوه بر این ماده فعال است در برابر باکتری ها و مخمر و کپک و ویروس های دیگر.

DB همچنین قصد دارد به تدریج نصب پرده برای جدا کردن صندلی راننده در تمام آن اتوبوس.

Bus driver shown separated by glass (picture-alliance/dpa/H. Kaiser)

DB همچنین قصد دارد به تدریج نصب پرده برای جدا کردن صندلی راننده در تمام آن اتوبوس.

برند Strehl مدیر عامل DB منطقه ای, اتوبوس, عملیات برای غربی ایالت نوردراین وستفالن گفت که همه مسافران هنوز هم باید پایبند به سلامت و بهداشت قوانین.

"این همچنین بدان معنی است که ما مسافران پوشیدن دهان-و-بینی پوشش, از آنجا که پوشش متاسفانه نمی تواند جلوگیری از عفونت از طریق هوا" او گفت:.

04:50 استرالیا خواهد رفت جلوتر با کاهش coronavirus محدودیت نخست وزیر اسکات موریسون اعلام کرد با وجود افزایش عفونت در ویکتوریا کشور دوم پرجمعیت ترین دولت است.

"وجود خواهد داشت شیوع و آنچه مهم است این است که ما همچنان به ساخت توانایی ما برای مقابله با کسانی که شیوع بیماری" موریسون گفت: در یک جلسه رسانه.

استرالیا ثبت شده 37 مورد جدید از جمله 30 در ویکتوریا دولت است. مقامات بهداشت در پاسخ به استقرار آمبولانس و تلفن مراکز آزمون سراسر جنوب شرقی دولت است. مقامات گفتند آنها تست شده 20,000 مردم پس از رفتن درب به درب در حومه ملبورن.

در سیدنی, a 12-year-old, دانشجو, آزمایش مثبت وادار به بسته شدن مدرسه خود را برای تمیز کردن.

04:25 آلمان وارد شده 477 جدید COVID-19 موارد بیش از 24 ساعت گذشته موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی گفت: در یکی از پایین ترین نرخ در گزارش این هفته است.

مرگ و میر افزایش 21 برای پنجشنبه آوردن این کشور در مجموع به 8,948.

در اینجا نگاهی به در چگونه این ویروس در آلمان توسعه یافته در این هفته:

شنبه: 687 جدید موارد نامشخص جدید تلفات داده

یکشنبه: 537 جدید موارد 3 جدید مرگ و میر

دوشنبه: 503 جدید موارد جدید 10 مرگ و میر

شنبه: 587 مورد جدید, 19 جدید مرگ و میر

چهار شنبه: 630 موارد جدید, 13 جدید مرگ و میر

03:25 ایالات متحده است دست و پنجه نرم کردن با یک موج جدید در موارد با چندین ایالت ورود به سیستم خود را شکستن رکورد عفونت نرخ.

بر خلاف برخی از کشورهای شرق آسیا و اروپا و آمریکا است که هنوز هم در میان آن موج اول از ویروس. کارشناسان نقطه به wildly واگرا ویروس پاسخ از دولت به دولت و همچنین به عنوان یک سیاسی از سلامت اقدامات برای مقابله با ویروس — از جمله پوشیدن چهره maskGermany: سابق کشتارگاه کارگر 'شنیده همکاران گریه در شب و اجتماعی فاصله.

برای اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت در ایالات متحده ما را بررسی کنید آخرین بررسی اجمالی در اینجا: ما در مواجهه با 'مشکل بزرگ" به عنوان COVID-19 مورد افزایش

02:35 اتحادیه اروپا مطالعه نشان داد که کودکانی که قرارداد COVID-19 معمولا "خفیف" علائم و مرگ و میر بسیار نادر هستند.

مطالعه منتشر شده در مجله لانست کودک و نوجوان, سلامت , مجله, نگاه نزدیک به 600 کودکان زیر سن 18 سال بودند که با آلوده رمان coronavirus.

محققان دریافتند که کمتر از یک در 100 کودکانی که قرارداد این ویروس در نهایت مرگ از آن که کوچک اما درصد قابل توجهی به پایان رسید تا در حال توسعه یک مورد شدید. شایع ترین علامت در میان کودکان و تحليل شد تب در حالی که 54 درصد تا به حال یک عفونت دستگاه تنفسی و 25 درصد بوده است.

مارک Tebruegge مطالعه سرب نویسنده از دانشگاه کالج لندن Great Ormond Street موسسه بهداشت کودک گفت: اگر چه این نتایج نباید مورد استفاده قرار گیرد به منظور جلب نتیجه گیری کلی در مورد اثرات این ویروس در کودکان گفت: نتایج هنوز اطمینان بخش است.

"به طور کلی اکثریت قریب به اتفاق کودکان و افراد جوان تجربه تنها بیماری خفیف," او گفت:.

اگر چه نشانه های تمایل به خفیف محققان دریافتند که COVID-19 مثبت کودکانی که مبتلا به سایر بیماری های تنفسی در همان زمان بیش از سه برابر بیشتر احتمال دارد به نیاز به درمان در بخش مراقبتهای ويژه به جای کودکانی که فقط به حال COVID-19.

این یافته می تواند پیامدهای جدی برای اروپا آینده سرد و آنفولانزا در فصل زمستان گفت: Begona سانتیاگو گارسیا از اسپانیا در بیمارستان دانشگاه Gregorio.

01:50 مکزیک به تصویب یک گریم نقطه عطف در روز پنج شنبه به این کشور در مجموع موارد افزایش به بیش از 200 ، 000 و آن همه گیر مرگ و میر پیشی گرفته 25,000.

وزارت بهداشت گزارش داد بیش از 6,100 موارد و 736 مرگ و میر در روز پنج شنبه اگر چه دولت اذعان کرده است که تعداد واقعی از عفونت است به احتمال زیاد بسیار بالاتر به علت کم تست نرخ. تنها ایالات متحده و برزیل بالاتر عوارض مرگ در آمریکا.

مکزیک وزیر دارایی Arturo Herrera نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که او آزمایش مثبت برای این ویروس تبدیل شدن به بالاترین رتبه عضو کابینه به توان و حذف. معلوم بود که او در آخرین ملاقات با رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador است که با توجه به دیدار با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه آینده.

01:12 تعداد coronavirus موارد در ایالات متحده و نزدیک شدن به بالا تمام وقت با غرب و کشورهای غربی به ضربه بسیار سخت است.

مرگ روزانه عوارض بستری شدن در بیمارستان و درصد مثبت تست شده اند رو به افزایش در مناطق مختلف کشور در چه کارشناسان می گویند نشانه ای که این ویروس در حال ساخت باز گشت.

در آریزونا یک رکورد 415 نفر در حال حاضر در هواکش در حالی که 24 درصد از coronavirus آزمایشات انجام شده بیش از هفت روز گذشته مثبت بوده است نزدیک به سه گانه کشور را به طور متوسط.

در تگزاس یکی از کشورهای است که یکی از اولین به آسانسور اقامت در خانه محدودیت بازگشایی برنامه قرار داده شده است در خود نگه دارد. برای دومین روز متوالی در فلوریدا گزارش شده بیش از 5000 جدید COVID-19 موارد است.

روز چهارشنبه به ما گزارش شده بیش از 34,500 COVID-19 موارد در آینده نزدیک به تمام زمان بالا از 36,400 که رسیده بود در اواخر ماه آوریل است.

00:15 با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro گفت که او ممکن است قبلا قرارداد coronavirus با وجود داشتن آزمایش منفی چندین بار.

Bolsonaro گفت: دو نفر از قبلی خود را تست در هفته های اخیر به عقب آمده بود منفی اگر چه او مبارزه در یک نبرد دادگاه به توقف انتشار خود را در بیمارستان نتایج آزمون باعث سوال در مورد اینکه آیا او شده است می خواهم با این ویروس آلوده.

برزیل رهبر آمده است در زیر آتش خود را برای پاسخ به همه گیر با موارد جدید در ادامه به شدت افزایش یابد. این کشور آمریکای جنوبی در حال حاضر در رتبه دوم بیشترین تعداد از موارد در رابطه با مقامات ضبط بیش از 39,400 جدید COVID-19 مورد و بیش از 1,100 جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته.

00:00 گرفتن در پنجشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs ببینید/rc (AP, AFP ساعت و dpa)

آخرین مطالب