Calix طول می کشد کار حدسی از دسترسی به شبکه ظرفیت

Calix, Inc. (NYSE: CALX) اعلام کرد یک شبکه جدید ارزیابی ظرفیت سرویس به سرعت فراهم ارتباطات ارائه دهندگان خدمات

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Calix, Inc. (NYSE: CALX) اعلام کرد یک شبکه جدید ارزیابی ظرفیت سرویس به سرعت فراهم ارتباطات ارائه دهندگان خدمات (CSPs) عملی بینش دسترسی به شبکه را قادر می سازد آنها را به فعالانه آدرس تنگناها قبل از آنها تاثیر مشترکین. این علاوه بر جدید به Calix خدمات حرفه ای نمونه کارها همراه با کنترل از راه دور نظارت بر خدمات ارائه بحرانی دید به هر دو پهنای باند ترافیک ظرفیت شبکه و آلارم. در پی COVID-19, CSPs دیده می شود موج عظیم در استفاده از شبکه و متوجه است که مناسب بینش ظرفیت و هوشمند زنگ تجزیه و تحلیل مهم برای حل مشکلات فعالانه از راه دور و با خیال راحت. برای کمک به Calix مشتریان از بین بردن فشار عملیاتی و بهبود بازده در حالی که کار از راه دور آنها می تواند اهرم نظارت از راه دور حادثه, اطلاعیه برای 60 روز بدون شارژ. با توجه به محبوب تقاضا Calix تمدید ثبت نام این محبوب-بدون پرداخت هزینه ارائه طریق پایان ماه مه سال 2020 است.

غرب کارولینای تلفن (WCTEL) به رسمیت شناخته شده توسط BroadbandNow به عنوان یکی از ده سریعترین اینترنت ارائه دهندگان خدمات در سراسر کشور با استفاده از گزارش دهی و هدایت این شبکه ظرفیت ارزیابی خدمات.

"اطلاعات حیاتی برای ساخت شبکه تصمیم گیری و شبکه ارزیابی ظرفیت خدمات فراهم می کند عکس و نمودار است که ما را قادر به دقت اشاره کردن و حل و فصل مسائل مربوط به پهنای باند" گفت: Troy ماک مدیر عملیات شبکه برای کارولینای جنوبی-بر اساس WCTEL. "گزارش هفتگی فراهم می کند مقدار مناسب از عملی داده است که ما کمک می کند تا تمرکز بر روی مسائل جاری در شبکه اما همچنین به ما می دهد توانایی به مقایسه الگوهای ترافیک به هفته گذشته است. این را قادر می سازد ما را به مطلع می شود در تصمیم گیری های ما و ایجاد تغییرات در صورت نیاز. بعلاوه به عنوان ما همچنان به کامپایل سوابق بیش از زمان ما باید داده ها به برنامه ریزی مناسب توسعه به شبکه ما."

شبکه های جدید ارزیابی ظرفیت خدمات فراهم می کند اطلاعات مهم در شبکه پهنای باند از جمله:

  • گرافیکی نمایش از پورت استفاده با بینش خاص در اوج مصرف و اوج حوادث
  • عملی هوش در سنگین ترین ترافیک در شبکه PON از جمله اطلاعات متنی در تعداد مشترکین اختصاص داده و در ارتباط با پهنای باند مشروط
  • دقیق بالادست و پایین دست آمار ترافیک در بیشتر استفاده می شود uplink و حمل و نقل پورت

شبکه ارزیابی ظرفیت سرویس همچنین شامل دسترسی به یک اختصاص داده شده Calix خدمات حرفه ای مهندس که در خدمت به عنوان یک CSP خود شبکه ، این مهندس دارای برنامه ریزی بررسی با CSP به بحث در مورد یافته ها از ظرفیت شبکه گزارش فراهم می کند و راهنمایی برای کاهش پتانسیل دسترسی به شبکه ظرفیت تنگناها قبل از آنها تاثیر مشترکین.

گزارش و راهنمایی شما بسیار مکمل مزایای زنگ تجزیه و تحلیل و سریع هوشمند حادثه اطلاعیه های ارائه شده توسط کنترل از راه دور نظارت بر خدمات. هر دو در حال حاضر در دسترس به CSPs در یک بسته نرم افزاری برای بهتر تجهیز آنها به آدرس های طولانی مدت ظرفیت عملکرد و عملیاتی چالش است. به عنوان CSPs برخورد محدودیت های جدید در نیروی کار خود را و چهره طبیعی جدید از کنگره مشترک پهنای باند, ترافیک, مزایا و قابلیت های شبکه ظرفیت ارزیابی و نظارت از راه دور حیاتی خواهد بود.

"بینش مهم است, اما این مهم است که داده بود عملی به شبکه ای تیم عملیات—به خصوص به عنوان آنها رسیدگی مداوم افزایش ترافیک تبدیل شده اند که مترادف با COVID-19 گفت:" مت کالینز افسر ارشد بازاریابی برای Calix. "ما متعهد به کمک به این تیم آماده شبکه های خود و کارکنان برای رسیدگی به چالش های عملکرد آنها را به عنوان صنعت کار می کند به سمت جدید طبیعی است. این خدمات حرفه ای و از راه دور نظارت بر خدمات نرم افزاری به CSPs ابزارهای جدید برای رسیدگی به این چالش منحصر به فرد به نگه داشتن به طور فزاینده ای خواستار مشترکین متصل در حالی که همچنین کار از راه دور برای حفظ کارکنان خود را امن است."

بازدید از ما آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در Calix خدمات حرفه ای و زمان ارائه از هیچ مسئول نظارت از راه دور حادثه, اطلاعیه ها. برای اطلاعات بیشتر در مورد ظرفیت شبکه ارزیابی خدمات اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام اینجا و برای آینده ما خدمات وبینار.

در مورد Calix

Calix, Inc. (NYSE: CALX) – ارتباطات نوآورانه ارائه دهندگان خدمات تکیه بر Calix سیستم عامل برای کمک به آنها استاد و کسب درآمد از این مجموعه زیرساخت های مشترکین خود و ابر. Calix پیشرو در ارائه دهنده جهانی از ابر و نرم افزار, سیستم عامل, سیستم ها و خدمات مورد نیاز برای تحویل واحد و یکپارچه دسترسی به شبکه و هوشمند ساختمان از فردا. ما سیستم عامل و خدمات کمک به مشتریان خود ساخت نسل بعدی شبکه ها با استقبال DevOps عامل مدل بهینه سازی مشترک تجربه با اعمال نفوذ دادههای بزرگ و روشن کردن پیچیدگی های هوشمند متصل به خانه و کسب و کار به جریان درآمد.

این آزادی مطبوعات ممکن است به دنبال اظهارات هستند که بر اساس مدیریت فعلی انتظارات و ذاتا نامشخص است. به دنبال اظهارات مبتنی بر اطلاعات در دسترس ما از تاریخ از این نسخه و ما فرض می کنیم هیچ الزامی برای تجدید نظر و یا به روز رسانی هر گونه به دنبال بیانیه ای به منعکس کننده هر رویداد یا شرایط پس از تاریخ انتشار این جز به عنوان مورد نیاز قانون است. نتایج واقعی و زمان حوادث می تواند متفاوت مادی از زمان انتظارات بر اساس ریسک و عدم قطعیت تاثیر Calix کسب و کار. خواننده هشدار به تکیه به دنبال اظهارات مندرج در این اطلاعیه مطبوعاتی. اطلاعات بیشتر در مورد عوامل بالقوه است که می تواند بر Calix نتایج و دیگر خطرات و عدم قطعیت در حال مفصل آن در گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q و گزارش سالانه در فرم 10-K با SEC واصل و در دسترس www.sec.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن