Coronavirus آخرین: جدید COVID-19 مورد افزایش در ایالات متحده و برزیل

ایالات متحده ثبت بدترین حالت آن تنها-روز پرش در موارد از ماه آوریل در حالی که برزیل وارد شده بیش از 42 ، 000 م

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

ایالات متحده ثبت بدترین حالت آن تنها-روز پرش در موارد از ماه آوریل در حالی که برزیل وارد شده بیش از 42 ، 000 مورد جدید. دنبال DW برای آخرین.

  • کارشناسان بهداشت و درمان در ایالات متحده هشدار می دهند بیمارستان ها به زودی می تواند به عنوان ضعف موارد افزایش در فلوریدا و تگزاس و کشورهای دیگر
  • برزیل سیاهههای مربوط به بیش از 42,700 جدید روزانه عفونت و بیش از 1100 ویروس جدید و میر
  • در آلمان ساکنان در شیوع نقاط صورت محدودیت های مسافرتی برای چند کشورهای دیگر و همچنین اتریش
  • بیش از 9.3 میلیون موارد تایید شده در سطح جهان با بیش از 481,000 مرگ و میر ثبت شده

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:50 استرالیا نظامی را ارسال 1000 سرباز به ملبورن در یک اقدام بی سابقه برای مهار این کشور فقط عمده شیوع کروناویروس.

وزیر دفاع لیندا رینولدز گفت که نیروهای فرستاده خواهد بود "در روزهای آینده" به ایالت ویکتوریا که در ملبورن واقع شده است. برخی از 850 سربازان کمک خواهد کرد که نظارت بر مسافران بین المللی برگزار می شود در قرنطینه در هتل ها. یکی دیگر از 200 را فراهم پزشکی و پشتیبانی لجستیکی به COVID-19 امکانات تست

دولت ثبت نزدیک به 150 جدید کروناویروس موارد در هفته گذشته با خوشه های در حال ظهور در ملبورن. مورد شماره های پایین در مقایسه با کشورهای دیگر اما مقامات استرالیا مشتاق هستند برای جلوگیری از موج دوم.

به عنوان همه گیر در ادامه به چکش جهانی در صنعت هواپیمایی استرالیا شرکت هواپیمایی کوانتاس ایرویز اعلام کرد آن را برش حداقل از 6000 شغل در خارج از آن 29,000 کارکنان. یکی دیگر از 15,000 کارکنان ادامه خواهد داد تا به طور موقت نگه دارید تا زمانی که بیشتر پروازها از سر گرفته است.

0:05 ایالات متحده ثبت بیش از 34,700 جدید COVID-19 مورد ساخت آن کشور را به بدترین تک-بعد پرش در موارد پس از مارس.

ما در حال حاضر بدترین آمار کشور شاهد موارد جدید اوج در اواخر ماه آوریل با برخی از 36,400 در یک روز.

موارد خونتان در ایالات فلوریدا و آریزونا و کالیفرنیا و تگزاس. این وضعیت به خصوص مملو در فلوریدا که به شکست رکورد خود را برای جدید روزانه موارد در روز چهارشنبه با ورود بیش از 5,500 عفونت های جدید.

مدیران بیمارستان و مراقبت های بهداشتی کارشناسان هشدار داده است که بیمارستان ها در برخی از مناطق به زودی می تواند ضعف های افزایش موارد است. در تگزاس شهر هوستون, مراقبت ويژه تخت تقریبا کامل است.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs ببینید/rc (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب