حقیقت{تنظیم} راه اندازی برای کمک به بازاریابان و اطلاعات شرکت های هدف را در $50B تبلیغات زباله به ثمر رساند و با کیفیت از مصرف کننده داده

سان فرانسیسکو (28 مه سال 2020) - حقیقت{تنظیم} این شرکت که اقدامات کیفیت مصرف کننده اطلاعات راه اندازی امروز از

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

سان فرانسیسکو (28 مه سال 2020) - حقیقت{تنظیم} این شرکت که اقدامات کیفیت مصرف کننده اطلاعات راه اندازی امروز از خفا با $4.75 متر در دانه بودجه از فوق العاده{تنظیم}, نفت وست تگزاس اینترمدیت, Ulu سرمایه گذاری استراتژیک و سرمایه گذاران فرشته. تاسیس شده توسط جانبازان از نیلسن, Salesforce, LiveRamp و Procter & Gamble حقیقت{تنظیم} کمک می کند تا همه ذینفعان در بازاریابی اکوسیستم اندازه گیری دقت مصرف کننده داده ها به بهبود عملکرد هر گونه اطلاعات محور فعالیت است.

به عنوان عمده شرکت های مقابله با امروز تغییر پویایی بازار بازاریابان به طور فزاینده ای به دنبال پاسخگویی برای سرمایه گذاری های خود را. یک چیز بدون تغییر باقی می ماند: low-quality data منجر به بی اثر بازاریابی و تلف صرف. با توجه به Forrester, 21 سنت در هر رسانه دلار صرف شده توسط بازاریابان در سال گذشته تلف شد با توجه به فقیر داده های با کیفیت. مطالعه دیگری نشان داد که مصرف کننده مارک های زباله حدود 50 میلیارد دلار در هر سال با توجه به مبارزات انتخاباتی ناکارآمدی فقیر با هدف قرار دادن و تقلب. حقیقت{تنظیم} بازاریابان کمک می کند تا کاهش است که زباله های ارائه شده توسط اولین از نوع خود راه حل برای اندازه گیری کیفیت از مصرف کننده داده و به اعتماد به نفس است که آنها دقیقا آنچه را که آنها برای پرداخت است.

"بازاریابان ماهر در استفاده از داده ها برای پیدا کردن و هدف قرار دادن مخاطبان خود را با افزایش دقت. اما آنها هنوز هم پرواز کور وقتی که می آید به چقدر خوب زمینه ای اطلاعات واقع است که لطمه می زند و عملکرد و ضایعات پول گفت:" اسکات مک کینلی مدیر عامل و موسس حقیقت{تنظیم}. "حقیقت{تنظیم} اجازه می دهد تا ارائه دهندگان داده و بازاریابان را به نفع خود در بازار برای داده ها ایجاد مستقل نمره استاندارد برای اندازه گیری کیفیت به مصرف کننده داده است که آنها در حال خرید و فروش است."

معرفی اولین استاندارد نمره برای کیفیت داده ها
یک مطالعه اخیر از بررسی کسب و کار هاروارد گزارش می دهد که مصرف کننده داده است "و حتی بدتر از آنچه که شما می خواهم اگر شما با استفاده از تصادفی فرصت برای ایجاد یک لیست مورد نظر." که خطا زباله, پول, تضعیف عملکرد و موجب تحریک مصرف کنندگان با ضعیف هدفمند پیام.

Truthscores™ عددی نمرات میان 0.00 و 1.00 که معنی دقت از ویژگی های مربوط به هر رکورد. Truthscores™ بازوی بازاریاب با آگاهی از نحوه دقیق مصرف کننده داده است برای کمک به آنها تصمیم گیری بهتر در مورد چگونه آنها منبع, قیمت و استفاده از اطلاعات مصرف کننده. اطلاعات شرکت ها می توانند با استفاده از Truthscores™ به افتراق کیفیت داده های خود را دارایی از طریق مستقل متریک. حقیقت{تنظیم}'s تکنولوژی سازگار با تمامی پیشرو DSPs DMPs و CDPs و ادغام با ارائه دهندگان پیشرو مانند Facebook, LiveRamp و تجارت میز.

"هر ارائه دهنده اطلاعات ادعا می کند که چرخش خود را بر روی مخاطبان است که آنها در حال فروش است اما داده های با کیفیت بالا است که نقطه شروع است که همواره عملکرد واقعی گفت:" مت اشپیگل معاون اجرایی رئیس جمهور برای راه حل های بازاریابی در TransUnion. "ما تحسین حقیقت{تنظیم}'s ماموریت درخشان نور را در جایی که هر یک از داده ها ارائه دهنده برنده کمک به قطع از طریق شلوغ, بازار, بهبود, بازاریاب عملکرد و کاهش داده خرید فروش چرخه."

برای پیدا کردن چگونه برای تست کیفیت از داده های خود و یا استفاده از Truthscores™ برای بهبود بازاریابی خود را, رفتن به truthset.io/
 
در مورد حقیقت{تنظیم}
تاسیس در سال 2019 حقیقت{تنظیم} یک داده اطلاعاتی شرکت با تمرکز به طور انحصاری در اعتبار و صحت و دقت اطلاعات مصرف کننده. این شرکت کمک می کند تا مارک های ایجاد اعتماد در اطلاعات و بهبود عملکرد هر گونه اطلاعات-محور تصمیم گیری است. حقیقت{تنظیم} به فروش نمی داده است و نه یک بروکر داده; آن را کامپایل احتمال حقیقت برای هر رکورد فردی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اعتبار صحت و دقت داده ها و قدرت بیشتر مصرف کننده دقیق فعل و انفعالات.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن