Coronavirus آخرین: لوور بازگشایی سوئیس را ماسک اجباری در حمل و نقل عمومی

مسافران حمل و نقل عمومی در سوئیس در حال حاضر موظف به پوشیدن ماسک. در همین حال ترین در جهان-بازدید از موزه بخشی

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

مسافران حمل و نقل عمومی در سوئیس در حال حاضر موظف به پوشیدن ماسک. در همین حال ترین در جهان-بازدید از موزه بخشی از بازگشایی پس از 16 هفته. دنبال DW برای آخرین.

  • موزه لوور در پاریس, نیمه بازگشایی شد اما تاج محل در هند باقی مانده است پس از بسته دولت U-turn
  • سوئیس معرفی شده اجباری پوشیدن ماسک صورت در حالی که وزیر بهداشت در آلمان می خواهد آن ماسک حکومت باقی می ماند
  • مرز بین کشورهای استرالیا نیو ساوت ولز و ویکتوریا بوده است بسته برای اولین بار در بیش از یک قرن
  • تقریبا 11.5 میلیون نفر قرارداد بسته اند این ویروس در حالی که برخی از 535,000 درگذشت

12:37 مشهور برادوی بازیگر نیک کردروکه ستاره دار در نشان می دهد مانند "پیشخدمت" "داستان برانکس" و "Bullets Over Broadway" مرده است از عوارض ناشی از کروناویروس در سن 41.

کردرو درگذشت روز یکشنبه در لس آنجلس, پس از گذشت بیش از 90 روز در بیمارستان با توجه به همسرش آماندا Kloots. "خدا به فرشته ی دیگر در آسمان در حال حاضر," او نوشت: در Instagram.

"نیک بود مانند یک نور روشن است. او همه را دوست, عاشق گوش دادن کمک و به خصوص صحبت کنید. او باور نکردنی بازیگر و نوازنده است. او عاشق خانواده اش و دوست داشت که یک پدر و شوهر است."

کردرو به اورژانس رفت و در مارس 30 و پس از آن تبدیل شد ناخودآگاه به حال پای راست خود را قطع و قرار شد در یک ونتیلاتور. در طول بستری همسرش او را فرستاده روزانه ویدئوها از او و یک پسر ساله, الویس, بنابراین او می تواند آنها را ببینید اگر او بیدار شد.

این بازیگر که اغلب نقش یک مرد سخت در مرحله, بازی های برگزار شده اراذل و اوباش سرباز در برادوی است وودی آلن سال 1994 فیلم اقتباسی از "Bullets Over Broadway" که برای او یک جایزه تونی نامزدی برای بهترین بازیگر برجسته در موسیقی. در صفحه او به نظر می رسد در چندین قسمت از "Blue Bloods," "Law & Order: Special Victims Unit" و در فیلم "در سبک."

Nick Cordero attends Opening Night Of Rock Of Ages Hollywood At The Bourbon Room at The Bourbon Room on January 15, 2020 in Hollywood, California. (Getty Images for Rock of Ages Hollywood/V. Killilea)

کردرو همسر Kloot نیز در امان ویژه مخازن برای مجری, دکتر

11:20 لابی با لینک کلیک کنید برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کمک به مشتریان برای بیش از 10 میلیارد دلار (€8.86 میلیارد دلار) در بودجه دولت برای مبارزه با COVID-19 با توجه به گزارش.

در میان چهل و لابی پنج شد مقامات دولت سابق که فعالیت های بالقوه نقض تهمت خود اخلاق پروتکل این گزارش اضافه شده است.

لابی ها نام برده شده توسط watchdog گروه عمومی شهروند. برخی از خدمت در مغلوب ساختن پیشی جستن مجریه در حالی که دیگران مشغول به کار در مبارزات انتخاباتی خود دنباله و یا بخشی از این کمیته که مطرح شده پول برای حوادث. وجود دارد و دیگران بودند که بخشی از ریاست جمهوری خود را انتقال تیم.

با توجه به شهروند آنها عبارتند از برایان بالارد که خدمت گذار. او سرمایه گذاری صندلی برای کمیته ملی حزب جمهوری خواه و امن است بیش از 1 میلیون دلار برای مغلوب ساختن پیشی جستن جمع آوری کمک های مردمی کمیته.

یکی دیگر از کسانی که شناخته شده است دیو, شهری, مشاور رئیس جمهور. شهری است به دست آورد و در بیش از 2.3 میلیون دالر در لابی هزینه در این سال به تنهایی.

10:35 مسافر در حمل و نقل عمومی در سراسر سوئیس را آغاز کرده اند که با پوشیدن ماسک صورت بعد از دولت دستور داد شهروندان به انجام این کار.

ترین اقدامات محدود شد و فاز ماه گذشته به عنوان تعدادی از عفونت ها در سراسر کشور کاهش یافته است اما آنها پس از جمع آوری سرعت دوباره به مردم آمده به تماس نزدیک و سبب شد که دولت برای اجرای قانون جدید در رابطه با ماسک های صورت در قطار و تراموا و اتوبوس و کوه راه آهن و کشتی.

09:30 مقامات چینی را بازداشت یک استاد حقوق که انتشار مقالات انتقادی از رئیس جمهور شی جین پینگ's دست زدن به coronavirus همه گیر و همچنین سیاست های غیر دموکراتیک به گفته دوستان ،

ادامه مطلب: Coronavirus — چین بازداشت استاد که با انتقاد رئیس جمهور چین

زو Zhangrun کشف و ضبط شد در خانه اش در حومه پکن قبل از اینکه از دور گرفته شده توسط بیش از 20 نفر یکی از دوستان خود گفت که خواست نامش فاش نشود.

رژیم چین طول می کشد یک نمایش کم نور از تبلیغات منفی به خصوص اگر آن را ناشی از آن به شدت سانسور و دانشگاه.

08:38 روسیه در حال حاضر گزارش شده است و در مجموع 687,862 موارد پس از گزارش مسئولین بیشتر 6,611 عفونت های جدید اضافه شده بود به چوب خط حساب کردن در 24 ساعت گذشته. آن است که با این وجود اندکی کاهش در روز گذشته روزانه شکل.

مقامات همچنین گفت: 135 نفر فوت کرده و یک شبه آوردن روسیه رسمی مرگ و میر به 10,296. روزانه مرگ و میر تعداد یکی بیشتر از قبلی روز تلفات.

روسیه چهارم بیشترین تعداد از موارد در جهان پس از هند پیشی گرفت و این کشور اروپای شرقی بیش از آخر هفته. به عنوان یک نتیجه هند کشوری با سوم بیشترین تعداد عفونت های پشت سر ایالات متحده و برزیل است.

07:04 موزه لوور در پاریس, نیمه بازگشایی پس از 16 هفته از تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که جاذبه های محبوب مانند لئوناردو داوینچی "مونا لیزا" در دسترس خواهد بود, دیگر گالری های اجتماعی که در آن فاصله است دشوار باقی خواهد ماند بسته خروج از نزدیک به یک سوم از موزه گالری های غیر قابل دسترس برای عموم است.

برای جلوگیری از معمولی ازدحام برای عکاسی از خود در مقابل داوینچی شاهکار موزه در گفت و گو با نصب نشانگر بر کف برای حفظ بازدید کننده در یک فاصله امن از هر یک از دیگر. فلش را نیز قرار داده شده در سراسر موزه برای حفظ جمعیت در حال حرکت به آرامی و با خیال راحت. دو برابر شدن برگشت پذیر نیست این موزه گفت.

جهان پر بازدید ترین موزه دهکدهای از دست داد بیش از €40 میلیون (45 میلیون دلار) در فروش بلیط بیش از نزدیک به چهار ماه مستند.

حدود 70% از موزه 9.6 میلیون بازدید کننده در سال 2019 بودند از خارج از کشور. با گردشگری و سفر به شدت تحت تاثیر شیوع کروناویروس لوور مدیر Jean-Luc مارتینز گفت: آژانس خبری AFP چشم انداز 2020 تلخ است.

"ما در حال از دست دادن 80 درصد از ما," او گفت:. "ما در حال رفتن به در بهترین حالت 20 تا 30 درصد پایین در تابستان گذشته -- بین 4000 و 10000 بازدید کننده در روز است."

06:35 یک کانزاس, شهرستان حزب جمهوری خواه رئیس که او نیز صاحب یک روزنامه عذرخواهی کرد برای تشبیه سفارش به پوشیدن ماسک صورت برای نازی درمان مردم یهودی در هولوکاست.

مالک و ناشر این Anderson County, نقد و بررسی, مرد دانمارکی هیکس گفت: در بیانیه ای که در Facebook که او مصرف پایین کارتون های ارسال شده در سایت های رسانه های اجتماعی زیر "برخی قلبی و آموزشی گفتگو با رهبران یهودی در آمریکا و خارج از کشور."

این هفته نامه نوشته کارتون روز جمعه و آن را درو ده ها تن از انتقادی پاسخ و نیز سراسر جهان تمرکز می کنند. به مسائل بدتر هیکس پس از آن ارسال شده وبلاگ در شنبه دفاع از کارتون. این وبلاگ نیز به خود جلب انتقاد با مردم نا امید در آن عدم ندامت.

05:30 coronavirus بحران به افراد جوان در اسپانیا که در آن مقامات معرفی شده یک دوم محلی مستند با نیروی کامل.

اورژانس و کار در برنامه — به کارگیری "ساحل کلانتر" — در جایی است که در برخی از نقاط توریستی. برای برخی از, آن مالی تاسیسات از طریق تابستان است. دویچه وله ژان-فیلیپ Scholz گزارش از آندلس در مورد چگونه آن را کمک می کند.

Beach sheriffs in Torrox (DW/J.-P. Scholz)

05:05 هند پیشی گیرد و روسیه برای تبدیل شدن به کشور با سوم بیشترین تعداد COVID-19 عفونت در جهانبا توجه به آخرین آمار از دانشگاه جانز هاپکینز موسسه.

نزدیک 25,000 عفونت های جدید ثبت شده روز شنبه را به ارمغان آورد و کشور را در مجموع تعداد موارد تایید شده به حدود 700,000.

هند مسیرهای آمریکا و برزیل در تایید coronavirus موارد است.

نزدیک به 20 ، 000 نفر کشته شده اند در هند از موارد برای اولین بار تایید کرد در ماه ژانویه است.

03:45 بهداشت آلمان قدرت رابرت کخ موسسه (RKI) گزارش 219 جدید کروناویروس موارد بیش از 24 ساعت گذشتهدر آوردن این کشور در مجموع به 219,554 موارد پس از همه گیر آغاز شد.

RKI نیز که شمار تلفات ناشی از این ویروس افزایش چهار تا 9,016.

03:24 عربستان سعودی اعلام کرده است پروتکل های درمانی جدید برای زائران داخلی خواهد شد که حضور گشتند. این اقدامات جدید شامل ممنوعیت تجمعات و جلسات در طول سال 2020 حاج فصلبا توجه به خبرگزاری دولت.

زائران اجازه داده نخواهد شد به لمس کعبه, اسلام, مقدس ترین سایت و همه را ملزم به حفظ فاصله 1.5 متر در طول مراسم. تنها کسانی که با حاج مجوزها را مجاز به دسترسی مقدس در مونا اين قياس و عرفات. با پوشیدن ماسک الزامی است.

ماه گذشته عربستان سعودی محدود حاج زیارت تنها حدود 1000 زائران داخلی. برای اولین بار هیچ مسلمانان از کشورهای دیگر اجازه خواهد داشت برای جلوگیری از گسترش ویروس.

03:22 در مرز بین استرالیا دو-پرجمعیت متحده — نیو ساوت ولز و ویکتوریا — در حال بسته بیش ویروس ترس. این اولین بار است که این مرز در حال مهر و موم شده از آنفلوآنزای اسپانیایی بیماری همه گیر.

ویکتوریا گزارش 127 جدید عفونت های یک شبه دولت بزرگترین سنبله در مواردی از این ویروس برای اولین بار گزارش شده در کشور است.

ویکتوریا شهر ملبورن دیده است افزایش عفونت است که منجر به سختگیرانه تر اجتماعی-فاصله گرفتن سفارشات. نه مسکن عمومی برج قرار داده شده اند و تحت مستند برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این تصمیم به طور مشترک با نخست وزیر اسکات موریسون ویکتوریا برتر Daniel Andrews و NSW برتر Gladys Berejiklian.

در حالی که استرالیا تا حد زیادی موفق به نگه داشتن همه گیر تحت کنترل با بیش از 8,500 موارد این های اخیر سنبله نگرانی بیش از پاسخ حرکت رو به جلو.

01:49 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به میزبان یکی دیگر از تجمع برای ناظران سیاسی حتی به چندین ایالت مقابله با افزایش coronavirus موارد است. باز هوا رالی برگزار خواهد شد و در فرودگاه پورتسموث در نیوهمپشایر در جولای 11, مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: در روز یکشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن عمده مبارزات انتخاباتی رویداد در میان ویروس ترس برگزار شد در ورزشگاه بسته در Tulsa, Oklahoma در ماه ژوئن. مبارزات انتخاباتی مورد انتقاد قرار گرفته بود تعدادی از عفونت در جنوب کشور در حال افزایش است.

در حالی که نزدیک به یک میلیون نفر برای ثبت نام زودتر تجمع حضور ملال انگیز بود.

رویداد های آینده برگزار خواهد شد در خارج از منزل برای مبارزه با این انتقاد که مغلوب ساختن پیشی جستن را برای برگزاری یک رویداد بزرگ در یک اتاق بسته آن را به عنوان ممکن است با افزایش احتمال عفونت است. در حالی که ماسک ارائه خواهد شد به کمپین گفت که همه مهمانان باید به توافق برسند که آنها "به طور داوطلبانه قبول تمام خطرات" و مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نمی خواهد در قبال عفونت.

به ما گزارش شده نزدیک به 2.9 میلیون تایید عفونت و حدود 130,000 ویروس-مرگ و میر ناشی از آن را بدترین آمار کشور در جهان است.

00:20 برزیل گزارش کرده است 26,051 جدید عفونتگرفتن این کشور در مجموع تعداد موارد تایید شده به بیش از 1.6 میلیون, با توجه به داده ها از وزارت بهداشت. دوم بدترین آمار کشور نیز گزارش 602 جدید مرگ و میر در نظر گرفتن مرگ و میر به 64,867.

00:12 هند گزارش کرده است یکی دیگر از رکورد روزانه افزایش در تعداد coronavirus موارد با نزدیک به 25000 عفونت گزارش روز یکشنبه. با 613 جدید و میر فزاینده مرگ و میر افزایش یافته است به 19,268.

دولت تصمیم گرفته است برای بازگشایی هند, جاذبه های توریستی محبوب, the Taj Mahal با استناد خطر عفونت کروناویروس در شهر آگرا.

روز یکشنبه مقامات محلی جدید صادر مشاوره, سفارش, تمدید مستند محدودیت در بناهای تاریخی در اطراف شهر شمالی. بناهای تاریخی در آگرا از جمله تاج محل بسته شده اند به پس از ماه مارس است.

"در منافع عمومی آن تصمیم گرفته شده است که باز بناهای تاریخی در آگرا نمی شود بهتر است که از هم اکنون" مقامات منطقه گفت: در اطلاع.

با بیش از 673,000 مورد تأیید هند نزدیک به سبقت روسیه برای تبدیل شدن به سومین سخت ترین-آمار کشور در جهان پشت ما و برزیل.

00:06 فدرال آلمان وزیر بهداشت ینس Spahn هشدار داده است که ویروس "هنوز هم وجود دارد" و خلاص شدن از ماسک جلوتر از زمان است نه یک گزینه.

"من درک می کنم بی حوصلگی و تمایل برای نرمال. اما این ویروس هنوز هم در اینجا" Spahn در توییتر نوشت. "که در آن فاصله لازم است که همیشه مطمئن در بسته اتاق روزمره ماسک باقی مانده لازم است."

Spahn به نظر می رسید پرداختن به نگرانی های مطرح شده توسط برخی از ایالت ها که ماسک نباید اجباری در مغازه ها به آلمان عفونت رای باقی مانده تحت کنترل است. این کشور گزارش کرده است فقط تحت 200,000 عفونت و بیش از 9000 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: اسپانیا تحمیل دوم مستند محلی

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

js,kp,ببینید/aw (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب