5 مقرون به صرفه ارزان مبتدی, حیاط خلوت, پرنده نگری اقدام به خرید

شما ممکن است را دیده اند الگوی رفتاری با یک عکس از هیجان زده ورزش مفسران به دنبال به عنوان اگر آنها فقط دیده م

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

شما ممکن است را دیده اند الگوی رفتاری با یک عکس از هیجان زده ورزش مفسران به دنبال به عنوان اگر آنها فقط دیده می شود بزرگترین بازی در تمام دوران است. زیر در متن آن آمده است: "مردم در قرنطینه تماشای فیدر پرنده مانند..." من نمی آن را ایجاد کنید اما من نیز ممکن است داشته باشد.

این همه زمانی آغاز شد که متوجه شدم چند تهاجمی پرندگان موجد خسارت کم به عذاب من کرک-از-یک-گربه که تا به حال فقط یک تبدیل شده. او احتمالا بود متخلف در خاک خود so no hard feelings. پس از چند روز از مشاهده هر چند من متوجه شدم که تمام حیاط خلوت — فروتن پستی-اندازه طرح در یک ققنوس مترو حومه — یک اکوسیستم پر از دمدمی مزاج دوستان است.

روزانه من داده جغدها عزاداری کبوترها کاکتوس رن, thrashers و مجموعه ای از دیگر پرندگان که پرواز در داخل و خارج. به اندازه کافی خوش شانس برای زندگی در یک محله با یک دریاچه (بسیار نادر برای بیابان سونورا) من حتی تا به حال یک جفت از معاشقه اردک از بین بردن خستگی در استخر من و به معنای واقعی کلمه لرزش پرهای دم خود را در هر یک از دیگر.

و پس از آن مقام. عدم وجود حیاط خلوت BBQs با دوستان شب رقص نوار غنی تقویم از رویدادهای اجتماعی و صبح جمع به یک دنج کافی شاپ جایگزین شده بود توسط یک ورزش من برخوردی خشن روبرو سرگرم کننده بیش از سال: تماشای پرنده است. من در حال حاضر یک مرغ مگس خوار فیدر من می خواهم خریداری شده از مدتها پیش از حلق آویز در یک گوشه ای آرام از حیاط اما من مصمم به ایجاد فضای من حتی بیشتر منجر.

من ادعا نمی شود یک متخصص birdwatcher; من و نه بیشتر از یک dabbler. در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند شما شاید زیر doodads که میرم بالا خود من حیاط خلوت تماشای پرنده تجربه خواهد همان را برای شما انجام.

برای HUMMINGBIRDS

بیشتر پرندگان اکسیر مرغ مگس خوار فیدر

نه همه مرغ مگس خوار فیدر ایجاد می شوند به همان اندازه. رنگ های روشن و سایه های قرمز و زرد به طور خاص — به احتمال زیاد برای جذب بچه ها کمی. شما همچنین می خواهید که برای تمیز کردن آسان دارای یک مقدار مناسب و معقول و نمی نشت (یک فاجعه واقعی است که به شما حیاط خود را تبدیل به یک مورچه حزب). یکی از این ارائه می دهد تمام بالا و من می خواهم به زیبایی. جایزه: hummingbirds بزرگ گرده! برای مواد غذایی, جوش یک قسمت شکر و چهار قسمت آب و یا خرید premade شهد.

برای سرگرم کننده خالص

فرد زمان چرخش تایر چرخش فیدر پرنده

آیا شما تا کنون دیده می شود هر چیزی را به عنوان زیبا به عنوان این لحظهای اندازه سرامیک تایر ، احتمالا نه و cuteness تنها به پیشی پرندگان نشسته در داخل آن است. من پر از معدن با کرک ذرت خوراک).

برای برخی از تلون مزاج

کارسون صفحه اصلی لهجه تکه چوب برای سقف قفس

کلاسیک قفس شبح کاملا درسته اما این یکی به خصوص جذاب با آن سراشیب shingled سقف و پیچ در پیچ پیچک لهجه. من دوست دارم که آن را احساس غریب بدون اینکه بیش از حد قشنگ.

برای برخی از سرگرم کننده تمیز

بهترین انتخاب محصولات فروشگاه پایه باغ حمام پرنده

من نمی دانم چرا, اما برای برخی از دلیل این $36 فیدر پرنده باعث می شود من احساس علاقه داشتن به AF. همچنین من می خواهم به دانستن است که پرندگان محلی غیر کلر کردند به چلپ چلوپ در اطراف برای برخی از خوب تمیز سرگرم کننده است.

برای برخی از آموزش و پرورش

حیاط خلوت راهنمای پرندگان از شمال امریکا

آن را سرگرم کننده به تماشای خوراک و خانه پرندگان اما قادر به شناسایی آنهایی که نوسان از طریق حیاط خود را را بهبود می بخشد تجربه. مطمئن شوید که شما همیشه می تواند آن را گوگل اما این راهنما توسط National Geographic باعث می شود آن را بیشتر سرگرم کننده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب