Coronavirus آخرین: یکی در پنج آلوده در دهلی

کارشناسان بر این باورند که نرخ ابتلا به عفونت می تواند حتی بیشتر در مناطق پر جمعیت. در همین حال رئیس جمهور ایا

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

کارشناسان بر این باورند که نرخ ابتلا به عفونت می تواند حتی بیشتر در مناطق پر جمعیت. در همین حال رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اذعان کرده کشور COVID-19 شیوع تبدیل خواهد شد و حتی بدتر. دنبال DW برای آخرین.

  • بیش از 22 درصد از مردم در دهلی نو coronavirus بادی یک مطالعه نشان می دهد
  • پس خیلی بی میلی, این ما رئیس جمهور اتحاد تشویق شهروندان به پوشیدن صورت ماسک
  • ایالت ویکتوریا استرالیا ثبت کرده است آن بالاترین افزایش روزانه در عفونت
  • برزیل به گزارش یکی دیگر از 41,008 موارد از COVID-19 the past 24 ساعت
  • بیش از 14.8 میلیون نفر در سراسر جهان داشته است آلوده با این coronavirus

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

06:11 نپال رسما به پایان رسید آن چهار ماه مستندبا برنامه ای برای بازگشت به حالت عادی در اواسط ماه اوت.

این مستند به پایان رسید با توجه به کاهش موارد و رشد روانی تاثیر این محدودیت را دارا بودند بر مردم گفت: وزیر اطلاعات یوبا سیتی راج Khatiwada.

در زیر جدید کاستن از اقدامات هیچ محدودیتی در داخل شهر حمل و نقل و بسیاری از دولت ها و شرکت های خصوصی می تواند به بازگشت به خود را به طور منظم خدمات. علاوه بر هتل ها و رستوران ها و آژانس های مسافرتی خواهد بود قادر به ادامه خدمات در ماه.

اما محدودیت های موجود در مرزی حرکت پروازهای داخلی و بین المللی مسافت طولانی حمل و نقل عمومی نهادهای علمی, سرگرمی, سالن های بزرگ و مجامع عمومی ادامه خواهد داد تا اوت 16.

این مستند در سراسر کشور آغاز شد و در مارس 24, با مجازات و ممکن است زمان زندان برای کسانی که نقض اقامت در خانه سفارش دهید.

نپال گزارش شده حدود 18,000 موارد و مرگ و میر 40.

بیشتر بخوانید:Coronavirus: نپال افزایش بیکاری استوکس سیاسی بحران ترس

04:55 بیش از یک پنجم مردم در دهلی نو آلوده شده اند با کروناویروس, با توجه به مطالعه منتشر شده توسط مرکز ملی کنترل بیماری است.

مرکز آزمایش 21,387 افراد انتخاب شده به طور تصادفی در سراسر کشور و در بر داشت که 23.48 درصد آنتی بادی ها به ویروس. تعديل مثبت کاذب و منفی آن را تخمین زده است که 22.86 درصد از جمعیت شده بود توسط ویروس آلوده.

دکتر Jayaprakash Muliyil متخصص اپیدمیولوژی ارائه مشاوره به دولت در ویروس نظارت اضافه شده است که نتایج این تحقیق به طور متوسط و درصد افراد آلوده می تواند بسیار بالاتر در مناطق خاصی مانند زاغه.

دهلی نو با جمعیت 29 میلیون دلار رسما گزارش 123,747 موارد و مرگ و میر 3,663 مرگ و میر. مطالعه این نشان می دهد که وجود دارد می تواند بیش از 6.6 میلیون موارد با اکثر مشخص نشده یا مورد آزمایش قرار.

این مطالعه بین 27 ژوئن و جولای 10 و Muliyil گفت: تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد افزایش یافته و پس از آن. کارشناسان همچنین گمان می برند که بسیاری از ویروس مرگ و میر به ویژه در میان افراد مسن در حال ثبت رسمی مرگ و میر اعداد به عنوان تست است و حتی محدود تر در خارج از پایتخت است.

هند سومین مورد تایید شده تعداد در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است. کشور گزارش شده نزدیک به 1.2 میلیون نفر و مرگ و میر بالا 28,700.

ادامه مطلب:هند گزارش ثبت coronavirus مورد افزایش

03:37 آلمان گزارش کرده 454 جدید کروناویروس عفونت در 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل موارد در کشور به 202,799.

با توجه به آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت (RKI) در مجموع 9,095 اند از COVID-19 در آلمان بیش از پنج روز قبل از.

RKI ثابت مثل شکل یا R-value در 1.04 معنی که به طور متوسط یک فرد آلوده در آلمان آلوده بیشتر یک فرد است. آخرین رقم پایین از 1.15 روز قبل از.

02:44 پوشیدن یک ماسک صورت در عمومی الزامی است و از امروز در ملبورن استرالیا دوم-پرجمعیت ترین شهرستان است که دیده می شود یک افزایش سریع در موارد بیش از چند هفته گذشته.

ایالت ویکتوریا که ملبورن پایتخت, گزارش 484 موارد جدید در روز چهارشنبه — رکورد روزانه افزایش می دهد -- به عنوان به خوبی به عنوان جدید و میر.

با حدود 6,300 تایید موارد ویکتوریا حساب برای نزدیک به نیمی از کل عفونت در استرالیا.

همسایه ایالت نیو ساوت ولز (NSW) را افزایش نظارت و کنترل در امتداد مرز خود را با ویکتوریا. بین دولت سفر تنها مجاز برای کار آموزش و پرورش و مراقبت های پزشکی.

NSW گزارش 16 جدید COVID-19 موارد در روز چهارشنبه با نخست وزیر Gladys Berejiklian گفت: دولت در "آماده باش."

پس از همه گیر شروع به استرالیا ثبت کرده است در اطراف 12,500 عفونت و 126 مرگ و میر.

02:27 پلیس در بولیوی جمع آوری کرده اند بیش از 400 بدن از خیابان ها و وسایل نقلیه و خانه های بیش از پنج روز گذشته با 85 درصد در نظر گرفته شده که قربانیان این کوروناویروس.

بین ژوئیه 15 و 20 ژوئیه در مجموع 191 بدن کشف شد در کچبمبا منطقه شهری پلیس ملی, مدیر کرنل ایوان Rojas به خبرنگاران گفت. مقامات جمع آوری یکی دیگر از 141 بدن در لاپاز و 68 در سانتا کروز کشور بزرگترین شهرستان.

سانتا کروز است که بدترین آسیب دیده شهرستان در بولیویحسابداری برای تقریبا نیمی از کشور را بیش از 60 ، 000 موارد است.

حدود 85 ٪ از بدن بودند "موارد مثبت برای COVID-19 و موارد با COVID علائم" گفت: Roja. دیگران درگذشت "علل دیگر معنی مرگ از یک بیماری یا خشونت شود."

بولیوی را ملی اپیدمیولوژیک گفته است که مناطق غربی کوچابامبا و لاپاز در حال تجربه یک "بسیار افزایش سریع" در موارد.

بین 1 آوریل و جولای 19, بیش از 3000 بدن کشف شد خارج از بیمارستان تنظیمات است که شناخته شده به عنوان تایید شده یا مشکوک به کروناویروس موارد با توجه به آندرس Flores, مدیر پزشکی قانونی تحقیقات موسسه.

در تلاش برای جلوگیری و یا درمان خود را از این ویروس دربرخی از Bolivians گرفته اند به خوردن دی اکسید کلربه گفته خبرگزاری رویترز. بولیوی سنا را تایید کرده است bleach-مانند ماده به عنوان یک درمان برای COVID-19 با وجود اعلام وزارت بهداشت و درمان هشدار در برابر آن.

بولیوی گزارش شده بیش از 2200 مرگ و میر ناشی از COVID-19 در میان آن جمعیت 11 میلیون.

01:55 ژاپن را تایید کرده است استفاده از دگزامتازونارزان و به طور گسترده ای در دسترس استروئید برای درمان COVID-19 بیماران رویترز گزارش خبرگزاری. این تصمیم پس از محاکمه در انگلستان نشان داد این دارو کاهش می یابد, نرخ مرگ و میر در میان موارد شدید.

کشور وزارت بهداشت شامل دگزامتازون به عنوان یک گزینه برای درمان همراه با remdesivir در نسخه جدید به آن کتاب است.

سهام Nichi-آسفالت داروسازی یک شرکت داروسازی که تولید مواد مخدر به دست آورد تا آنجا که 6.5 درصد در اوایل تجارت است.

ماه گذشته یک دادگاه توسط محققان دانشگاه آکسفورد نشان داد که دگزامتازون به عنوان اولین دارو برای نجات جان بیماران مبتلا به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus. محاکمه شد مورد ستایش قرار داد به عنوان "دستیابی به موفقیت بزرگ."

بیشتر بخوانید: Coronavirus: پایان سال برای اجرای واکسن 'امکان'

01:14 coronavirus همه گیر را نشان می دهد "هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت" در آمریکا گفت: Carissa اتین مدیر سازمان بهداشت پان آمریکا. او افزود که برخی از آمریکای مرکزی سازمان ملل در حال دیدن خود بالاترین افزایش هفتگی از اولین مورد تایید شده در منطقه است.

سه نفر از هر 10 نفر یا 325 میلیون نفر در آمریکا شد و در "معرض خطر" از عوارض ناشی از COVID-19 اتین گفت.

"تاثیر co-morbidities در گسترش ویروس باید یک شیپور به هر کشور در آمریکا: استفاده از داده ها را به خیاط خود پاسخ و سلامت را اولویت خود را," او گفت:.

اتین نیز با اشاره به این که آمریکا ثبت شده 900,000 موارد جدید و 22,000 مرگ و میر طی هفته گذشته بسیاری از آنها در آمریکا و برزیل و مکزیک. عفونت اعداد نیز صعودی در پرو, کلمبیا, اکوادور و بولیوی.

01:03 ایرلند دولت گفته است که در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به 14 روز در قرنطینه مورد نیاز برای ورود از 15 کشور اروپایی.

با حدود 5 مورد از coronavirus در هر 100000 نفر ایرلند یکی از این نرخ پایین تر از عفونت در اتحادیه اروپا. آن را در حال حاضر افت قبلا مورد نیاز قرنطینه برای افرادی که از کشورهای مشابه و یا پایین تر از عفونت است.

"سبز" فهرست کشورهایی که نمی خواهد که برای محدود کردن حرکات خود را شامل مالت, فنلاند, نروژ و ایتالیا و مجارستان و استونی, لتونی, لیتوانی, قبرس, اسلواکی یونان گرینلند جبل الطارق موناکو و سن مارینو.

مهاجران از کشورهای دیگر از جمله آمریکا و انگلستان هنوز هم به قرنطینه برای 14 روز. لیست خواهد شد به بررسی هر دو هفته بر اساس مشاوره از مقامات و کارشناسان بهداشت عمومی.

00:48 مکزیک coronavirus مربوط به مرگ و میر را پیشی گرفته 40,000پس از 915 جدید مرگ و میر ثبت شد در 24 ساعت گذشته. کشور و وزارت بهداشت نیز تایید 6,859 جدید عفونت با در نظر گرفتن تعداد کل موارد به 356,255.

با 40,400, مرگ و میر, مکزیک دوم-بیشترین تلفات در آمریکای لاتین پس از برزیل و چهارم-بالاترین در جهان است. دولت گفته است که تعداد واقعی ممکن است بسیار بالاتر از این موارد تایید شده.

00:27 برزیل را به وزارت بهداشت گزارش کرده است یکی دیگر از 41,008 موارد coronavirus در 24 ساعت گذشتهو 1,367 بیشتر مربوط به مرگ و میر.

این به ارمغان می آورد تعداد کل عفونت در برزیل نزدیک به 2.2 میلیون نفر از زمان شیوع بیماری وجود دارد آغاز شد.

ملی مرگ و میر در حال حاضر در 81,487 با توجه به وزارت اطلاعات.

برزیل دوم-بدترین آسیب دیده کشور در جهان پس از ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: برزیل favelas مجبور به مبارزه با کروناویروس تنهایی

00:09 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داده است که coronavirus بحران در ایالات متحده است به احتمال زیاد به "بدتر قبل از آن بهتر می شود."

"برخی از مناطق کشور ما انجام می دهند بسیار خوب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در سخنرانی خود در اولین رسمی کاخ سفید virus جلسه پس از مارس. "دیگران انجام می دهند کمتر به خوبی."

"این احتمالا متاسفانه بدتر قبل از آن بهتر می شود چیزی است که من دوست ندارم گفت: در مورد همه چیز, اما این راه آن است."

شده است وجود دارد "یک مورد افزایش موارد در بسیاری از نقاط جنوب شرق" گفت.

منn در مورد چهره تهمت نیز خواست آمریکایی ها برای پوشیدن ماسک صورت برای کمک به کاهش گسترش عفونت را ترک کرده است که بیش از 141,000 مردم مرده در ایالات متحده است.

"ما می خواهیم هر کسی که هنگامی که شما قادر به اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک," او گفت:. "آیا شما مانند ماسک و یا نه آنها تاثیر داشته باشد. آنها را به یک اثر و ما باید همه چیز ما می توانید دریافت کنید."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او "مورد استفاده قرار گرفتن به" ماسک خود را و است که او "هیچ مشکلی" با پوشیدن یک.

"من آن را حمل. من آن را می پوشند ... و من همچنان او گفت:" در جلسه.

ادامه مطلب: پذیرش ما نتیجه انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: "من باید برای دیدن'

در ماه های گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت کرده است با پوشیدن یک ماسک و یک بار پیشنهاد کرد که انجام شد یک بیانیه سیاسی علیه او.

رئیس جمهور گفت که او حامل یک ماسک و استفاده از آن با کمال میل. هدف این است که "نه تنها برای مدیریت این بیماری همه گیر است اما برای پایان دادن به آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "واکسن می آیند و آنها که خیلی زودتر از هر کسی که فکر می کردم ممکن است" او سعیd.

00:00 گرفتن در روز سه شنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

kp/nm (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب