تاتا ارتباطات به منظور افزایش قابلیت شبکه با کابل زیر دریایی در آسیا و اقیانوسیه

تاتا ارتباطات دیجیتال و اکوسیستم enabler اعلام کرد که منطقه آسیا و مستقیم کابل (ADC) کنسرسیوم از آن است که یک

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

تاتا ارتباطات دیجیتال و اکوسیستم enabler اعلام کرد که منطقه آسیا و مستقیم کابل (ADC) کنسرسیوم از آن است که یک عضو است که ساختمان و عملکرد بالا زیردریایی کابل اتصال چین (هنگ کنگ SAR و استان گوانگدونگ) و ژاپن و فیلیپین و سنگاپور و تایلند و ویتنام است. کنسرسیوم انتخاب NEC Corporation برای ساخت 9,400 کیلومتر طولانی ADC کابل است که انتظار به پایان خواهد رسید سه ماهه چهارم سال 2022.

"در تاتا ارتباطات ما شده است ارائه انعطاف پذیر مرز اتصال به کامپیوتر همراه با نرم افزار هوشمند آگاه شبکه به مشتریان جهانی. همکاری ما در ADC کنسرسیوم برای ساخت این عملکرد بالا کابل زیر دریایی را ارائه شرکت با اتصال اضافی بین عمده ترافیک هاب در آسیا است." کارل آزبورن, کاردانی, معاون رئیس جمهور بین المللی کابل شبکه توسعه ارتباطات تاتا

کابل را از ویژگی های چند جفت از ظرفیت بالا الیاف نوری و طراحی شده است برای حمل بیش از 140 Tbps از ترافیک را قادر می سازد ظرفیت بالا انتقال داده ها در سراسر شرق و مناطق جنوب شرقی آسیا. ADC را ظرفیت بالا اجازه می دهد تا آن را به پشتیبانی از پهنای باند به طور فزاینده ای بر برنامه محور با پیشرفت های تکنولوژیکی در 5G, ابر, سیستم عامل, اینترنت, از همه چیز و هوش مصنوعی است. این بیشتر خواهد شد افزایش گسترش شبکه های ارتباطی در منطقه است.

تاتا ارتباطات یکی از اولیه ابتکار عمل از ADC کنسرسیوم پس از سال 2018 است. این قابلیت های جدید ارائه خواهد شد یک مسیر اضافی برای تاتا ارتباطات موجود شبکه جهانی است.

کارل آزبورن, کاردانی, معاون رئیس جمهور بین المللی کابل شبکه توسعه ارتباطات تاتا گفت: "در تاتا ارتباطات ما شده است ارائه انعطاف پذیر مرز اتصال به کامپیوتر همراه با نرم افزار هوشمند آگاه شبکه به مشتریان جهانی. همکاری ما در ADC کنسرسیوم برای ساخت این عملکرد بالا کابل زیر دریایی را ارائه شرکت با اتصال اضافی بین عمده ترافیک هاب در آسیا است. این را بیشتر تقویت ما قابلیت های موجود در تاتا ارتباطات شبکه جهانی با عمیق تر رسیدن به ما را قادر به ارائه برتر تجربه مشتری و افزایش انعطاف پذیری است. با فن آوری های دیجیتال فرمان رشد کسب و کار بیش از همیشه قبل از این اضافی قابلیت آدرس, افزایش پهنای باند داده و مطالبات از شرکت در آسیا و در سطح جهان است."

Tata Communications صاحب و عمل جهان تنها تماما متعلق به زیر شبکه است که گرداگرد جهان است. این شبکه را قادر می سازد کسب و کار برای رسیدن به بیش از 200 کشور و منطقه و زیربنای همه محصولات و خدمات تاتا ارتباطات است. امروز حدود 30 درصد از جهان را در اینترنت راه سفر بیش از تاتا ارتباطات شبکه.

در مورد تاتا ارتباطات

تاتا ارتباطات دیجیتال اکوسیستم توانمند که قدرت امروز را با رشد سریع اقتصاد دیجیتال.

این شرکت را قادر می سازد انتقال دیجیتال از شرکت های جهانی از جمله 300 از فورچون 500 – باز کردن فرصت های کسب و کار را قادر می سازد مرز رشد و تقویت نوآوری در محصول و تجربه مشتری بهبود بهره وری و بهره وری ساختمان چابکی و مدیریت خطر است.

با آن راه حل جهت گیری و رویکرد ثابت خدمات مدیریت قابلیت ها و برش لبه زیرساخت های تاتا ارتباطات درایوهای بعدی سطح هوش طراحی شده توسط ابر تحرک اینترنت اشیاء (IoT), همکاری های امنیتی و خدمات شبکه.

تاتا ارتباطات حمل حدود 30% از اینترنت در جهان و مسیرهای متصل به کسب و کار به 60 درصد از جهان را در ابر غول و 4 از 5 مشترکین تلفن همراه.

این شرکت قابلیت های بیمه توسط شبکه های جهانی خود بزرگترین تماما متعلق به زیر دریا فیبر ستون فقرات و یک ردیف 1 شبکه IP با قابلیت اتصال به بیش از 200 کشور و منطقه.

تاتا ارتباطات محدود است فهرست شده در بورس اوراق بهادار بمبئی و بورس اوراق بهادار ملی هند است.

www.tatacommunications.com

در مورد ADC کنسرسیوم

به ADC جهانی کنسرسیوم متشکل از پیشرو ارتباطات و فن آوری شرکت از جمله Tata Communications, CAT, شرکت مخابرات چین Unicom PLDT Inc., Singtel, SoftBank Corp و Viettel.

در مورد NEC Corporation

NEC Corporation ایجاد کرده است خود را به عنوان یک رهبر در ادغام آن ها و فن آوری های شبکه در حالی که ترویج نام تجاری بیانیه ای از "سازماندهی روشن تر جهان است." NEC را قادر می سازد کسب و کار و جوامع برای انطباق با تغییرات سریع در حال وقوع در هر دو جامعه و بازار به عنوان آن را فراهم می کند و برای ارزش های اجتماعی از ایمنی و امنیت و عدالت و بهره وری برای ترویج توسعه پایدار در جهان که در آن هر کس این فرصت را به رسیدن به پتانسیل کامل خود را. برای اطلاعات بیشتر NEC در http://www.nec.com.

رو به جلو-به دنبال اظهارات هشدار

کلمات خاص و اظهارات در این نسخه در مورد تاتا ارتباطات و چشم انداز آن و اظهارات دیگر از جمله کسانی که مربوط به تاتا ارتباطات' انتظار می رود وضعیت مالی کسب و کار, استراتژی توسعه آینده تاتا ارتباطات' عملیات و اقتصاد عمومی در هند, اظهارات به جلو نگاه. چنین اظهاراتی شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته ابهامات و عوامل دیگر از جمله مالی و قانونی و زیست محیطی و همچنین به عنوان کسانی که مربوط به رشد صنعت و روند پیش بینی که ممکن است باعث نتایج واقعی عملکرد و یا دستاوردهای Tata Communications یا صنعت نتایج به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی چنین اظهارات به جلو نگاه. از عوامل مهمی است که می تواند باعث نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از چنین اظهارات به جلو نگاه شامل در میان دیگران, عدم افزایش حجم ترافیک در تاتا ارتباطات شبکه; عدم توسعه محصولات جدید و خدمات است که برای دیدار با خواسته های مشتری و تولید قابل قبول در حاشیه; عدم موفقیت کامل تجاری تست از تکنولوژی های جدید و سیستم های اطلاعات برای پشتیبانی از محصولات و خدمات جدید از جمله انتقال صدا از خدمات; عدم ثبات یا کاهش نرخ فشرده سازی قیمت در برخی از شرکت خدمات ارتباطات; عدم ادغام استراتژیک ادغام و تغییرات در سیاست های دولت و یا مقررات هند و به ویژه تغییرات مربوط به دولت از تاتا ارتباطات " صنعت و به طور کلی اقتصادی و کسب و کار و شرایط اعتباری در هند. عوامل اضافی است که می تواند باعث نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از چنین اظهارات به جلو نگاه که بسیاری از آنها نه در تاتا ارتباطات' کنترل شامل, اما نه محدود به آن دسته از عوامل خطر مورد بحث در Tata Communications Limited را گزارش سالانه. گزارش سالانه Tata Communications Limited در دسترس هستند www.tatacommunications.com. تاتا ارتباطات است که تحت هیچ تعهد و صراحتا هر گونه تعهد برای به روز رسانی و یا تغییر آن اظهارات به جلو نگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب