Coronavirus آخرین: سازمان ملل متحد می گوید امریکا لاتین و کارائیب در حال یک "نقطه داغ'

سازمان ملل متحد هشدار داده است که این بیماری همه گیر است که با داشتن اثرات مخربی در امریکا لاتین و کارائیب است

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

سازمان ملل متحد هشدار داده است که این بیماری همه گیر است که با داشتن اثرات مخربی در امریکا لاتین و کارائیب است. در ضمن آفریقای جنوبی اعلام کرد که بالاترین روزانه تعداد تایید coronavirus موارد است. دنبال DW برای آخرین.

  • آمریکای لاتین و کارائیب در حال رفتن را از طریق عظیم سلامت اجتماعی و شوک های اقتصادی سازمان ملل متحد هشدار می دهد
  • Coronavirus موارد در ایالات متحده رسیدن به 3 میلیون جهانی افزایش روزانه
  • بیش از 12 میلیون COVID-19 مورد و بیش از 552,000 مرگ و میر در سراسر جهان

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:08 بیشتر در آمریکای لاتین و رهبران سیاسی باید آزمایش مثبت برای COVID-19. جانین Añez چاوز رئیس جمهور بولیویتایید کرد که او مبتلا به کوروناویروس.

در یک صدای جیر جیر او گفت که او قصد دارد به ماندن در انزوا برای 14 روز پس از آن او را دوباره تست شده است. چاوز گفت که او را به ادامه کار از انزوا.

او نتیجه مثبت در یک زمان می آید زمانی که بولیوی بیمارستان در حال غرق تقاضا و تلاش برای اعتراف COVID-19 بيمار. بولیوی در حال حاضر 42,984 موارد است.

مدت کوتاهی پس از ونزوئلا حزب سوسیالیست رئیس Diosdado Cabello در نظر گرفته دوم-قدرتمند ترین فرد در این کشور بعد از رئیس جمهور نیکولاس مادورو گفت که او بیش از حد آزمایش مثبت برای COVID-19.

Cabello گفت در توییتر که او منزوی و درمان. "ما پیروز خواهیم شد!" او نوشت: متعهد به بهبود می یابند به زودی از این بیماری است.

ونزوئلا در نظر گرفته شده است یکی از حداقل آمادگی کشور برای مقابله با این بیماری همه گیر با یک فقیر زیرساخت های بهداشت و درمان که در آن بیمارستان به طور معمول کوتاه در منابع اولیه مانند آب و برق و پزشکی است.

مقامات گزارش شده بود 8,010 مورد تأیید و 75 و میر ناشی از این ویروس تا کنون و در این کشور شده است در حال انجام lockdown برای نزدیک به چهار ماه است.

در این اطلاعیه آمده روز پس از رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تایید او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و به عنوان اپیدمی شدت یافته در منطقه است.

00:25 آفریقای جنوبی اعلام کرده است که بالاترین روزانه تعداد تایید coronavirus موارد با 13,674 عفونت های جدید.

کشور - آفریقا ترین کشور توسعه یافته - در حال حاضر یک نقطه داغ در جهانی همه گیر با 238,339 تعداد موارد تایید شده.

Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا است و بیش از یک سوم از کل موارد.

وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: آفریقای جنوبی می تواند اجرا از دسترس تخت بیمارستان در ماه.

00:10 دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: آمریکای لاتین و کارائیب را تبدیل به یک "نقطه داغ" برای COVID-19 همه گیر که چندین کشور در حال حاضر دارای یکی از بالاترین سرانه میزان عفونت و تعداد موارد در جهان است.

"شهری انتقال COVID-19 ویژه نگرانی برای آمریکای لاتین و کارائیب به شهری در حال توسعه منطقه" یک گزارش سازمان ملل متحد گفت.

برخی از 80 درصد از مردم این منطقه زندگی در شهرها اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد و با اشاره به محله های فقیرنشین به خصوص در بزرگترین آنهایی که بالقوه زمینه پرورش.

"COVID-19 نشان دهنده عظیم سلامت اجتماعی و اقتصادی شوک با بسیار زیاد تلفات انسانی برای کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب" در این گزارش است. "انتظار می رود که این نتیجه در عمیق ترین رکود اقتصادی در حافظه زندگی."

در طول یک ویدئو و یک جلسه توجیهی برای به تازگی منتشر شده گزارش اشاره به این حادثه تلخ گفت: 9.1% انقباض در تولید ناخالص داخلی در این سال انتظار در منطقه خواهد بود که "بزرگترین در یک قرن."

سازمان ملل متحد نیروهای مسلح گفت: آمریکای لاتین و کارائیب در حال حاضر چهره "خمیازه نابرابری" سطح بالایی از کار غیر رسمی و تکه تکه خدمات بهداشتی و درمانی.

نرخ بیکاری در این منطقه است که انتظار می رود افزایش به 13.5% از 8.1 درصد در سال گذشته تحت تاثیر قرار بیش از 44 میلیون نفر در مقایسه با بیش از 18 میلیون دلار در سال 2019 در این گزارش هشدار داده است.

نرخ فقر نیز انتظار می رود به 37.2 درصد از 30.2% موثر بر برخی از 230 میلیون نفر نسبت به 185 میلیون سال گذشته است.

"زنانی تشکیل می دهند که اکثریت نیروی کار در بخش های اقتصادی بودن تحت تاثیر قرار در حال حاضر نیز باید تحمل فشار اضافی مراقبت از دادن" اشاره به این حادثه تلخ گفت. "افراد مسن و افراد معلول هستند بيشتر در معرض خطر مرگ ناشی از ویروس است."

او افزود که مردم بومی آن آفریقایی تبار مهاجران و پناهندگان "نیز رنج می برند به طور نامتناسبی."

00:00 گرفتن در پنجشنبه coronavirus اخبار در اینجا: که راه اندازی پنل به بررسی بین المللی COVID-19 پاسخ

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

jg/rc (dpa, AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن