Tru ایمان کتاب "ترشی" به تصویر می کشد در سفر هیجان, عشق واقعی ایمان و عشق به خدا را از طریق زندگی یک خیار

"ترشی" ما طول می کشد به یک نیرو اعزامی در مورد مسیحی غسل تعمید و چه اتفاقی می افتد, چه اتفاقی می افتد و مردم چ

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

"ترشی" ما طول می کشد به یک نیرو اعزامی در مورد مسیحی غسل تعمید و چه اتفاقی می افتد, چه اتفاقی می افتد و مردم چگونه واکنش نشان می دهند. این یک بصری روایت نمایندگی ترشی و خیار از مسیحیان و غیر مسیحیان بود. رانده شده توسط او ایمان قوی از خدا نویسنده Tru ایمان معتقد است که او آرمان به آموزش کلام خدا از طریق داستان های الهام بخش از بودن یک معلم مدرسه یکشنبه.

Tru ایمان ما را به یک شهر کوچک روستایی که در آن بسیاری از مردم می دانند که هر کس و چگونه یک جوان خیار, الیور, در حال رشد است تا با تصمیم گیری را. هیجان صحنه های ما نشان می دهد که تغییر از زندگی در یک زندگی بدون عشق به زندگی با عشق خدا. تقویت شده توسط تصاویر جذاب, داستان تصویر می کشد شخصیت های که شما می توانید به راحتی شناسایی در جهان است که باعث می شود آن را بیشتر مربوطه و بسیار جذاب است.

نویسنده سهام: "وجود دارد ترشی در این جهان است. آنها بوی متفاوت و نگاه کمی متفاوت تر از ما به خاطر آنها شده است غوطه ور در مالیات بر ارزش افزوده از سرکه و نمک. مالیات بر ارزش افزوده فقط یک نماد پذیرش به خداوند. خوبان ترشی آنهایی خواهد شد که آنهایی که کمک خیار به مالیات بر ارزش افزوده."

این کتاب یک تجسم از اکتشافات اکتشاف و ارادت از ایمان و عشق به خدا است که دارای زندگی و واقعیت در چشم انداز برای جوانان و خوانندگان به طور یکسان.

مصرف کنندگان می توانید خرید "ترشی" آنلاین در Amazon.com بارنز و شریف بیکر و تیلور و در Xlibris کتابفروشی.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن