Coronavirus آخرین: که خواستار واکسن به اشتراک گذاشته شود 'به صورت عمومی خوب'

چه کسی گفته است هر coronavirus واکسن باید مشترک بین کشورها به عنوان یک مکان خوب و جدید که مادران با COVID-19 ه

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

چه کسی گفته است هر coronavirus واکسن باید مشترک بین کشورها به عنوان یک مکان خوب و جدید که مادران با COVID-19 هنوز هم می تواند در شیردهی نوزادان خود را. همه آخرین از DW اینجا.

  • سازمان بهداشت جهانی تمدید یک تماس برای هر coronavirus واکسن به اشتراک گذاشته شود 'به عنوان یک کالای عمومی'
  • مکزیکی جمهور است و تشویق مردم به بیرون رفتن به صورت عادی به عنوان ویروس موج به اوج جدید
  • اتحادیه اروپا در حال آماده سازی برای دوباره باز ترین مرزهای توسط دوشنبه
  • تعداد موارد در هند پیشی گرفته است کسانی که در بریتانیا و آن را چهارم-سخت ترین-آمار کشور در جهان
  • در سراسر جهان وجود دارد که بیش از 7.5 میلیون coronavirus موارد و مرگ و میر 423,000

زمان به وقت GMT/UTC

20:45 با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro را تشویق کرده است پشتیبانی خود را به فیلم در داخل خود بیمارستان محلی برای اثبات که آنها غرق coronavirus بیماری همه گیر.

رهبر از مردم خواست تا "پیدا کردن یک راه برای دریافت در داخل و فیلم" و ملاقات با نقد. Bolsonaro قبلا بود بی اعتنا از این ویروس که تاکنون بیش از 40,000 زندگی در برزیل آن را "کمی آنفولانزا."

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفت که آنها نمی بینم هر مدرکی که برزیل بيمارستان غرق شد با وجود بالا بودن تعداد موارد است.

"این سیستم به عنوان مثل از داده های ما دیدن است نه ضعف" که بالا اضطراری متخصص دکتر مایک رایان گفت: با چند منطقه از برزیل با استفاده از بیش از 80 ٪ از آنها در بیمارستان' تخت مراقبت ويژه و ظرفیت.

برزیل دوم-بیشترین تعداد موارد تایید شده در جهان پس از ایالات متحده در بیش از 800,000.

19:40 رئیس جمهور مکزیک به تشویق مردم شروع به بیرون رفتن در مکان عمومی, با وجود رشد تعداد coronvirus موارد و مقامات بهداشتی مردم را به ماندن در خانه.

"ما در حال حاضر نیاز به آماده سازی ذهنی برای خودمان بیرون رفتن و برای بازیابی آزادی ما گفت:" رئیس جمهور آندرس Maniel لوپز Obrador, تناقض دیدگاه توسط سلامت خود را در. تعداد موارد تایید شده در مکزیک افزایش یافت 4,790 در 24 ساعت گذشته با 587 مرگ و میر.

سازمان بهداشت جهانی رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: زودتر از مکزیک که کروناویروس "است که بسیار در شکوفایی" وجود دارد.

19:15 شهر نیویورک نصب خواهد شد 74,000 رایگان دستگاه های تهویه هوا به عنوان بخشی از یک برنامه برای نگه داشتن سالمندان کم درآمد در طول ماه های تابستان به عنوان بخشی از تلاش برای تشویق مردم به ماندن در خانه در میان coronavirus بیماری همه گیر.

برنامه اعلام شده توسط شهردار, بیل د Blasio, است تحت عنوان "خنک نیویورک" و را ببینید عمومی, استخر بسته باقی می ماند اما تهویه مطبوع یارانه ها افزایش یافته است.

"ایده 'خنک نیویورک است به تمرکز بر روی کسانی که آسیب پذیر هستند مطمئن شوید که آنها امن مطمئن شوید که آنها را خنک نگه دارید و حتی با برخی از چالش های coronavirus" د Blasio گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. نیویورک, کانون ایالات متحده شیوع تجارب بسیار داغ درجه حرارت در ماه های ژوئیه و اوت.

18:50 جدید سوئیس-مطالعه در آلمان نشان می دهد که افرادی که به طور کلی بیشتر مضطرب بودند بیشتر احتمال دارد به ذخایر کاغذ توالت در یک بیماری همه گیر.

"افرادی که بیشتر احساس تهدید تمایل به ذخیره کردن بیشتر کاغذ توالت" نوشت: این تیم تحت لیزا Garbe در سوئیس دانشگاه سنت Gallen در مقاله منتشر شده در مجله PLOS One.

تولید کنندگان گزارش داده اند که کاغذ توالت فروش تا به حال سر به فلک کشید از همه گیری آغاز شد.

"این نتایج تاکید بر اهمیت ارتباط روشن توسط مقامات دولتی اذعان اضطراب و در همان زمان انتقال یک حس کنترل" نویسندگان این مقاله نوشت.

ادامه مطلب: Coronavirus ترساندن: زمانی که 'hamsterkauf' تبدیل شدن به یک کلمه انگلیسی?

A man carries toilet paper (picture-alliance/dpa/R. Traut)

در شروع این بیماری همه گیر سوپر مارکت ها در آلمان به طور منظم به فروش می رسد از کاغذ توالت

18:35 وضعیت اضطراری در شمال مقدونیه برداشته خواهد شد در روز یکشنبه رئیس جمهور تایید کرده است. بلند کردن اجسام از اقدامات اضطراری باید آن را آسان تر برای کشور بالکان به برگزاری انتخابات پارلمانی رئیس جمهور Stevo Pendarovski گفت.

این انتخابات برنامه ریزی شده برای مارس 12 اما به تعویق افتاد و پس از مستند معرفی شد و در ماه مارس است.

18:30 ترکیه دیده است بیش از 1 ، 000 مورد جدید از coronavirus در 24 ساعت گذشته به عنوان کشور برتر انجمن پزشکی با انتقاد از این کشور دست زدن به بحران است.

شماره جدید روزانه موارد می بیند افزایش از مقدار در هفته گذشته است. با وجود روند کند افزایش در مورد ترکیه برداشته stay-at-home سفارشات در ژوئن 1 و re-opened بسیاری از فضاهای عمومی.

"اوایل بازگشایی تصمیم بود نه بر اساس واقعیت علمی است" گفت: Cavit Isik Yavuz ترکیه پزشکان' Association. "بحث وجود دارد از زمانی که موج دوم خواهد رسید — اما ما هنوز غلبه بر موج اول."

18:00 فرانسه coronavirus تعداد مرگ باقی مانده است کمتر از 30 در عرض 24 ساعت برای روز سوم در یک ردیف. این نشانه پایین ترین سه روز تلفات پس از مستند آغاز شد و در اواسط ماه مارس. تعداد زیادی از مردم در بیمارستان و در بخش مراقبت های ويژه همچنین کاهش یافت.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی خواهد شد خود را در وزارت امور خارجه پس از مستند شروع به رفتن به لندن برای دیدار با سلطنتی بریتانیا پرنس چارلز. در این نشست خوانده شده را علامت 80 سال پس از فرانسه ژنرال شارل دوگل به دادگاه تجدید نظر به جمعیت فرانسه را به مقاومت در برابر اشغال آلمان نازی در سال 1940.

این رویداد نیز علامت اولین جلسه عمومی مربوط ارشد سلطنتی بریتانیا پس از مستند تحمیل شد در انگلستان است. پرنس چارلز بهبود از coronavirus.

17:50 دادستان را به اتمام سوال از نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته در مورد تاخیر coronavirus مستند در دو لمباردی شهرها. شهرها در سوال شد در مرکز کشور همه گیر.

منجر دادستان ماریا کریستینا روتا سوال کونته همراه با سلامت و داخلی وزیران. هیچ جزئیات بحث شد و بلافاصله منتشر شد اما او مشخص می شود مصاحبه به عنوان تعاونی.

"جلسه رفت و در صمیمی شیوه ای وجود دارد و حداکثر نهادی همکاری," او گفت. "ما را ترک سپاسگزار برای اعلان دریافت و با ما به پایان کار ما است."

پزشکان تخمین می زنند که دو هفته تاخیر در quarantining شهرها منجر به 571 درصد افزایش در مرگ و میر بیش از حد در ماه مارس در مقایسه با پنج سال گذشته.

16:50 هر coronavirus واکسن باید به اشتراک گذاشته شود به عنوان یک مکان خوب سازمان بهداشت جهانی است مدیر کل Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته است.

"بسیاری از رهبران ترویج ایده ساخت هر واکسن یک جامعه جهانی است که باید همچنان به ترویج" Tedros گفت: در ژنو کنفرانس مطبوعاتی.

Tedros همچنین ابراز نگرانی در تعدادی از موارد در جنوب جهانی گفت: از مکزیک که کروناویروس "است که بسیار در شکوفایی" وجود دارد.

"در حالی که این موارد در اینجا در ژنو در تک رقمی ما شاهد یک برآورد بیماری همه گیر جهانی است," او اضافه شده است.

با هدف روشن کردن یک نقطه از عدم قطعیت Tedros گفت که مادران جدید با کروناویروس هنوز هم می تواند در شیردهی نوزادان خود را.

"مزایای بیشتر از خطرات آن," او گفت:.

16:20 حداقل 95 نفر آلوده شده اند با کروناویروس در یک مزرعه مارچوبه در بایرنمقامات شهر آیشاخ اعلام کرده اند. برخی از 525 مورد آزمایش قرار گرفتند در مزرعه.

"همه افرادی که در تماس با افراد بیمار مطلع شده است" این شهر در بیانیه ای گفت.

برخی از آلوده کارگران محلی افرادی که امضا کرده بود تا برای کمک به جمع آوری مارچوبه برداشت: پس از کشاورزی مقامات ساخته شده است یک درخواست برای کمک. مارچوبه برداشت اغلب توسط کارگران مهمان از اروپای شرقی بسیاری از آنها قادر به آمده با توجه به اتحادیه اروپا از مرز تعطیلی.

Asparagus growing in Germany (Imago Images)

مارچوبه در حال رشد در آلمان

16:10 پاکستان دو برابر خواهد شد هزینه های بهداشت و درمان به عنوان هزینه های دیگر است به طرز چشمگیری کاهش داد برای کمک به مبارزه با کروناویروس. بودجه به طور کلی قطع خواهد شد با 11 درصد وزیر حماد الازهر اعلام کرد, دلیل بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

"ما آماده این بودجه نگه داشتن بیماری همه گیر کوروناویروس در ذهن" الازهر گفت: مجلس.

مستند محدودیت را تحت فشار قرار دادند اقتصاد پاکستان به قلمرو خطرناک در حالی که تعداد COVID-19 موارد همچنان به افزایش است. بیمارستان در سراسر کشور گزارش داد که آنها در ظرفیت کامل.

15:45 دولت آلمان براندنبورگ را به سهولت در محدوده تماس بین اعضای عمومی از روز شنبه مقامات اعلام کرده اند. در زیر نمونه ای از یکی دیگر از شرق ایالت تورینگن, Brandenburg اجازه خواهد داد که اعضای بیش از دو خانواده ها به ملاقات و حذف مقررات آن در حال حاضر محدود کردن تجمعات در 10 مردم.

"این یک گام بزرگ است که البته به یک معامله بزرگ از مسئولیت های جدید به مردم" دولت برتر Dietmar Woidke گفت: در دولت سرمایه پوتسدام. براندنبورگ به طور کامل گرداگرد شهر-دولت برلین که در آن ممنوعیت اجتماعات بزرگ در محل باقی می ماند.

نیاز به پوشیدن صورت-ماسک باقی مانده در محل و تمدید شده است که شامل بیمارستان در حال مراقبت از خانه بازدید کنندگان است. وقایع تا 1000 شرکت کنندگان اجازه خواهد داشت در این دولت از روز شنبه به عنوان به خوبی. اجتماعی فاصله مقررات محل باقی می ماند.

Coronavirus بحران مطرح شده سوال در مورد فدرالیسم و استقلال از آلمان 16 ایالات متحده اغلب با رفتن اساسا در جهات مختلف با محدودیت در زندگی عمومی است.

15:25 در ژاپن راه اندازی خواهد شد یک برنامه گوشی های هوشمند بر اساس تکنولوژی از اپل و گوگل هفته آینده به وزارت بهداشت اعلام کرده است. گوشی های هوشمند با نرم افزار نصب شده می تواند تشخیص دهد هر یک از دیگر از طریق بلوتوث بی سیم و ورود کسانی که آمده اند به تماس نزدیک.

"با دانستن امکان داشتن به تماس با کسی که آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید کاربران می توانند اوایل پشتیبانی از مرکز بهداشت عمومی از قبیل دسترسی به یک تست تشخیصی" یک وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت:.

"ما انتظار داریم که افزایش در تعداد کاربران کمک خواهد کرد که جلوگیری از گسترش عفونت" به آن اضافه شده است.

ژاپن می شود آخرین ده ها تن از کشورها به اعلام برنامه های مشابه و یا برنامه ای است که با هدف به سرعت به اطلاع افرادی که ممکن است آلوده و در نتیجه اجازه می دهد برای اقتصاد برای بازگشایی شده است. نگرانی های مطرح شده بیش از مسائل مربوط به حریم خصوصی.

13:35 نروژ اجازه خواهد داد که گردشگران سفر به و از فنلاند, ایسلند و Gotland, سوئد جزیرهشروع از 15 ژوئن. اما موجود و محدودیت های مسافرتی برای سرزمین اصلی سوئد در محل باقی می ماند و با توجه به شدت از شیوع کروناویروس وجود دارد.

"اگر ما به لغو محدودیت در همان زمان ما در معرض خطر از دست دادن کنترل و در بدترین حالت نیاز به reimpose اقدامات تهاجمی دوباره" ارنا سلبرگ نخست وزیر به خبرنگاران گفت:.

فنلاند دانمارک و نروژ را برداشته چندین محدودیت های مسافرتی در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اما بسیاری از این اقدامات اعمال شده در سوئد, ثروتمندترین و پرجمعیت ترین از کشورهای اسکاندیناوی را در محل باقی مانده است. سوئد تصمیم گرفتند برای یک حداقل سخت گیرانه "مستندات," اعمال بسیار کمی محدودیت در فعالیت عمومی است.

13:15 اتحادیه اروپا را بالای بهداشت گفت: کمیسیون اروپا دریافت کرده قیمومیت سیاسی از دولت های اتحادیه اروپا برای مذاکره از طرف آنها به منظور پیشبرد خرید امیدوار کننده coronavirus واکسن.

اتحادیه اروپا کمیسیون بهداشت و درمان استلا Kyriakides گفت: در یک کنفرانس خبری که وجود دارد "قاطع" حمایت از دولت های اتحادیه اروپا برای یک کمیسیون برنامه ریزی برای خرید coronavirus واکسن در صف مقابل در یک معامله ارزش نهادن €2.4 میلیارد دلار (معادل 2.7 میلیارد دلار).

آلمان و فرانسه و ایتالیا و هلند در حال حاضر خود را شروع مذاکرات با شرکت های داروسازی برای خرید واکسن یک روش است که می تواند صدمه دیده مشترک اتحادیه اروپا در تلاش است.

اما Kyriakides گفت: هر دو پروژه به همان هدف است. "هر دو آهنگ باید همگرا برای منافع همه 27," او گفت:. "این است که در مورد همکاری با یکدیگر و نه در رقابت است."

11:39 چینی پایتخت پکن است, به تعویق انداختن برنامه به راه اندازی مجدد مدرسه ابتدایی در کلاس های بعد از سه coronavirus موارد گزارش شده در این شهرستان است.

پکن شهرداری از دولت گفت: لازم بود برای به تاخیر انداختن هفته آینده برنامه ریزی شده بازگشت اول و دوم و سوم کلاس به منظور حفاظت از دانش آموزان و معلمان. تصمیم گیری تاثیر می گذارد برخی از 520,000 دانش آموزانبا توجه به انتخاب دولت news agency.

چین تا حد زیادی به ارمغان آورد شیوع بیماری تحت کنترل با بسیاری از آن های اخیر coronavirus موارد مربوط به مردم از بازگشت از خارج از کشور. اما در روز پنج شنبه مقامات پکن اعلام کرد که یک زن 52 ساله در حال تبدیل شدن به پایتخت اولین مورد تایید شده از انتقال محلی در هفته. بیشتر از دو نفر ثبت نام شده در روز جمعه. رسانه های محلی گزارش داد که بیماران تمام بازدید یک بازار عمده فروشی گوشت و غذاهای دریایی بازار در این شهرستان است.

مدارس در چین بسته شد به مدت سه ماه در طول همه گیر اما دانش آموزان باید به تدریج بازگشت شده به کلاس از اواخر ماه آوریل است. مقامات گفت: دانش آموزان که در حال حاضر به عقب رفته به کلاس را در حمل درس به عنوان معمول است.

با توجه به آمار رسمی پکن ثبت کرده است و در مجموع 597 عفونت و نه محلی و میر.

11:17 ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ساخته شده است که او در اولین حضور عمومی در بیش از یک ماه است.

67 ساله رهبر مشغول به کار بود از راه دور به عنوان یک اقدام احتیاطی با توجه به کوروناویروس. اما در روز جمعه با حضور او در یک سخنرانی تلویزیونی پرچم-بالا بردن مراسم در مسکو به مناسبت روسیه روز جشن که یادآور استقلال این کشور از اتحاد جماهیر شوروی سه دهه پیش است.

در یک سخنرانی در این مراسم پوتین تشکر پرسنل پزشکی برای کار خود را در طول pandemic: "ما تعظیم به آنها را برای خدمات خود را و شجاعت و فداکاری بی حد و حصر."

روسیه سومین شماره از موارد در پشت ما و برزیل. روز جمعه مقامات بهداشتی گزارش 8,987 جدید عفونت آوردن در سراسر کشور شمارش به 511,423. مرگ و میر می ایستد در 6,715 دور و تعداد کمتر از مرگ و میر گزارش شده در سایر کشورها با شیوع است.

10:24 وزیر دارایی اولاف شولز می گوید: شانس آلمان مدیریت برای جلوگیری از موج دوم از coronavirus عفونت هستند "بسیار بسیار بزرگ است." اما او تاکید کرد که این مهم اجتماعی فاصله اقدامات را در محل باقی می ماند تا زمانی که یک واکسن می تواند در دسترس عموم ساخته شده.

"ما در حال زندگی با این ویروس که من توصیف به عنوان یک جدید طبیعی است. و آن را تنها تغییر که ما باید جدید پزشکی, درمان و هنگامی که ما یک واکسن" او گفت:.

"تا زمانی که این گونه نیست و ما باید به سازماندهی زندگی ما, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از موج دوم."

10:02 دادستان در ایتالیا را آغاز کرده اند سوال نخست وزیر جوزپه کونته بیش از یک تاخیر در quarantining دو شهر در لومباردی در شروع این کشور شیوع کروناویروس.

ایتالیا و ثبت آن در اول داخلی مورد COVID-19 فوریه 21 در لمباردی, استان لودی. ده شهر وجود دارد بلافاصله قرار داده و تحت مستند توسط دولت ملی برای جلوگیری از گسترش ویروس. دو روز بعد شهرهای الزانو و نمبرو در لمباردی, استان برگامو, گزارش اولین موارد است. اما آن را تا دو هفته بعد در تاریخ 7 مارس که دولت دستور داد یک مستند وجود دارد.

کارشناسان پزشکی باید گفت که این تاخیر مجاز ویروس به گسترش در برگامو که شد و سپس ایتالیا کانون. نرخ مرگ و میر بیش از حد وجود دارد در مارس افزایش یافت 571 درصد نسبت به میانگین پنج سال گذشته است.

دادستان باید بررسی شده است در میان چیزهای دیگر, که آیا آن کاهش یافت و به مقامات محلی و یا دولت فدرال برای ایجاد یک به اصطلاح "منطقه قرمز" در اطراف این دو شهر. علاوه بر شمار آنها نیز انتظار می رود به سوال بهداشت و داخلی وزیران.

09:43 به اتحادیه اروپا کمیسیون بهداشت و درماناستلا Kyriakides است خواست بلوک دولت برای احتیاط باقی می ماند و ادامه تست و ردیابی کردند.

"این است که پشت سر ما است. ما نیاز به مراقب باشند" Kyriakides گفت: اتحادیه اروپا و وزرای بهداشت در طی یک کنفرانس ویدئویی.

کشورهای اتحادیه اروپا به تدریج در حال بلند کردن اجسام coronavirus محدودیت ها و باز کردن مرزهای خود را افزایش نگرانی ها در مورد احتمال افزایش عفونت های جدید.

09:29 coronavirus بحران ناشی از تولید صنعتی در منطقه یورو به کاهش بیش از 17 درصد در آوریل نسبت به ماه مارس با توجه به اتحادیه اروپا Eurostat اطلاعات آژانس است.

شیرجه رفتن "به طور قابل توجهی بالاتر از 3% به 4% قطره دیده می شود در اواخر سال 2008 و اوایل سال 2009 در طول بحران مالی" Eurostat در بیانیه ای گفت.

مستندات برای جلوگیری از گسترش COVID-19 منجر به تعطیلی کارخانه زنجیره تامین اختلالات و چشمگیر کاهش در تقاضا.

در مقایسه با آوریل 2019, تولید صنعتی منطقۀ یورو در ماه آوریل سال جاری کاهش یافت و 28٪. سخت ترین ضربه کشورها با توجه به آمار بودند لوکزامبورگ و ایتالیا و اسلواکی که در آن صنعت کاهش 43.9%, 42.5% و 42% بود. در آلمان و کاهش 21 درصد است. تنها کشور برای جفتک انداختن روند ایرلند بود که ثبت 5.5 درصد رشد در ماه آوریل در مقایسه با ماه مشابه در سال 2019.

09:15 , آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn می گوید آلمان در یک موقعیت خوب وقتی که می آید به مبارزه با کروناویروساما او هشدار مردم به از خود راضی.

"ما هنوز هم آن را در حال توسعه در سطح پایین با عفونت های جدید هر روز, اما در یک مقیاس است که ما می توانیم در مقابله با" او گفت: پخش دارند. "اما ما همچنین می توانید ببینید که آیا در خانواده جشن یا خدمات کلیسا که این ویروس هنوز هم در اینجا. و اگر ما آن را بیش از حد آسان (برای ویروس) اگر ما بیش از حد بی دقت آن را دوباره بسیار به سرعت."

او همچنین به نام برای کشورهای اتحادیه اروپا برای پیوستن به نیروهای خود را برای کاهش وابستگی به بازار بین المللی برای کلید لوازم پزشکی مانند ماسک و یا داروهای خاص: "این یک سوال از تحریک تولید در اروپا دوباره و ایجاد یک رزرو," او گفت:.

09:01 دولت در دانمارک می گوید آن است که برنامه ریزی برای ایجاد یک صندوق به ارزش 10 میلیارد کرون crown (€1.34 میلیارد دلار; $1.52 میلیارد دلار) برای حمایت از شرکت های ضربه coronavirus بحران است.

وزارت مالیه گفت: کسب و کار با درآمد سالانه بیش از 500 میلیون تاج — حدود 200 شرکت — خواهد بود واجد شرایط رویترز گزارش. در میان کسانی که نمی خواهد واجد شرایط هستند موسسات مالی و شرکت های دولتی. با توجه به وزارت, صندوق خواهد بود به طور مشترک تامین مالی توسط دولت و سرمایه گذاران نهادی.

به منظور پیشنهاد به قانون تبدیل اقلیت اجتماعی دموکراتیک دولت باید حمایت از احزاب دیگر در مجلس.

08:46 پاکستان توانسته بالاترین تنها روز افزایش در coronavirus موارد پس از همه گیر آغاز شد.

روز جمعه دولت وجود دارد گفت: تا به حال شده است 6,397 موارد جدید را تایید کرد در 24 ساعت گذشته و همچنین 107 مرگ و میر بیشتر آوردن تعداد کل عفونت به 125,933 و مرگ و میر به 2,463.

کارشناسان گفته اند که این کشور می تواند دیدن یک موج دیگر از موارد اشاره به ادامه گسترش ویروس پس از دولت کاسته آن مستند در ماه گذشته. پاکستان مانند بسیاری از کشورهای دیگر بوده است توفان تاثیر کسب و کار خاموش شدن ناگهانی با اقتصاد خود را تنظیم قرارداد در این سال برای اولین بار در شش دهه.

08:37 به دولت آلمان را تایید کرده است برنامه ای برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده از ماه ژوئیه تا پایان سال به عنوان بخشی از یک بسته از اقدامات طراحی شده برای افزایش هزینه و kickstart اقتصاد.

همچنین حمایت یک €300 ($340) کودک جایزه برای خانواده ها و همچنین به عنوان وام های پل برای کوچک و متوسط کسب و کار است که ضربه coronavirus مستند. این اقدامات خواهد شد قرار دادن یک رای در مجلس شورای اسلامی در ژوئن 29.

آنها بخشی از یک €130 میلیارد بازیابی بسته های اعلام شده توسط آنگلا مرکل ائتلاف حاکم در هفته گذشته.

بر اساس این طرح نرخ مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود کاهش از 19 درصد به 16 درصد کاهش نرخ مورد استفاده برای مواد غذایی و دیگر نیازهای روزانه را از 7 به 5 درصد است.

08:09 روسیه گزارش کرده است 8,987 جدید کروناویروس مواردآوردن آن در سراسر کشور شمارش به 511,423. مرگ و میر می ایستد در 6,715 پس از 183 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته.

این کشور در جشن روز روسیه امروز, مارک سه سال از آن زمان شوروی سابق و روسیه اعلام حاکمیت. جشن انتظار می رود به پایین کلید در مقایسه با سال های گذشته و مقامات اصرار مردم برای جلوگیری از جمعیت زیادی.

روسیه بخشی از بازگشایی مرز خود را این هفته در حالی که تعدادی از محدودیت برداشته شد در تلاش برای کمک به مبارزه اقتصادی. این سومین شماره از عفونت در جهان پس از ایالات متحده و برزیل است.

07:33 بریتیش ایرویز easyJet و Ryanair راه اندازی کرده اند اقدام قانونی علیه دولت بریتانیا بیش از آن 14 روز در قرنطینه قانون برای تماس های ورودی مسافران است.

بیانیه ای از بریتیش ایرویز' پدر و مادر شرکت IAG گفت: شرکت های هواپیمایی به دنبال برای بررسی قضایی به شنیده می شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

سه شرکت هواپیمایی توصیف 14 روز در قرنطینه سیاست به عنوان "ناقص" و اضافه کرد که آن را "اثر مخربی در گردشگری و اقتصاد گسترده تر و نابود کردن هزاران نفر از شغل است."

این شرکت ها اصرار دولت به جای بازگشت به سیاست های قبلی معرفی شده در مارس 10, است که اعمال می شود تنها به مسافران از "خطر بالا" کشور است.

06:59 بریتانیا تولید ناخالص داخلی کاهش یافت که یک رکورد 20.4% در ماه آوریل به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستند با توجه به داده های رسمی.

"تقریبا در تمام زمینه های اقتصاد, آمار, با, بارها, آموزش و پرورش, بهداشت و درمان و خرید و فروش ماشین همه دادن بزرگترین کمک به این سقوط تاریخی" جاناتان Athow از دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد.

مارس بود که این کشور برای اولین بار ماه کامل از مستند و به دنبال یک 5.8% انقباض در ماه مارس است. آمار دفتر اجتماعی گفت: فاصله گرفتن محدودیت ها و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی منجر شده بود به شدت افت تقاضای مصرف کننده و همچنین به عنوان عمده اختلال در زنجیره تامین.

تولید ناخالص داخلی غوطه "تقریبا 10 برابر بزرگتر از شدیدترین قبل از COVID-19 سقوط" Athow گفت.

انگلستان است که به تدریج کاهش آن مستند بود که اعمال شده در مارس 23. غیرضروری مغازه ها از جمله فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان الکترونیکی هستند که با توجه به باز کردن درهای خود را از دوشنبه.

06:43 ملی اسپانیا, فوتبال, لیگ, لالیگا, از سر گرفته است وسه ماه پس از بیماری همه گیر کوروناویروس متوقف فصل فوتبال.

اولین بازی بین جنوب رقبای سویا و رئال بتیس (2-0) را در پشت درهای بسته در روز پنج شنبه با تعدادی از اقدامات ویژه در محل به منظور کاهش خطر عفونت. توپ پسر بودند و وظیفه با مواد ضد عفونی کننده توپ در هر زمان آن را به سمت چپ میدان در حالی که بازیکنان گفته شد برای نگه داشتن یک "فاصله ایمن" هنگامی که صحبت کردن به داور و به "حداقل رساندن تماس فیزیکی" در جشن هدف.

اگر چه سویل سانچز-Pizjuan ورزشگاه خالی بود, مجازی, جمعیت و از پیش ضبط شده از شعارهای طرفداران اضافه شد پخش تلویزیونی به ایجاد احساس نرمال مطابقت دارد. ورزشگاه این صفحه نمایش همچنین ویدئوها از سویا طرفداران آواز باشگاه سرود های دیرینه پیش از بازی سنت است. قبل از کیکآف بازیکنان و مقامات مشاهده یک لحظه سکوت برای قربانیان این بیماری همه گیر.

بازی در حال حاضر راه اندازی مجدد در لیگ فوتبال آلمان و پرتغال با لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا انتظار می رود به دنبال هفته آینده.

06:20 آنکارا انتقاد از تصمیم آلمان برای نگه داشتن آن هشدار سفر به ترکیه در محل تا پایان ماه اوت.

امور خارجه ترکیه سخنان چاووش اوغلو گفت: مجله خبری اشپیگل که محدودیت برداشته شود باید "در اولین تاریخ ممکن," و اضافه کرد که اقدامات خاص بودند در محل برای محافظت از گردشگران است.

"علمی دلایل این تصمیم دشوار است برای ما به درک," او گفت:.

آلمان دولت این هفته اعلام کرد قصد دارد به گسترش آن هشدار سفر برای گردشگران به 160 کشورهای خارج از اتحادیه اروپا از جمله ترکیه تا اوت 31. وزیر امور خارجه Heiko Maas گفت: دولت در بحث با ترکیه و دیگر کشورهای در این لیست در مورد امکان لغو هشدار دیر — چیزی که او گفت: امر بستگی دارد دولت محلی سیستم های سلامت تعداد زیادی از عفونت ها و اقدامات امنیتی در محل.

ترکیه یک مقصد سفر محبوب برای آلمانی ها. برخی از 5 میلیون بازدید کشور در سال گذشته بسیاری از آنها در طول تعطیلات تابستان.

05:53 تایلند در حال برنامه ریزی برای بلند کردن آن در سراسر کشور حکومت نظامی در ژوئن 15, با توجه به رسمی ذکر شده توسط رویترز،.

جنوب شرقی آسیا کشور گزارش داد چهار coronavirus عفونت در جمعه همه آنها اتباع تایلندی که قرار داده شد در قرنطینه پس از بازگشت از خارج از کشور. تعداد کل موارد می ایستد در 3,129 از جمله 59 مرگ و میر.

05:11 بازارهای اروپایی خواهد بود و از نزدیک به تماشای این صبح پس از سهام تضعیف بیش از 4% در فرانکفورت و پاریس و لندن در روز پنج شنبه.

افت سهام شد و به دنبال آن هر سه عمده شاخص های سهام ایالات متحده ارسال بدترین روز پس از اواسط ماه مارس.

روز پنج شنبه در آلمان داخ پایین بود 4.5% بریتانیا FTSE 100 کاهش یافته 4.0% فرانسه را CAC 40 تضعیف 4.7%.

در آمریکا میانگین صنعتی داو جونز شیرجه 6.9% S&P 500 با کاهش 5.9 درصد و نزدک چهار 5.3% از رکورد بالا. بازارهای سهام آسیا نیز سقوط را به شدت نگرانی که یک موج جدید کروناویروس عفونت می تواند فلج اقتصادهای در حال ظهور از مستندات.

در تجارت صبح روز جمعه هنگ کنگ پایین بود بیش از 1.3% توکیو کاهش یافت 1.5% و سیدنی تضعیف 1.7%. سئول سنگاپور و جاکارتا همه کاهش یافته است بیش از 2٪.

04:56 نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون می گوید تا به 10000 نفر اجازه خواهد داشت در استادیوم برای تماشای ورزش به عنوان بخشی از طرح آرامش اجتماعی فاصله اقدامات در ماه جولای.

"آن را به یک بزرگ منطقه باز. وجود دارد که نیاز به صندلی در فاصله مناسب," او گفت:, و اضافه کرد که این تغییرات نیز می توانند تقاضای خود را به جشنواره یا کنسرت.

موریسون همچنین گفت دولت مشغول به کار بود در برنامه اجازه می دهد تا دانشجویان بین المللی به کشور از ماه جولای. بزرگترین سهم از استرالیا دانشجویان خارجی آمده از چین و صادرات به این کشور را پر سود ترین صنعت در پشت معدن.

تعداد موارد کاهش یافته است به طور قابل توجهی در استرالیا از زمان شروع این بیماری همه گیر تنها با 38 عفونت های جدید ثبت شده در طول هفته گذشته است. افسر ارشد پزشکی برندان مورفی خبرنگاران در کانبرا که بیش از نیمی از این افراد بودند مسافران بازگشت از خارج از کشور که قبلا قرنطینه در هتل ها. به طور کلی استرالیا ثبت کرده است بیش از 7000 موارد و 102 مرگ و میر.

04:27 هند در حال حاضر چهارم-بیشترین تعداد coronavirus موارد در جهان است. از آن پیشی گرفت و انگلستان در روز جمعه پس از ضبط 10,956 عفونت های جدید — کشور بزرگترین واحد-بعد سنبله.

هند وزارت بهداشت گفت: تعداد کل موارد بود در 297,535 از جمله 8,498 مرگ و میر.

اگر چه دو ماه مستند کاسته است با مغازه ها و اماکن مذهبی بودن مجاز به بازگشایی اقدامات هنوز در حال اجرا در مناطق با خطر بالا. بمبئی, دهلی نو و چنای در حال بدترین ضربه شهرستانها.

03:05 کره جنوبیکه دیده است یک تجدید حیات COVID-19 مورد می گوید: آن را به طور نامحدود تمدید فشرده پیشگیری و بهداشت دستورالعمل.

موارد جدید در حال افزایش است, با دو رقم روزانه به عنوان جدید خوشه های یافت شده در پایتخت سئول. وزیر بهداشت پارک داد neung-هو گفت که دستورالعمل جدید خواهد بود در محل قرار داده تا روزانه تعداد پایین آمد به تک رقمی.

کشور گزارش شده 56 مورد جدید در 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل عفونت به 12,003 با 277 مرگ و میر.

02:50 آلمان گزارش کرده 258 موارد جدیدی از کروناویروس آوردن مجموع آن تعداد از عفونت به 185,647 با توجه به آخرین آمار و ارقام منتشر شده جمعه توسط رابرت کخ موسسه بیماری های عفونی. همچنین گزارش شده هشت جدید مرگ و میر. مرگ و میر می ایستد در 8,763.

02:40 فقر جهانی می تواند به افزایش به بالای 1 میلیارد نفر به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک مطالعه جدید که توسط کالج کینگ لندن و دانشگاه ملی استرالیا. آن را در بر داشت COVID-19 بحران کاهش درآمد جهان در فقیرترین توسط 500 میلیون دلار در روز است.

فقر می تواند به طرز چشمگیری افزایش در درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه که در آن مردم زندگی می کنند درست در بالای خط فقر گفت: مطالعه است. کشورهایی مانند بنگلادش و هند و اندونزی و پاکستان و فیلیپین و آسیب پذیر هستند.

"بدون این بحران می توان از پیشرفت در کاهش فقر جهانی با 20 یا حتی 30 سال گفت:" اندی Suner از کالج کینگ که یکی از نویسندگان این مطالعه. محققان به نام فوری برای رهبری جهانی برای رسیدگی به این موضوع است.

بیشتر بخوانید: افزایش گرسنگی تهدید قحطی به عنوان coronavirus سقوط اقتصاد و برگ گياهان به پوسیدگی در زمینه های

02:31 این موسسه کخ رابرت (RKI), بهداشت آلمان قدرت هشدار داد ممکن است لژيونلا خطرات ناشی از هتل ها و امکانات ورزشی و استخر شنا در حال بسته برای ماه طول coronavirus بیماری همه گیر.

لژيونلا عفونت می تواند منجر به بیماری های مختلف از جمله آنفلوانزا و التهاب ریه در این موسسه گفت: در "بولتن اپیدمیولوژی." پاتوژن ها اغلب انتقال از طریق مؤثری آب در دوش گرداب استخرهای شنا و لوازم دیگر که با استفاده از شیر آب.

لژيونلا است به خصوص خطرناک با افراد با شرایط از پیش موجود مانند دیابت و قلب و یا ریه مشکل RKI گفت.

01:55 کوبا قصد دارد در استقبال از گردشگران در هفته های آینده آن را به عنوان تلاش می کند به kickstart آن حیاتی صنعت گردشگری.

رئیس جمهور میگوئل دیاز-Canel گفت کارائیب ملت بازگشایی اقتصاد خود را با تمرکز بر دوره نقاهت درآمد گردشگری آن را از دست رفته طی بیماری همه گیر. گردشگران خارجی را محدود به یک رشته شناخته شده استراحتگاه ساحلی برای محدود کردن تماس با ساحلی جمعیت.

اولین مورد از coronavirus کوبا گزارش داد در ماه مارس سه نفر بازدید گردشگران ایتالیایی از جزیره است. این کشور پس از گزارش 2,219 موارد و 84 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: Coronavirus قرنطینه برنامه بالا بردن سوالات جدی برای گردشگری در ایرلند و بریتانیا

01:20 وال استریت سهام به شدت کاهش یافت به عنوان موارد در ایالات متحده افزایش یافته است دوباره پس لرزه های آن دیده می شد در شرق دور به عنوان بازارهای افتتاح شد.

میانگین صنعتی داو جونز با تجربه بدترین حالت آن بعد از اواسط ماه مارس انداختن 6.9%. S&P 500 نیز با تجربه غرق 5.9% زمانی که ما بازارهای بسته پنج شنبه.

مدت کوتاهی پس از آن استرالیا (ASX شاخص غرق 2.89% زمانی که بازار باز در حالی که ژاپن در شاخص کاهش یافته است 2.84% در اوایل معاملات.

شیب در بازار, آمد, به عنوان ما ثبت بیش از 21,000 موارد جدید و 941 جدید کروناویروس مربوط به مرگ و میر. ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 2 میلیون نفر و نزدیک به 114,000 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد.

00:45 میلیون ها نفر از کودکان در معرض خطر ابتلا به فشار به نیروی کار زیر سن قانونی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به یک مطالعه جدید از سازمان ملل متحد.

"به عنوان همه گیر ویران کردن در درآمد خانواده ها بدون حمایت بسیاری می تواند رفت و آمد مکرر به کودکان کار گفت:" گای رایدر مدیر کل سازمان بین المللی کار و یا سازمان بین المللی کار یک آژانس سازمان ملل متحد.

کودکان کار آمار و ارقام در سراسر جهان کاهش یافته است به طور قابل توجهی از 246 میلیون نفر در سال 2000 به 152 میلیون در حال حاضر با توجه به ILO. اما COVID-19 بحران می تواند نیروی تعداد کسانی که به افزایش برای اولین بار در دو دهه.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

ed,nm,dv,tg/mm (AP, AFP ساعت و dpa)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب