لذت بردن از این کوکتل ویسکی در اطراف آتش اردو

با تشکر از شما وحشی ترکیه® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.چه چیزی الهام بخش شما

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

با تشکر از شما وحشی ترکیه® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من با الهام از آنچه که به ارمغان می آورد مردم با هم و با عشق و اشتیاق به پشت در خارج از منزل است."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من می خواهم خدمت به آن را هنگامی که شما در حال کباب در پاسیو برای شام و یا فقط انهدام در ایوان در پایان شب."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "من جفت این کوکتل با راک کلاسیک و یا هر چیزی که با صدای بلند و گیتار رانده می شود. این یک بازی سرگرم کننده را در یک کوکتل. شما نمی توانید ضرب و شتم کلاسیک. "می سی سی پی ملکه" توسط کوه شده است من شام پخت و پز جام جم به تازگی."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "هر نوع مواد غذایی کبابی مانند کباب و یا حتی برخی از میگو یا غذاهای دریایی. استفاده از آن غرق آناناس و پرتاب آنها را در خود کباب و یا خود را با سبزیجات گریل شده."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل ؟ "من فکر می کنم اگر من تا به حال به این کوکتل برای یک نفر, من می خواهم آن را برای من دایی جان که همیشه من را تشویق به انجام چیزی که خود من و در آغوش من گوسفند سیاه و سفید گرایش. همچنین او زندگی می کردند بسیار هیجان انگیز است و زندگی من خیلی دوست دارم به گوش دادن به داستان های خود را نشسته در اطراف آتش اردو را جرعه جرعه این کوکتل."

زمان تخت آناناس

توسط اندرو هاچینسون

مواد تشکیل دهنده

  • 2 بخش بوقلمون وحشی® Longbranch® (منظور در Drizly)
  • .25 بخشی خشکیده آناناس & خشک فلفل قرمز شربت*
  • 2 خط تیره انگستورا® Bitters
  • 1 داش دود مایع
  • شیشه: سنگ
  • چاشنی زدن: خشکیده آناناس خرد و عرق البالو گیلاس

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به یک سنگ شیشه ای پر شده با یخ. چاشنی زدن با یک خشکیده آناناس خرد و عرق البالو گیلاس.

خشکیده آناناس & خشک فلفل قرمز شربت*

اضافه کردن 5 تا 6 کنسرو آناناس برش به کتری را بیش از متوسط حرارت بالا. به آرامی گرد و غبار را با شکر و تلنگر برش گهگاه. حذف از گرما پس از آناناس است browned. اضافه کردن شربت از آناناس می تواند و نیمی از یک فنجان قهوه و شکر را در یک ماهی تابه روی حرارت متوسط. ماهوت پاک کن زدن به طور منظم تا زمانی که شکر حل می شود. و سپس اضافه کردن 3 browned برش آناناس به شربت و همچنین 8 تا 10 chilis خشک. آوردن شربت به کمی بجوش و خروش آمدن (صبر کنید تا زمانی که شما دیدن برخی از حباب های کوچک). سپس از روی حرارت بردارید و اجازه دهید chilis و آناناس شیب دار برای یک ساعت. فشار شربت را در یک بطری تمیز و ذخیره در یخچال و فریزر.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن