نظر: پکن خم آن عضله در هنگ کنگ

چینی ملی تنظیم شده است به تصویب یک قانون جدید طراحی شده برای نیروی هنگ کنگ را به تسلیم. این حرکت به وضوح نشان

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

چینی ملی تنظیم شده است به تصویب یک قانون جدید طراحی شده برای نیروی هنگ کنگ را به تسلیم. این حرکت به وضوح نشان می دهد جهان است که پکن در نظر دارد به آخر کلمه می گوید: DW ویرایشگر دنگ یوان.

به عنوان 2,897 نمایندگان از سراسر چین جمع آوری شده در سالن بزرگ مردم به صورت سالانه چینی ملی در روز جمعه اولین نقطه سفارش بود که به ظاهر همه گیر موضوع coronavirus بیماری همه گیر. به جای آن یک سیاست داخلی مسئله به آدرس "امنیت ملی خطرات در هنگ کنگ" — حرکت بی سابقه ای را برای چین تظاهر مجلس است که به وضوح نشان داد که پکن قصد ندارد از شل گرفتن آن در هنگ کنگ است.

هنگ کنگ اساسی, قانون, نوع قانون اساسی کمک های مالی شهر حق خودمختاری برای حداقل 50 سال تحت "یک کشور دو سیستم" مدل قرار داده و به جای زمانی که مستعمره سابق بریتانیا بازگردانده شد به چین در ماه جولای سال 1997. قانون اساسی پیش بینی یک خودمختار هنگ کنگ با مستقل سبک غربی دموکراسی مبتنی بر حکومت قانون است. اما این سند به خودی خود دارای نقاط ضعف: برای مثال آن نیست تنظیم خاصی مهلت برای معرفی مستقیم انتخابات شهرستان مدیران و یا نمایندگان مجلس.

فشار به مجازات خائن

ماده 23 از سند معاملات با موضوع امنیت ملی و آن هم مشکل دارد. بحث قوانین نیاز به هنگ کنگ مدیران به استفاده از قوانین محلی برای دستگیری و تحت تعقیب قرار دادن افراد برای "هر گونه عمل خیانت, تجزیه طلبی فتنه براندازی علیه دولت مرکزی مردم." روابط خارجی و سازمان های سیاسی و بدن نیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: جاشوا وانگ: پیشنهاد امنیت ملی قانون و 'بد'

این قانون در ابتدا مطرح در سال 2003 اما هرگز اجرا با هر نسخه جدید همراه با اعتراض عمومی. هنگ کنگ از ساکنان پکن است که از ترس تضعیف "یک کشور دو سیستم" قول می دهم. آنها عمیقا مشکوک حزب کمونیست چین و احساس رهبران پکن قصد مسدود کردن انتخابات مستقیم. که دقیقا همان است که چرا دموکراسی طرفداران خاص ماده 23 به عنوان یک rallying cry برای خواسته های خود را برای دموکراسی بیشتر حقوق مدنی و کمتر نفوذ از پکن است.

پکن با استفاده از اهرم

اما این آخرین پیام از پکن نمی تواند واضح تر: چین دولت مرکزی در حال از دست دادن صبر و شکیبایی خود را. حزب کمونیست خم است آن عضله است و قصد وادار هنگ کنگ 7.5 میلیون نفر به قبول پکن امنیت ملی قانون است. پکن دارای حق قانونی برای معرفی چنین اقداماتی در هنگ کنگ به نمایندگی از طریق استفاده از ضمیمه سوم قانون اساسی با مردم را در کنگره حفظ نهایی قدرت تصمیم گیری بیش از قوانین.

"یک کشور دو سیستم" اصل یک عمل تعادل بین دو اساسا اشکال مختلف دولت و دو کاملا متفاوت دیدگاه جهان است مسخره است. وجود واقعی تعادل در سازش و پکن به وضوح به مراتب اهرم بیشتر از کسانی که در حمایت از دموکراسی است. روز جمعه اعلام این پدیده نشان میدهد که آنچه قدرتمند مستبد سیستم قادر است از: پکن خواهد شد و می تواند همچنان به دخالت در هنگ کنگ اساسی دموکراتیک به منظور ایجاد یک جدید کمونیست سفارش در خود جای داده در حالی که بی سر و صدا snuffing منتقدان صدای.

هیچ مخالفت می رود

پکن همچنین در نظر دارد برای راه اندازی دفاتر برای امنیت آن سازمان در هنگ کنگ در آینده نزدیک. نشان می دهد که پکن است که از هرج و مرج و هرج و مرج است که به سرعت گسترش در سراسر شهر در سال 2019 به عنوان یک واکنش به معرفی محبوب استرداد قانون است. این زمان مقارن با ساخت آن اهداف روشن: باید به هنگ کنگ گیر در یک بن بست سیاسی موفق به تصویب قوانین حمایت رهبران در پکن و سپس مردم را به کنگره خواهد با استفاده از آن قدرت مطلق به تصویب قوانین ملی است که اعمال می شود تنها به هنگ کنگ.

"نه" رای به پیشنهاد قانون هستند و نمی توان انتظار داشت. درست هنگ کنگ را ارسال 36 نمایندگان به کنگره خلق ملی, اما بسیاری از آنها بازرگانان ثروتمند عامل با برکت و رحمت از رهبران حزب کمونیست. در ضمن هنگ کنگ رهبران اپوزیسیون نمی تواند در مردم بزرگ سالن که در آن شبه نمایندگان مجلس نظر آنها را به عنوان "جدایی" و "آشوبگران" و به وضوح به عنوان درست ،

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن