Coronavirus آخرین: گزارش ثبت افزایش روزانه در جهانی موارد

سازمان بهداشت جهانی گزارش کرده است که بالاترین تک روز افزایش موارد جدید به عنوان آزمایش جهانی تلاش می یافت. در

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

سازمان بهداشت جهانی گزارش کرده است که بالاترین تک روز افزایش موارد جدید به عنوان آزمایش جهانی تلاش می یافت. در آلمان, R-نرخ مشخصی 60% به 2.88. دنبال DW برای آخرین.

برزیل تعداد مرگ گذشت 50,000

- آلمان virus نرخ تولید مثل صعود قابل توجهی برای دومین روز

- وجود حدود 9 میلیون تایید عفونت در سطح جهان و بیش از 466,000 اند:

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:03 مکزیک گزارش شده 5,343 عفونت های جدید و 1,044 مرگ و میر در عرض 24 ساعت این وزارت بهداشت اعلام کرده است. تعداد کل عفونت در حال حاضر در 180,545 و 21,825 نفر کشته شده اند.

مقامات مکزیکی تخمین می زنند که تعداد واقعی افراد آلوده ممکن است به مراتب بالاتر از تعداد رسمی موارد است.

00:49 , آلمانی, وزیر بهداشت ینس Spahn به نام برای پارلمان آلمان برای بررسی پاسخ این کشور به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من فکر می کنم آن را یک ایده خوب اگر کمیته بهداشت به همراه کارشناسان با انجام یک بررسی بنابراین ما می توانند یاد بگیرند که ما با آن مواجه بعدی قابل مقایسه وضعیت" Spahn گفت: روز دوشنبه نسخه از نشریه دی نویه برلینر Redaktionsgesellschaft.

به نام او برای این یافته ها چنین ارزیابی به اجرا به سرعت با استناد به بازسازی بیمارستان ها به عنوان یک کلید ، وی با تمجید از بالا بودن تعداد تخت های مراقبت ويژه است که آلمان تا به حال قبل از همه گیر اما گفت که می تواند وجود دارد اتاق را برای بهبود با راه بیمارستان هم مشغول به کار.

00:05 سازمان بهداشت جهانی گزارش کرده است که بالاترین تک روز افزایش COVID-19 مواردبا حدود 183,000. بزرگترین شمارش شد از برزیل که تا به حال 54,771 عفونت های جدید و به دنبال آن آمریکا که گزارش 36,617. هند گزارش داد بیش از 15,400 موارد است.

کارشناسان می گویند افزایش تعداد می تواند به علت عوامل از جمله افزایش عفونت و گسترده تر تست.

مرگ شمارش افزایش 4,743 بیش از دو سوم آن از آمریکا آمد.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

اد/dr (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن