Coronavirus: کره شمالی قفل کردن Kaesong بیش از مورد مشکوک به

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد تحمیل کرده است در مجموع مستند در شهر Kaesong در نزدیکی مرز با کره جنوب

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد تحمیل کرده است در مجموع مستند در شهر Kaesong در نزدیکی مرز با کره جنوبی پس از یک فرد وجود داشت مشکوک به COVID-19 علائم رسانه های دولتی گزارش شده است.

رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به نام جلسه اضطراری پس از یک فرد مظنون به داشتن COVID-19 به طور غیر قانونی از مرز کره جنوبی, رسانه های دولتی گفت: در روز یکشنبه.

اگر فرد رسما اعلام کرد یک ویروس بیمار آن خواهد بود که برای اولین بار تایید کرد coronavirus مورد اذعان کرد پیونگ یانگ. کره شمالی تا کنون حفظ شده است که این کشور ثبت کرده است نه تنها یک مورد از coronavirus در قلمرو آن ادعا را مورد سوال خارج از کارشناسان.

ادامه مطلب: کره شمالی است پنهان coronavirus شیوع?

با توجه به دولت خبرگزاری KCNA کیم تشکیل جلسه اضطراری در روز شنبه پس از اعمال پیشگیرانه مستند در شهر مرزی کائسونگ در روز جمعه. آن را به نقل از کیم عنوان کرد و گفت که "یک وضعیت بحرانی که در آن باطل ویروس می توان گفت که وارد این کشور است."

اولین سراسر شهر بود مستند

فرد "مظنون به آلوده شده اند باطل ویروس" پناهنده به جنوب از سه سال پیش و به طور غیرقانونی عبور به شدت محافظت نظامی از مرز جدا کردن این دو کشور در جولای 19, KCNA گفت.

آژانس گفت که "چندین پزشکی چک آپ" تولید "نامشخص نتیجه" و فردی که قرار بود تحت سخت قرنطینه در شهر مرزی کائسونگ به عنوان یک گام اول است. این روشن نیست که آیا فرد به طور خاص برای آزمایش COVID-19.

ادامه مطلب: 'برخی از گرسنه' در کره شمالی به عنوان COVID محدودیتهای چین تجارت می گویند کارشناسان سازمان ملل

Kaesong یک شهر با برآورد 200 ، 000 نفر واقع شده است فقط در شمال به شدت غنی شده مرز مشترک با کره جنوبی است. KCNA گفت که افرادی که در تماس با فرد و کسانی که به این شهر در پنج روز گذشته بودند که "به طور کامل مورد بررسی با توجه به معاینه پزشکی قرار داده و تحت قرنطینه."

آژانس گفت که رسیدگی به نظامی واحد "مسئول فراری مورد" جریان بود و این که "مجازات شدید" خواهد بود اداره می شود و "اقدامات لازم" گرفته شده است.

فقیر بهداشت و درمان عمومی

توصیف آن anti-virus تلاش به عنوان یک "موضوع مهم و ملی وجود" کره شمالی در اوایل سال جاری تعطیل تقریبا تمام مرزی, ترافیک ممنوع گردشگران خارجی و بسیج سلامت کارگران به قرنطینه هر کسی با علائم.

در اوایل ماه جولای کیم ستایش این کشور شش ماه از ضد اپیدمی تلاش به عنوان یک "موفقیت درخشان" در نشست هر چند او همچنین گفت که کاهش اقدامات بیش از حد عجله خواهد منجر به یک "غیر قابل تصور و غیر قابل استرداد بحران" با توجه به KCNA.

کمی شناخته شده در مورد درجا ملت درست وضعیت سلامت. کارشناسان خارجی می گویند شیوع کروناویروس در کره شمالی می تواند عواقب وخیمی به دلیل ضعیف بهداشت و درمان عمومی زیرساخت ها و کمبود مزمن تجهیزات پزشکی.

ادامه مطلب: کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد در پاسخ به کروناویروس با موشک

بیش از 33 ، 000 کره شمالی فرار کرده اند به کره جنوبی, بیش از 20 سال گذشته برای جلوگیری از فقر و سرکوب سیاسی عمدتا از طریق طولانی متخلخل مرز با چین است. اما این نادر است برای پناهندگان کره شمالی به بازگشت به میهن خود را با عبور از معدن-پهن اینتر-کره ای مرز.

کره جنوبی دولت هیچ فوری نظرات به کره شمالی اعلام. Yonhap news agency ذکر شده کره جنوبی نظامی و همچنین مقامات در وحدت وزارت و دفتر ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: کار در جریان است برای بررسی این ادعا در مورد غیر مجاز عبور از مرز.

روپیه/mm (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب