بیماری همه گیر کوروناویروس افزایش تجارت آنلاین در آفریقای

بسیاری از کسب و کار در آفریقا کشف راه های جدید برای آوردن کالا و خدمات به مشتریان خود را در طول COVID-19 مستند

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

بسیاری از کسب و کار در آفریقا کشف راه های جدید برای آوردن کالا و خدمات به مشتریان خود را در طول COVID-19 مستند. هر دو بزرگ و کوچک کارآفرینان ایستاده برای بهره مندی از تجارت آنلاین پس از همه گیر.

شمیم Sserunjogi و او برادر موسی مجبور شدند برای تبدیل شدن به کارآفرینان دیجیتال زمانی که COVID-19 محدودیت در اوگاندا همه را مجبور به در خانه باقی می ماند.

"او یک موتور سیکلت, من تا به حال یک طرح. این که چگونه ما آغاز شده است" 32 ساله شمیم گفت: DW.

قبل از COVID-19 گیر شمیم فروش ماهی تیلاپیا و نیل لوتی از نزدیکی دریاچه ویکتوریا. اما زمانی که coronavirus مستند اقدامات بودند اجرا مشتریان خود دور ماندند.

برای نگه داشتن کسب و کار خود را در حال اجرا او فکر او می تواند اتصال با مشتریان خود از طریق Facebook, WhatsApp و دیگر رسانه های اجتماعی آنلاین سیستم عامل است. شمیم در حال حاضر قادر به فروش کالاهای خود را با کمک برادرش موسی که باعث می شود حدود هشت تحویل یک روز در موتور سیکلت خود را مرور کامپالا ترافیک شهرستان.

او مدل کسب و کار جدید موفق شد تا حتی آن را آورد و مشتریان بیشتر از او تا به حال قبل از همه گیر ضربه شرق کشور آفریقایی.

Jumia CEO Juliet Anammah (center) celebrates on the floor of the New York Stock Exchange. (picture-alliance/AP Photo/R. Drew)

Jumia مدیر عامل ژولیت Anammah (مرکز) جشن در کف بازار بورس نیویورک. Jumia اولین آفریقایی فناوری راه اندازی شرکت ذکر شده در بازار بورس

شمیم داستان طنین انداز در بسیاری از کشورهای آفریقایی. در حالی که این بیماری همه گیر به شدت محدود جنبش مردم آنلاین, تجارت چیدن سریع. کوچک متوسط و بزرگ کارآفرینان به طور یکسان در حال حاضر انجام کسب و کار آنلاین. این ساحل عاج آنلاین مد برچسب Afrikrea گفت: DW که سفارشات را دو برابر از ماه فوریه و در نتیجه 53 درصد افزایش در گردش. هر مرتبه سوم شامل دست دوخته شده ماسک محافظ.

نیجریه خرده فروش آنلاین Jumia – که تلاش شده است با قیمت سنگین زیان پس از آن ما IPO یک سال پیش نیز گزارش داد که بالاترین درآمد در مدت زمان طولانی.

در نیمه دوم ماه مارس به عنوان COVID-19 جاروب در سراسر جهان سفارشات برای کالاهای مصرفی چهار برابر شده است.

این روند نشان می دهد هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت می گوید Jumia سخنگوی Abdesslam Benzitouni. Jumia دریافت 6.4 میلیون دستور در سه ماهه اول سال 2020 است.

ادامه مطلب: Coronavirus بر ضرورت به پل شکاف دیجیتالی

در نظر گرفتن مثبت از این بیماری همه گیر

Alastair طوفان از تجارت الکترونیک فروم آفریقا گفت: DW وجود دارد تعدادی از دلایل موفقیت کسب و کار آنلاین در طول بیماری همه گیر.

"از آنجا که از مستند مردم به سادگی قادر به رفتن به فروشگاه و یا آنها قادر به خرید چیزهایی که آنها می خواستند در مغازه," او می گوید. "مسئله دوم این است که شده است وجود دارد بسیاری از اخبار در مورد چگونه این بیماری از فرد به فرد با چیزهایی که مردم نشان می دهد پول نقد است. بنابراین با استفاده از تجارت الکترونیکی است که بدون پرداخت پول نقد بدیهی است senseful راه برای رفتن در مورد آن.

رواندا و کنیا شده اند به طور فعال ترویج پرداخت cashless.

Coronavirus نیز سریع ردیابی مداوم تحولات در زمینه دیجیتال اقتصاددان می گوید: صادقانه رستگار Ngowi از تانزانیا Mzumbe دانشگاه. "در نظر من و آفریقا و به خصوص آن مراکز شهری است در وسط دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: DW. "COVID-19 بیشتر شتاب این است."

Women walk along a muddy road in Virunga National Park (picture-alliance/robertharding)

تحویل سریع است که هنوز هم دشوار است و در بسیاری از مناطق روستایی از جمله در جمهوری دموکراتیک کنگو که در آن بسیاری از جاده ها حفظ نمی شود

کسب و کار بین خرده فروشان و مصرف کنندگان -- به اصطلاح " کسب و کار به مشتری (B2C) بخش – است که هنوز هم به طور عمده متعلق به شهری میانی و فوقانی کلاس Ngowi توضیح می دهد. نیز وجود دارد بسیاری از جنبش ها در 'کسب و کار به کسب و کار B2B صنعت به خصوص بین کارآفرینان می گوید: طوفان.

برای مثال دیجیتال ارائه دهندگان خدمات به ارمغان آورد به طور مستقیم به کشاورزان کوچک و بازار فروشندگان – نتیجه اجتناب از گران واسطه.

آسان بازار

اینترنت تلفن همراه پوشش نیز بهبود با توجه به Ngowi. "شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی است که تنگ در سرعت رعد و برق در کشور تانزانیا و در جای دیگر در آفریقا است."

اما در خارج از شهرستانها آنلاین, ارائه دهندگان خدمات هنوز به صورت عملی تر موانع. "ما برای اولین بار نیاز به جاده های خوب و گران مانند Jumia نیاز به یک تعداد معینی از مشتریان به طوری که آن را ارزشمند است به درایو به حومه شهر می گوید:" Ngowi.

حمل و نقل کالا به مکان های از راه دور در یک زمان معقول و پنجره یکی از بزرگترین چالش ها با توجه به Jumia گروه سخنگوی Abdesslam Benzitouni.

An employee at a supermarket in Kenya stocks shelves while wearing a face mask (Getty Images/AFP/K. Dhanji)

یک کارمند در یک شیلینگ سوپرمارکت جمع آوری اقلام است که مشتریان سفارش آنلاین

خود شرکت نمی کند ارسال پشتیبانان آن به مناطق روستایی اما به جای همکاری با شرکای تجاری مانند شرکت های پستی و یا خدمات ایستگاه های زنجیره ای.

"ما با اشخاص ثالث که می دانید منطقه خوب," او می گوید. "و ما باید انتخاب کنید تا ایستگاه در سراسر کشور است."

اما یکی از چالش های خاص برای تولید کنندگان است که برای به دست آوردن اعتماد مشتریان خود می گوید نیجریه تحلیلگر Adamu Babibkoi.

"برخی از [مشتریان] کاملا نگران," او گفت: DW. "همه اعتماد به نفس است در مورد آن به دلیل تمایل ممکن است که شما در یک اشتباه پلت فرم – مردم تحصیل کرده و در مورد آن است."

آیا تجارت آنلاین در آفریقا می تواند سود حاصل از این بیماری همه گیر کوروناویروس در دراز مدت باقی مانده است دیده می شود. "من فکر می کنم یک بار این بیماری همه گیر از بین رفته است ما را ببینید مسطح منحنی در تجارت الکترونیک می گوید:" Tempest. "اما نمی توان آن را رو به پایین رفتن آن فقط یک تراز وسط قرار دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن