بیماری همه گیر کوروناویروس توقف واکسیناسیون 80 میلیون کودک

سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که زندگی نزدیک به 80 میلیون کودک زیر سن 1 در معرض خطر هستند. برنامه های واکسی

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند که زندگی نزدیک به 80 میلیون کودک زیر سن 1 در معرض خطر هستند. برنامه های واکسیناسیون سرخک, بیماری فلج اطفال و وبا شده اند به حالت تعلیق در میان coronavirus بیماری همه گیر.

جهانی coronavirus همه گیر است و باعث شدید اختلال در روند ایمن سازی در برابر بیماری هایی مانند سرخک, بیماری فلج اطفال و وبا سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز جمعه گفت. برخی از 80 میلیون نفر از کودکان زیر سن 1 در معرض خطر هستند با توجه به یک گزارش از که و همکاران.

این گزارش که وارد شده توسط یونیسف به سابین موسسه واکسن و گاوی نشان داد که بیش از نیمی از 129 کشورهایی که واکسیناسیون داده ها در دسترس بود گزارش وزش شدید یا کل سیستم های تعلیق از خدمات در طول ماه های مارس و آوریل.

دنبال آخرین coronavirus تحولات در ما به روز رسانی نورد

"اختلال در برنامه های ایمن سازی از COVID-19 همه گیر را تهدید می کند به باز کردن از پیچ دهه پیشرفت در برابر واکسن-بیماری های قابل پیشگیری مانند سرخک" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در بیانیه ای گفت.

"ما باید که فراموش نکنید ده ها تن از واکسن های نجات بخش است که در حال حاضر وجود دارد و باید همچنان برای رسیدن به کودکان در همه جا" Tedros در توییتر نوشت.

مستند علل تاخیر در واکسیناسیون تحویل

یونیسف اعلام شده است عمده تاخیر در واکسن تحویل با توجه به جهانی مستند و کاهش قابل توجهی در پرواز است که آمد با آن.

بیش از 40 از آفریقا 54 سازمان ملل مرزهای خود را بسته اند هر چند برخی اجازه می دهد محموله های اضطراری و حمل و نقل. مقامات اضافه شده که 46 مبارزات به ایمن سازی کودکان علیه فلج اطفال شده بود را در خود نگه دارد در 38 کشور که بیشتر آن در آفریقا است. سرخک مبارزات آورده شده است به طور موقت متوقف و در 27 کشور جهان است.

ادامه مطلب: پاکستان در مبارزه با COVID-19 تهدید فلج اطفال سرخک واکسن برنامه های

کارشناسان توصیه می کنند واکسن های معمول از تمام کودکان قبل از سن 2.

که با اکراه توصیه می شود به طور موقت متوقف به فلج اطفال ایمن سازی مبارزات انتخاباتی در ماه آوریل است. پاک کردن فلج اطفال نیاز به بیش از 90 درصد از کودکان باید واکسینه شوند.

حداقل 12 کشور در آفریقا را ثبت شیوع بیماری فلج اطفال در این سال است.

اد jsi/rt (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن