شورای اروپا و کمیسر حقوق بشر: 'رایگان روزنامه نگاری بسیار مهم دارایی از دموکراسی و تهدید به رهبران مستبد'

Dunja Mijatovic استقبال DW تصمیم به اختصاص جایزه آزادی بیان سال 2020 "به روزنامه نگاران شجاع که نگه داشتن در ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

Dunja Mijatovic استقبال DW تصمیم به اختصاص جایزه آزادی بیان سال 2020 "به روزنامه نگاران شجاع که نگه داشتن در انجام کار خود را با وجود فشار آنها روبرو هستند در طول COVID-19 بیماری همه گیر."

بیانیه شورای اروپا و کمیسر حقوق بشر Dunja Mijatovic در DW جایزه آزادی بیان سال 2020:

اگر فوری درس به یادگیری از COVID-19 همه گیر است که رایگان و کیفیت روزنامه نگاری بسیار مهم دارایی از دموکراسی و تهدید به رهبران مستبد. در حالی که کشور در سراسر جهان به معرفی مستندات و محدودیت های شدید برای مردم آزادی روزنامه نگاران و رسانه های حرفه ای اقامت داشتند به ما را مطلع. آنها شجاعانه در ادامه به مورد مداقه قرار دادن اقدامات انجام شده توسط مقامات به ارائه اطلاعات قابل اعتماد و به حفظ و تصمیم گیران پاسخگو به مردم است.

این آمد در یک قیمت. به بهانه مبارزه با دروغ است که ممکن است باعث وحشت و ناآرامی های اجتماعی و برخی از دولتها در اروپا و فراتر از آن را محکم به پایین فشار دهید. برخی از اورژانس قانون حکم یا تصمیم گیری را به وضوح مانع کار خبرنگاران و رسانه های حرفه ای و خطر موجب ترس منابع بالقوه به سکوت. در برخی از کشورها شده اند وجود دارد موارد از روزنامه نگاران که دستگیر شده اند و یا مجبور به ترویج رسمی دولت خط در این بیماری همه گیر. برخی از روزنامه نگاران نیز مورد حمله فیزیکی یا شفاهی.


"روزنامه نگاران نیاز به حمایت ما بیشتر از همیشه"

امسال جشن روز جهانی آزادی مطبوعات در 3 مارس در نتیجه بدست می آورد یک معنی خاص. امروز همانطور که در موارد دیگر در گذشته روزنامه نگاران در سراسر جهان درگیر یک مبارزه نه تنها در برابر COVID-19 pandemic, بلکه در برابر این بیماری همه گیر از تبلیغات دروغ و عدم تحمل در برابر فشار است که در رفتن برای چند دهه.

بنابراین من خوش آمدید شما تصمیم به وقف این سال دویچه وله جایزه آزادی بیان به کسانی که شجاعانه روزنامه نگاران که نگه داشتن در انجام کار خود را با وجود فشار آنها روبرو هستند در طول COVID-19 بیماری همه گیر. من پیوستن به صدای من در خواستار آزادی همه روزنامه نگاران که دستگیر شده اند به نظر آنها بیان شده و من در تمام دولت های اروپایی را به لغو نامتناسب محدودیت های اعمال شده بر مطبوعات و رسانه های حرفه ای.

دموکراسی نیاز به یک رایگان و امن مطبوعات همه بیشتر از آن در زمان بحران. در همان زمان روزنامه نگاران بیش از حد نیاز به حمایت ما بیشتر از همیشه. ما باید آنها را اجازه نمی کردن. ما باید پشتیبانی رایگان و مستقل و امن را فشار دهید.

بیشتر بخوانید: مهمان تفسیر توسط Dunja Milatovic:
Coronavirus نگرانی نیست و اختیار تام به snoop



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن