این Apeshit نابغه DC 'رستاخیز گشت,' بهترین ابرقهرمان نشان می دهد شما در حال تماشای

منn در این قسمت یکی مانده به آخر از عذاب گشتو در اول فصل ragtag گروه از superpowered بورس نگه داشتن دست ها به

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

منn در این قسمت یکی مانده به آخر از عذاب گشتو در اول فصل ragtag گروه از superpowered بورس نگه داشتن دست ها به عنوان آنها صبر کنید برای حمل و نقل به فضای سفید از یک کتاب کمیک در فضای بین پانل های "منطقه ای که در آن هیچ داستان وجود دارد." آن را نیز به عنوان یک جیب ابعاد آن خیلی بد Mr. Nobody (buzzfeed) بوده است پنهان کردن و نگه داشتن نبوغ دکتر نیلز Caulder (تیموتی دالتون) به گروگان گرفتند. قهرمانان در حال whisked به این متا تنظیم از طریق واقعیت-contorting قدرت های عرفانی himbo فلکس Mentallo (Devan طولانی). به عنوان آنها ایستاده وجود دارد, انگشتان در هم پیچیده Mentallo کشی. ماجراجویان شروع به سوزن سوزن شدن, تکان دادن, غلبه بر, با آخرتی بدن احساس. اما چیزی که خاموش است. انعطاف پذیری را خم اشتباه عضله است. دایان Guerrero دیوانه جین فریاد می زند: "ما در حال گاییدن, سکس مرد!" و هر کس به طور همزمان به ارگاسم به انفجار لحن اریک کارمن را در سال 1975 آمار "توسط خودم."

عذاب گشت است نه در همه مانند بسیاری از سترون ابرقهرمان فیلم و نشان می دهد که ما دیده ایم در طول دهه گذشته از نوع انفجار را بر روی صفحه نمایش. عظمت سوپرمن بتمن و Wonder Woman, the بشاش آرمان superherodom است که هیچ جا یافت می شود در اینجا. عذاب گشت نیز کمتر احساس مانند procedurals از CW را Arrowverse هر چند آن را به اشتراک بگذارید شباهت با wackier افسانه های فردا. آن نوع خم قسمت و چند بعدی شخصیت ها یادآور به جای تمام وقت نوع تلویزیون بزرگان مانند Buffy the Vampire Slayer و جادوگران. برای کسانی که در حال حاضر نمی دانم باید گفت: عذاب گشت دارای برخی از مهمترین bonkers تجربی و داستان سرایی فوق العاده در تلویزیون امروز است. این بهترین ابرقهرمان شما نشان می دهد در حال حاضر به تماشای.

بر اساس کمیک به همین نام عذاب گشت تا به حال شده است در واقع دور در DC جهان اشتراک خدمات جریان. (این سرویس منتشر نکرده رسمی پرداخت می شود تعداد مشترک هر چند داده های جمع آوری شده توسط سنسور برج شمارش 33000 در دو هفته اول پس از برنامه ماه سپتامبر سال 2018 راه اندازی شود.) نشان می دهد شخصیت برای اولین بار معرفی شد در طول یک فصل یک قسمت از تیتاندیگر کمتر شناخته شده DC Universe سنگ.

عذاب گشت's دانشجوی سال اول فصل به تازگی تبدیل های موجود برای جریان در HBO مکس و سه قسمت از فصل جدید نمایش ژوئن 25, امیدوارم تلنگر بیشتر بینندگان به افراط در آن apeshit نابغه است. تا کنون فصل 2 غواصی عمیق تر به عذاب گشت's جهان و تنها همچنان به نشان دادن آن استعداد برای مبتکر پوچی در حالی که همچنین معرفی یک بدخواه تهدید جدید است.

در آغاز این سری ما در دیدار با عذاب گشتیک پاره گروه از انجمن های زندگی در منزوی عمارت. این افراد باید مخفی و دور از جامعه زخم خورده توسط فجایع و هدیه ناخواسته که منجر به قدرت خود و جاودانگی است.

Robotman با نام مستعار صخره استیل (برندان فریزر) مغز سابق راننده racecar کنترل clunky و در عین حال قدرتمند بدنه فلزی. Ex-hotshot خلبان نیروی هوایی لری Trainor (Matt Bomer) است که پس از آسیب دیدگی شدید از یک جوی سقوط هواپیما که او را نگه می دارد خود را پیچیده مانند یک مومیایی; تصادف در سمت چپ او را با رادیو اکتیو پوستی و انگلی سوسو زننده نهاد دوبله منفی روح زندگی در او. وجود دارد دیوانه جین یک زن جوان با 64 شخصیت های مختلف است که می تواند در هر زمان بیش از هر کدام با منحصر به فرد خود قدرت. پر زرق و برق, زمانی, پیر بازیگر زن هالیوود ریتا فار (April Bowlby) به سختی می تواند آن را نگه دارید با همبه معنای واقعی کلمه. پس از اینکه در معرض یک گاز سمی است که او را ترک سلول های ناپایدار او اغلب ذوب به یک لکه از پوست است. گرد کردن تیم است Joivan وید ویک سنگ/Cyborg قهرمانانه ترین از همه بر روی کاغذ است که با استفاده از فن آوری ادغام با بدن خود را پس از یک آزمایشگاه انفجار به مبارزه با جرم و جنایت.

همه با هم آنها bumbling گروه از weirdos که فقط تلو تلو خوردن به جلوگیری از آخرالزمان پس از Caulder رهبر خود ربوده شده است توسط Mr. Nobody. در سفر خود برای پیدا کردن او را به طور مستمر تا پایان نیاز به صرفه جویی در روز. یکی منجر می فرستد و آنها را به پاراگوئه, جایی که آنها پیدا کردن سرنخ در مورد Niles' از ناپدید شدن یک عروسک خیمه شب بازی نشان می دهد در مورد یک دانشمند نازی. در یکی دیگر از قسمت صخره آغاز می شود دچار توهم; به زودی همه آنها تحقق بخشیدن به این دلیل است که یک موش به نام دریاسالار سبیل beckoned توسط Mr. Nobody crawled به صخره ، یکی دیگر از standout از فصل یک را می بیند لری و ویک آینده در سراسر دنی, حساس, genderqueer, teleporting خیابان (شما بخوانید که حق) است که تبدیل به یک پناهگاه امن برای دیگر رانده شدگان. ساکنان خود را شامل یک ملکه کشیدن نام Maura لی Karupt که ضربان تلخه از یک عامل از شر سازمان شناخته شده به عنوان دفتر حالت عادی. خوشحال غرور میشم.

"رستاخیز گشت دارای برخی از مهمترین bonkers تجربی و داستان سرایی فوق العاده در تلویزیون امروز است."

اینها فقط تعداد کمی از دیوانه داستان است که عذاب گشت چنین enthralling نفس هوای تازه. شخصیت از عذاب گشت کمتر احساس مانند ابرقهرمانان با هق هق-داستان ریشه ها و بیشتر شبیه به بازماندگان واقعه بدانند که آنها چه کسانی هستند—در حالی که به طور همزمان بازجویی چه باید بکنند با این به دست آورد و قدرت. برخی از این شخصیت ها را به حال خود توانایی های خام برای سال (لری پیوست رستاخیز مانور در سال 1966 به عنوان مثال در حالی که ریتا در حال حاضر زندگی می کردند وجود دارد برای برخی از زمان هنگامی که او وارد شدند). فقط یک بار آنها شروع به روند خود صدمات آنها قادر به افزایش است.

برای صخره که به معنی رقیب با این واقعیت است که او در واقع خیلی افتضاح پدر زمانی که او انسان است. سایبورگ هایش با حادثه او باعث شد که به کشته شدن مادرش و او را از چپ به شدت مجروحانگیزه برای پدرش تبدیل او به این فن آوری وحش. دیوانه جین در نهایت باید اذعان سوء استفاده رنج می برد او به عنوان یک کودک و چه پس از آن اثرات آشکار کرده اند به خطرناک سوء مصرف مواد و فشار روحی و روانی. لری چگونه او به اندازه کافی شجاع به خود واقعی خود را در حالی که او در نیروی هوایی: او در عشق با یک مرد دیگر که او در نهایت اجازه دهید پایین. و مارس برای قرار دادن آن را به آرامی بود, مستقیم, حرکت تند و سریع, یک نما او قرار داده تا به نگه داشتن دیگران ،

[Spoiler alert برای فصل دو زیر است.]

فصل دو میدارد تا پس از یک وحی است. نیلز بود در واقع مغز متفکر در پشت هر یک از خود را مسئول این حوادث هر یک از نیمه آزمایش های شکست خورده در تلاش برای جاودانگی. او انگیزه? چیزی برای انجام با او مرموز دختر دوروتی (ابیگیل Shapiro) او مخفی دور برای چند دهه. او به نحوی است که همیشه گیر به عنوان یک مدرسه ابتدایی سن دختر اما فرار اتصال به خطرناک بودن که شما حدس زده آن می تواند پایان جهان است.

فصل دو مطمئنا ادامه مصرف طرفداران برای پیچش و چرخش در نور از این گروه کشف شده است. معلوم نیست اگر وجود خواهد داشت اما حداقل آنها تا به حال یک فصل گذشته است. یک چیز است برای برخی: با آن ترکیب منحصر به فرد از کامل nuttiness طراوت قهرمانان و بی شرم اعتماد به نفس برای رفتن به جایی که هیچ دیگر ابرقهرمان نشان می دهد رفته قبل از عذاب گشت بیش از ارزش دادن سازمان دیده بان.

آخرین مطالب