COVID-19 تبدیل شده و بهشت به حریم خصوصی کابوس

هنگامی که تارا Trunfio پا کردن پرواز خود را از تخته سنگ به مائوئی او نمی بینم leis و دامن چمن است که بسیاری از

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

هنگامی که تارا Trunfio پا کردن پرواز خود را از تخته سنگ به مائوئی او نمی بینم leis و دامن چمن است که بسیاری از بازدید کنندگان انتظار می رود. در عوض 23 ساله دیدم نقاب مقامات هشدار داد که بازدید کنندگان که نمی مطابق با جزایر' 14 روز در قرنطینه نیاز خواهد بود دستگیر شد.

هاوایی دور برای تلفن های موبایل جادویی به میلیون ها نفر از cooped تا آمریکایی ها که می خواهند به تجارت مجازی, ساحل, پس زمینه برای چیزی که واقعی است. اما یک سفر به ساحل می تواند به سرعت تبدیل به اقامت در زندان است. که فقط به آنچه اتفاق افتاده است به Trunfio که جلب توجه ملی در این ماه پس از دستگیر شدن به اتهام نقض شده است.

برای سال ها آمریکایی ها را مورد بحث شکل خود را از مرزهای ملی باید اما جدیدترین کنترل مرز باید به طور فزاینده ای ساخته شده است, در دولت خط. ما یک راه طولانی کردن از دیوار برلین به سبک سنگر همراه خود را محلی و ایالتی اما در COVID-19 عصر فرمانداران صادر قرنطینه سفارشات خارج از دولت به ساکنان و بازدید کنندگان از بازگشت. رود آیلند فلوریدا و تگزاس را متوقف کرده اند و خارج از دولت درایور (گاهی اوقات با استفاده از گارد ملی) به یاد آنها را از قرنطینه الزامات و اخذ امضا انطباق قرارداد.

اما نگران کننده ترین محدودیت های آمده از یک دولت است که نمی باید به نگرانی در مورد مردم رانندگی به شهر.

در هفته های اخیر هاوایی است نورد از به اصطلاح "سفرهای ایمن سیستم" به مقامات اطلاعات در مورد نحوه مسافران مطابق با دولت را 14 روز در قرنطینه مورد نیاز است. در آن صورت طرح آینه آن اعمال شده در تعداد روزافزونی از مرزهای ملی—آمریکا گنجانده شده است—در این صورت از شیوع کروناویروس. برای حوزه های قضایی با چند COVID-19 موارد مجبور تازه واردان به قرنطینه امید حاوی گسترش مرگبار بیماری می تواند کاملا منطقی سیاست های عمومی.

اما به عنوان مستندات نشان دادن نشانه هایی از کاهش در برخی از کشورها این سیستم در هاوایی آوردن پتانسیل مدنی-آزادی مشکلات بیماری کار پلیسی به صورت شفاف تر و نگران کننده تر—تمرکز.

اگر شما فراموش نکنید که به ثبت نام قبل از اینکه شما در یک هواپیما به هاوایی در حال حاضر شما در نشان می دهد. اگر شما حاضر به ثبت نام و یا ارائه نادرست شماره تماس به محض ورود پلیس میتواند شما را در نقطه ای. برخی از مقامات در حال رفتن و حتی بیشتر, جستجو ملک های مالیاتی به منظور بررسی سوابق مسافران مسافرخانه است. فرودگاه پرسنل رول کیوسک تلفن همراه از دروازه به دروازه چک کردن شماره تلفن و آدرس ساخت 7,600 تماس های تلفنی فقط در 2 هفته اول برای اطمینان از اعداد حلال هستند و افرادی که اقامت قرار داده است.

اما در حالی که سفرهای امن ممکن است یک عملی نیاز به وارد هاوایی آن را یک قانونی است. وجود دارد هیچ قانون و یا مقررات نیاز مسافران به استفاده از برنامه. حتی سفرهای امن وب سایت تخت چیزهایی که در داوطلبانه نظر: "همه افراد به سفر و یا در هاوایی را تشویق به ثبت نام خود در سفر به هاوایی سفر امن سیستم برای تسریع خروج خود را از این فرودگاه است." اما زمانی که واشنگتن به تازگی وارد در هونولولو بدون تایید آدرس و یا اثبات او بودجه برای پرداخت هزینه محل اقامت او به عقب فرستاده شد.

برای مسافران که "داوطلب" برای استفاده از سفرهای امن سیستم آن را به اندازه کافی برای فقط با ثبت نام در سایت. برای دو هفته مسافران را برای بررسی در روز گزارش خود را از وضعیت سلامت و آدرس. سفرهای امن خواهد شد و سپس با استفاده از مسافران داده های مکان به تایید می کنند که در آن مسافران هستند. در حالی که آمریکایی ها خواسته شده را حساس و سلامت داده های مکان به هاوایی مقامات همان کسانی که مقامات تمایلی برای به اشتراک گذاشتن چگونه است که داده ها استفاده شده است. (هاوایی وزارت حمل و نقل و فرمانداری بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.)

سفرهای امن' پرسش و پاسخ وب سایت ادعا می کند که داده ها فقط به اشتراک گذاشته شده با "مجاز پرسنل مسئول قرنطینه نظارت و اجرای" اما ما هیچ راهی برای دانستن اینکه افراد چه کسانی هستند. و حتی اگر آن را فقط به سازمان های اجرای قانون— به عنوان مخالف به نهادهای خصوصی—اجرای قرنطینه که هیچ اطمینان و در همه. به طور موثر آمریکایی ها هیچ راهی برای دانستن اینکه چه مقدار اطلاعات یک دولت ممکن است آنها را جمع آوری در چه مدت است برگزار می شود و یا اگر Tapiki این شرکت خصوصی که co-طراحی و توسعه سفرهای امن دسترسی به داده ها. (Tapiki بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.)

اگر و زمانی که برنامه می شود آن اشتباه وجود دارد دلیلی برای ترس کاربران از رنگ خواهد پرداخت قیمت. به عنوان سیگنال های GPS هستند اغلب کمتر دقیق در پر ساخته شده در مناطق شهری کاهش درآمد مسافران ممکن است در معرض خطر بالاتر از یک هشدار اشتباه است. و آن را به طور کامل مشخص نیست که چگونه افراد را حرکت هاوایی مورد نیاز در زمانی که آنها در مکان های بدون اینترنت قابل اعتماد و یا خدمات همراه. بسیاری از کسانی که در معرض بیشترین خطر از COVID-19 مانند افراد مسن و جوامع رنگ و همچنین عدم دسترسی به گوشی های هوشمند است. به عنوان یک نتیجه, هاوایی تهدید به نوبه خود شکاف دیجیتال به یک جرم جنایی.

عواقب بسیار زیاد است. در زمانی که COVID-19 به راحتی می توانید به نوبه خود بازداشت به حکم اعدام هاوایی مقامات در حال حاضر دستگیر و حدود 20 نفر برای نقض قرنطینه از جمله فلوریدا و ایلینوی بعد از شاهدان دیدم آنها را با کیسه های خرید. یک مرد در کالیفرنیا به طور مشابه متهم شده بود پس از گفته سفر خود را از هاوایی به خانه Costco. اخیرا یک دوم کلرادو توریستی بود که پس از پلیس آموخته است که او تا به حال او لغو رزرو در خوابگاه که در آن او ثبت شده باقی بماند.

حتی زمانی که این نظارت web رنگ یک تصویر دقیق از رفتار انسان را نابود اعتماد عمومی و همکاری در یک زمان زمانی که آنها بیشتر مورد نیاز. ساکنان در دولت باید قرنطینه در آدرس ذکر شده در دولت خود صادر ID ایجاد حاد خطر برای بسیاری از جمله بازماندگان خشونت و کسانی که مبتلا به ضعف سيستم ايمنی بستگان و یا هم اتاقی. برای ثبت نشده آمریکایی ها در سیستم ایجاد می کند و در عین حال یکی دیگر از ابزار است که با مردم به لحاظ تئوری می توان با ردیابی یخ در آینده تنها چند ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بنا به گزارش ها خریداری شده مشابه داده های مکان از تجاری فروشندگان.

هاوایی مورد زیاد است, افراطی, به, تاریخ, اما آن را به دور از منحصر به فرد. در ایالت واشنگتن حقوق مدنی ناظران زنگ با بیان این که دولت به اجرای دستی تماس با ما-ردیابی الزامات بدون پادمان کافی. تحت دولت تلاش نه تنها خواهد 1,400 تماس با ردیاب استخدام شود اما کسب و کار مورد نیاز خواهد بود برای حفظ ورود به سیستم از هر مشتری با آنها تماس گرفت. در سراسر کشور, بالا شهر نیویورک حقوق مدنی ناظر ابراز شبیه زنگ در عدم پادمان برای داده های جمع آوری شده توسط شهرستان و دولت در ترکیب قرارداد ردیابی برنامه است که ممکن است در استخدام به عنوان بسیاری از 18,000 ردیاب. و در همان زمان Silicon Valley تلاش برای رسیدن به COVID-19 ردیابی کسب و کار دیده می شود تیز پوش بک از حقوق مدنی و عدالت مهاجر گروه از جمله خود ما.

امریکا می ایستد در یک تقاطع در COVID-19 مبارزه و انتخاب ما را در حال حاضر ممکن است تحت تاثیر جامعه ما برای نسل های. برای کسانی که در تلاش برای دفع ضرر از زندگی بی نظیر در تاریخ مدرن تماس برای نظارت به طور فزاینده ای فوری. اما نظارت منتقدان نه تنها سوال حریم خصوصی هزینه های بهداشت عمومی یا دام آنها ترس جدید ابزار ردیابی برساند بهداشت عمومی به جای کمک به. بدون پادمان و اعتماد عمومی نظارت اقدامات رانندگی ممکن است کسانی که در حاشیه جامعه ما به سایه تضعیف بسیار, تماس, ردیابی این تکنولوژی قرار است به کمک.

برای کشورهای که راست جدید و موانع آن را ممکن است ارائه تسکین موقت از یورش موارد جدید. اما آن را نیز به شدت آسیب حس وحدت ملی است که ما را برای ما طولانی و بی امان در برابر بیماری و مرگ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن